December 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nonaches, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mij stoort het ook niet!

Maarre, ik ben wel heel leuk aan het mee kijken de laatste dagen.. van een post is het nog niet gekomen, dus bij deze!!

Ben 6weken en 6 dagen zwanger, eerste echo al gehad, en kan het de ene dag geloven, en de andere dag niet ;)

Ik had vorige week een buikfoto gemaakt, was een bolletje, (uiteraard voornamelijk vocht en darmen) maar ik was wel in 1 week 5 kilo aangekomen!! Gek genoeg is dat er nu wel weer vanaf, en is m'n buikje ook minder zichtbaar!

Hier foto'tje van vorige week (toen 5+5) ...zet het er toch maar even neer, want anders voel ik me zo'n gluurder zonder eigen bijdrage haha :p

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Is wel zo, maar ik vind het leuk om de andere buikjestopics door te scrollen om vergelijkbare termijnen te zien. Dan is het soms minder handig om eerst drie paginas met tekst door te moeten scrollen voordat er weer een buikje komt.

Vandaar.

3. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    hier ook december uitgerekend! exacte datum nog niet bekend ivm onregelmatige cyclus :( daarom donderdag soort termijn echo en vrijdag intake.ook nog geen foto omdat ik niet super slank ben dus zie je niet echt verschil denk ik merk het nu wel aan mijn broeken.
    spannend allemaal ik krijg trouwens wel een inwendige echo zodat ze het beter kunnen zien ben benieuwd!
    wordt vervolgd en ook foto!

4. ID89

ID89 Lid

23 apr 2012
    17
    0
    0
    Buurt van Wageningen
    Hoi hoi,

Mijn eerste berichtje hier. Ik ben nu 9wk.
    Ook ik ben in december uitgerekend. 2-12-2012.
    Ik moet wel zeggen dat ik het onwijs eng vind allemaal.
    Ik ben ongewenst zwanger geworden en de jongen met wie ik pas paar maanden aan het daten was, wilde gelijk geen contact meer met me.

Ik ben nu helemaal aan het idee gewend, maar vind het wel echt heel spannend allemaal.
    Ben ook zo bang dat het misgaat. Het is mijn eerste keer.
    De vader is langzaam aan het bijdraaien dat hij er wel wil zijn voor het kind.

2 mei de eerste afspraak bij de verloskundige in ieder geval
    en vanuit daar krijg ik een verwijskaart voor de echo te laten maken.

De foto komt ook zodra ik dit forum beetje begin te snappen ;)
    Wel leuk om het allemaal te zien!

5. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.
    Er zijn algemene kletstopics voor de december mama's. Zou het persoonlijk ook fijner vinden om hier alleen de buikjes neer te zetten ipv 5 pagina's met alleen maar tekst achter elkaar:)

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Mee eens! Ik wil ook gewoon heel graag zien hoe mede decembermama's to be er uit zien... Dusssss

meer foto's dames! (beetje slecht om te vragen als ik zelf nog geen gepost heb...)

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Scarabee, wat een mooie buikje meid :D Kan niet wachten tot over een paar weken!!

Ik stoor me er ook niet aan dat er iets meer berichtjes worden gestuurd. Ookal begrijp ik de andere dames ookwel..

Maar in begin zul je iets meer berichten zien dan foto's omdat er nog niet echt buikjes zijn!!

Vind het iig leuk om al afentoe een foto te zien!!

@ ID, best heftig verhaal meid! Erg veel respect dat je het zo doet! Hoe oud ben je? Als ik vragen mag? Komt vast allemaal goed meid!!

8. ID89

ID89 Lid

23 apr 2012
    17
    0
    0
    Buurt van Wageningen
    Hey,

Ja, geen ideale situatie. Niet waar ik van droomde vroeger als het ging over de eerste zwangerschap.
    Maar ik heb goede hoop en ik heb er zin in!
    Bedankt!

Ik ben 23lentes jong :)

Kan iemand een link sturen naar de praattopics voor DecMama's?
    Geen idee waar ik dat kan vinden namelijk :(
    Dan verhuis ik daarheen!

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden! Leuk dat er nu ook een december-buikjes-topic is! Tot nu toe stiekem aan het vergelijken geweest met de november buikjes, maar dit is natuurlijk leuker omdat ik hier 'thuishoor'.. Woe 8 weken en dan gaan we beginnen met de buikfoto's! Tot nu toe ook alleen darmenbuik.. Daarnaast door verschillende operaties niet echt een geweldig mooie en platte buik, dus nog niet echt de behoefte gehad om eerder foto's te maken! 5 December zijn we trouwens uitgerekend! Vorige week ons plurkje voor het eerst gezien en een krachtige hartslag gehoord! Magisch momentje...

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    *breekt even in*

jullie komen soms bij ons kijken maar kijk ook soms bij jullie om jullie beginnende buikjes te zien :)

*breekt weer uit genieten van jullie zwangerschap*

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Thea23, dat is helemaal geen probleem ;) Het is erg leuk om zo vergelijk materiaal te zien! Geniet van je zwangerschap meid!

Eind deze week is weer tijd voor een foto!!

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik zal volgende week eens een foto maken ben dan 8 weken.
    Dan ga ik mn 9e zwangerschapsweek in dat klinkt best ver alweer ;)

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Eigenlijk nog niet echt iets te zien maar er moesten foto's komen toch ?:D Buik staat maar ietsjes naar voren.
    ik twijfelde nog even ivm met mn extra isolatielaagje maar ach...wat maakt het ook uit...groot worden we allemaal uiteindelijk;)
    De onderste piercing ga ik er van de week uit laten halen want die gaat wel wat irriteren al.

Morgen 5 weken...het gaat me niet snel genoeg haha

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch zie je wel wat hoor!! Ik zal ook weer een nieuwe foto manen morgen. :)

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wow mooi Wachtende! Je ziet echt al zo'n bolling aan de onderkant :) Je piercings ook trouwens :D

16. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hoi Allemaal,

Mag ik mijn buikje hier ook neerzetten:)
    Ben zwanger van de 2e spruit.
    Bekijk bijlage 240275

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoeveel weken nu Missnanda ? :p

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Wat leuk al die buikjess!

@ wachtende, mooi die piercings, zijn die onderhuids?? Moeten die er dan niet uit!?

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik wil het hier ook nog even kwijt. het zijn er 2!!!!

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Whaaaa, Blinky! Wat gaaf! Schrok je? En wat gaat er allemaal door je hoofd heen? Liefs

Deel Deze Pagina