Ik kijk al vanaf het begin mee en reageer wel eens, maar eigenlijk nog nooit een foto geplaatst. Dus bij deze! Hier ben ik zo'n 35,5 week
Wow, veel mooie buiken! Dat zijn geen buikJES meer Zijn jullie al aan het aftellen? Ik zal binnenkort ook weer een fotootje maken.
Wauw Babyengel, ik verbaas me iedere keer weer over je prachtige buik! Holy moly! Komt nu echt dichtbij he? Het besef is hier ook steeds meer aanwezig met de 'gezonde' spanning! @andere dames, wauw jullie foto's zijn ook weer prachtig! Zo leuk om de verschillende vormen en afmetingen te zien rond hetzelfde termijn! Die van mij groeit ook maar door (ik ook trouwens, haha) Ik zal vd week en anders volgende week weer even een foto plaatsen! Volgende week zaterdag heb ik een fotoshoot, dus daar zal vast wel iets moois bij zitten wat ik vol trots wil delen
Hier ook weer bijdragen van mijn buik bijna 34 weken hier!! Komen steeds dichterbij!! En weer mooie buikjes idd leuk om iedereen te zien groeien en wat voor verschillen er zijn qua groei..