December 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nonaches, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Zo, heb je een mooi december buikje en zo heb je opeens een zoontje! Ik ben gisteren ruim vijf weken te vroeg bevallen. Van mijn buikje is dus weinig meer over! Ik zou vandaag een fotoshoot doen met mijn buik, maar dat gaat dus niet door. Gelukkig gaat alles goed met ons kleine ventje. Ik kom hier nog wel spieken naar jullie buikjes hoor!

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

@ HannekeG,

Wauw van harte gefeliciteerd!!
    Hopelijk maakt jullie kleine man het goed?

Wat bevallen veel december mama's te vroeg trouwens.
    En ik had ook al het gevoel dat mijn dame nietzo heel lang gaat blijven zitten als haar grote zus.

3. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Wauw snel idd hoop dat alles goed gegaan is met de bevalling en dat jullie kleine man het goed maakt heel veel liefde en geluk gewenst

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @hannekeG, gefeliciteerd!!

hier word t hoog tijd voor n nieuwe buikfoto! zag dat de laatste met 24wk5dg is genomen!

5. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hanneke gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst! Spam je ook een foto van je kleine mannetje :)

6. linnie85

linnie85 Lid

19 apr 2012
    36
    0
    0
    Groningen
    hallo

zal ook even weer een update doen van mijn dikke toeter hihi...
    foto van 33 week....komt nu echt dichtbij en wordt behoorlijk
    zenuwachtig voor de grote dag en wanneer mijn meisje zich gaat
    aankondigen

Bijgevoegde bestanden:

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Al even niet meer wat gezet op dit topic.
    @hanneke: Gefeliciteerd!! Gek idee dat het bij ons ook zo kan gebeuren!

Mn zus heeft een keer een fotocursus gevolgd en nu heeft ze hele mooie foto's van mn buik gemaakt. Hier eentje van 32 wk. Inmiddels alweer 34...

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hier ook weer een update van mijn buik! Vanmorgen gemaakt met precies 32 weken :)

@HannekeG van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      20
  9. Ach ja ik krijg eerder de opmerkingen oh je bent al aan het wachten tot de baby eindelijk komt? Terwijl ik tot de uitgerekende datum nog een maand moet.
    En ja die buikbanden die zijn hier standaard te klein (aan het begin ook al) die vouw ik toch altijd naar beneden. Sommige broeken zakken dan af, daar doe ik dan een klein riempje omheen.

Moet hier eigenlijk ook weer een nieuwe foto maken. Ik ben meer buik dan persoon inmiddels :)

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, de tweeling-opmerking hoor ik ook vaak. Plus de vraag of het elk moment kan gebeuren.

Als ik dan zeg dat ik nog 6 weken te gaan heb, volgen passend medelijdende blikken...

Het stoort me niet dat mensen dat zeggen, trouwens.

11. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Dit mannetje is dus uit mijn buikje gekomen.
    Het gaat nu best wel goed met hem. Hij weegt 2500 gram en ligt niet in de couveuse en heeft geen sonde. Hij is nu ook van het infuus af en zit niet meer aan de bewaking.
    Heeeel misschien mag hij voor het volgende weekend al naar huis, dan moet hij het wel zo goed blijven doen.

Mijn buikje is bijna weg nu, er zit nog wel een klein bolletje. Raar idee hoor, als ik foto's van vorige week terug kijk. Toen was ik nog benieuwd hoeveel mn buik nog zou groeien

Bijgevoegde bestanden:

• photo.jpg
      photo.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      24
  12. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanneke van harte gefeliciteerd met je mannentje. Echt een mooi kindje. Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat met de kleine.

Dat was denk ik wel ff schrikken dat je al zo snel bent bevallen je gaat toch uit van een week of 38 a 39. Hopelijk mag de kleine gauw mee naar huis.

13. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Aah wat een mooi manneke Hanneke. Van harte gefeliciteerd en ik ben blij dat het zo goed met hem gaat! :)

14. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wt een schatje hanneke !!

15. Hanneke wat een lieverdje gefeliciteerd met Luc! Fijn dat het zo goed gaat!

16. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een schatje zeg . vanharte meid en geniet er herlijk van hopen dat die lekker met jullie mee mag naar huis .

ik zou vandaag eindelijk mijn eerste buikfoto plaatsen .
    geniet nu echt van de laste lootjes en heb nu ook eindelijk een fijn gevoel over de zwangerschap .
    ben nou 33 weken en tel de weken af tot wij onse zoon eindelijk in onse armen kunnen sluiten . met 37 weken word ik ingelijd dus nog even wachten . geniet allemaal nog even van de laaste wekjes :)

Bijgevoegde bestanden:

17. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Het is echt een plaatje om te zien. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.

18. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    @Hanneke van harte gefeliciteerd! wat een mooi jochie! :D

Hierbij mijn buik met 35+1 morgen fotoshoot! :)

Bijgevoegde bestanden:

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames,
    Heb hier nog niets geplaatst maar trek toch ook maar de stoute schoenen aan. Kan ik ook nog even meepraten:D

Hier mijn buik met 34 weken.
    image.jpg

20. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Hanneke, wat is ie mooi! Geniet ervan :)

Deel Deze Pagina