volgens mij liggen we allemaal wel aardig op één lijn met namen, Zie zoveel leuke namen voorbij komen!
Zo meiden daar ben ik weer even. Morgen gewoon alweer 15 weken in verwachting, gaat best snel allemaal. Mijn schoonmoeder komt dit weekend terug van vakantie en dan zullen we in de loop van volgende week wel lekker een keer gaan shoppen voor de beeb Nog 18 dagen dan heb ik weer een echo en weet ik wellicht het geslacht van onze baby. Ben zo benieuwd!!! Hoe is het verder met iedereen?
ben ik ook weer even. heb zo weinig tijd om even te schrijven. lees wel steeds mee. @namen: wij vinden nu als meisjesnaam Nina heel leuk en als jongensnaam Joris. Joris kwam mijn man weer mee, net zoals Bjorn. hij vind niet vaak iets leuk maar als die dan met iets komt is het gelijk leuk @klachten: de misselijkheid gaat goed, wel de pillen nog nodig. het is niet over maar goed te doen nu. afgelopen maandag bij de bekkentherapeut geweest. dat viel ff tegen, ik moest mijn klachten serieus nemen. kreeg gelijk het strenge advies om therapeutische werk aan te vragen. ik heb bekkenbodemklachten die in de zwangerschap niet over zullen gaan maar hoogstwaarschijnlijk zullen gaan uiten in een bekkeninstabiliteit. lekker vooruitzicht dus. ben gelijk naar mijn leidinggevende gegaan. kwam helemaal huilend binnen. baal er goed van. maar zoals nu was afgesproken op t werk lukt t niet, ik doe nog teveel en de klachten nemen alleen maar toe. maandag is de zorgcoördinator weer aanwezig (leidinggevende nu op vakantie), en die moet maar een goede oplossing gaan zoeken. lukt dat niet dan ben ik genoodzaakt om mij volledig ziek te melden tot er wel iets geregeld is.
Niet elke dag online misschien? @ klachten heb ik geen gehad alleen vermoeid en dat heb ik nog steeds wel een beetje. Nog 3 weken wachten op de 20 weken echo erg spannend en mag van mij ook wel wat sneller gaan de tijd...
Ja dat is ook wel zo, ik ben iedere dag online omdat ik nogmaar 4 uur per dag werk vanwege de bekkeninstabiliteit.
Ik weet soms niet zo goed meer wat ik neer moet zetten Naar Van alle bekken klachten sterkte meiden! Hier gisteren in de tuin geklust kon letterlijk m'n bed niet inkomen en vanmorgen was het ook een doffe ellende. Het valt me nu pas op hoeveel spieren er tegelijk pijn kunnen doen. M'n buik groeit echt met de dag! Heerlijk ook dat mensen het nu zeggen . De hormonen gieren hier ook aardig haha af en toe kan ik echt huilen om niks en gisteren werd ik serieus kwaad omdat het nsgelknjppertje teveel herrie maakte.. Schaam me achteraf natuurlijk kapot en gelukkig kan manlief er wel om lachen
Lees op dit moment even stilletjes mee ... voel me echt helemaal niet lekker, ben zo enorm verkouden dat het echt niet meer leuk is Dinsdag hebben wij de pretecho gehad, oohh wat was dat een mooi verjaardagskado Ik moest alleen even een nachtje wennen dat er toch weer een jongetje bij komt ... pff straks als enige vrouw onder 3 mannen...had toch wel sterk op een beetje ondersteuning gehoopt. Hoe hij dat voor elkaar krijgt snap ik wel niet maar hij lag in het begin helemaal opgevouwen hahaha Dus even wakker gemaakt en toen was het wel heel erg duidelijk Alles ziet er goed uit, meneer weegt geschat zo´n 155gr en is heel mooi op tijd ontwikkelt We hebben zelfs even in 3d/4d mogen kijken dat was heel speciaal zeg. Een heel volmaakt mensje zit daar in mijn buik en het lijkt nu al precies op mijn man Een naam vinden gaat dit keer voor mij te moeilijk worden dus heb ik deze taak maar overgedragen aan mijn man. Ik vind geen enkele naam meer leuk vooral omdat ik zoveel "wensen" heb Gelukkig nog wel genoeg tijd en ik hoop dat de mannen er wat leuks van gaan maken om een mooie passende naam te vinden
ja, dat moest even verwerkt worden dat ik straks echt alleen onder mannen ben Ja had een voorgevoel maar dit keer klopte helemaal niks ervan. De Nub, de pendelaar en mijn gevoel waren alle drie verkeerd Zij al uit grap tegen mijn, zul je zien met de 20 weken echo blijkt het toch een meid te zijn hahahaha ... maar zo overduidelijk dat er een klein piemeltje was dus de kans is dan denk ik wel heel klein dat dit nog gaat veranderen
Ik lees ook mee maar schrijf niet veel. Hoest de longen uit mijn lijf, durf bijna geen adem te halen en doe snachts ook geen oog dicht, voor onze kleine meid geld het zelfde. Begon net mijn huisje weer een btje op order te krijgen maar dat is dus alweer ver te zoeken:x
Jeetje Anica sterkte en het huis is niet belangrijk joh gezondheid gaat voor! Het zou niet de eerste x zijn dat ze het geslacht verkeerd hebben Tamireya dat zou echt een bak zijn ! Maar een groot voordeel van een mannenhuishoudrn is wel dat je later op handen gedragen wordt hoor ik om me heen vaak
Ik lees hier ook dagelijks mee, ik heb een abbonnement op alle topics waarin ik heb gereageerd, dus ik krijg meteen een email als er een nieuwe post is! Maar ik post eigenlijk alleen als ik iets te vertellen heb en soms weet ik dat even niet hihi! Hier gaat alles goed! Inmiddels 2 keer naar de bekkenfysio geweest, de 1e keer alleen een intake gesprek en een hoop commentaar op mn favoriete houdingen, de 2e keer zijn mijn rug en bekken spieren even 'rechtgezet' en mén wat heb ik daar een spierpijn van gehad! Maar tot nu toe heeft het wel goed effect, dus we gaan nog maar even door hihihi! Buikje is hier ook aan het groeien. Mijn man zegt al verschil te zien, maar ik vraag me af of dat geen wishfull seeing is. Ik heb telkens het idee dat het nog veel te vroeg is om iets te zien, maar waar ik dat nou weer vandaan heb geen idee! In ieder geval voel ik aan mijn banden wel degelijk dat er iets gaande is, broeken beginnen te strak te zitten en ik kan nu al écht niet meer op mijn buik liggen, nog geen 5 tellen! Verder heb ik het idee dat kleintje het heel leuk vind om zodra mamma wil gaan slapen eens lekker te gaan trampoline springen want dan voel ik echt dat mijn buik protesteert! Ik kan niet zeggen dat ik de baby voel bewegen, maar ik denk wel dat dat het is! Als ik een kwartiertje tot half uurtje in bed lig dan begint het feestje al, soms eerder, en dan kan ik slapen wel vergeten! Stil liggen lukt me dan ook echt niet meer! Maarja, het hoort er allemaal bij, hihihi! Laten we maar zeggen dat het geen overbodige luxe is om nu al aan korte / onderbroken nachten te wennen, immers, die komen straks ook nog wel een poosje!
Ik denk straks ook met een mannen huishouden te zitten hoor maar gelukkig hebben we 2 vrouwtjes katten, dus niet helemaal alleen Heb 16 juli weer een echo en hoop dan te weten welk geslacht de baby heeft.
Hoi meiden, Hier de eennalaatste schoolweek achter de rug vol met festiviteiten vanwege afscheid directeur. Volgende week nog een avondje musical en afscheid van gr 8 en dan lekker vakantie! Die laatste schoolweken ben je altijd meer op school dan thuis maar we hebben het ook wel weer erg gezellig! Ik voel ook steeds meer mn spieren. Als ik bepaalde bewegingen maak en sport kan ik er wel last van hebben. Verder heb ik ook weer een weekje wat bloedverlies gehad maar heb mij daar niet heel erg zorgen om gemaakt. Voelen jullie ook onder aan je buik die plopjes? Zou dat van de baby kunnen zijn? Maandag naar de vk om het hartje te luisteren
Gaan er nog meiden op vakantie deze zomer? Wat gaan jullie doen? Ik ga met mijn moeder en zusjes nog naar Griekenland. Voordat ik daar heen ga wil ik nog kamperen met mn vriend. Zouden jullie dat nog doen als je zwanger bent? Waar ik een beetje tegenop zie is dat ik nu al gemiddeld twee keer per nacht naar de wc moet... in een tentje op de camping is dat natuurlijk toch weer even anders....
Een tentje zou ik echt niet zien zitten is een sta caravan geen optie? Zeker het van de grond opstaan met zon toeter lijkt me lastig.. Wij gaan in september nog een weekje weg maar gaan dan niet te ver over de grens naar Duitsland.