Mooi! Zou niet voor mij zijn maar dat er mensen zijn die dat nog doen vind ik heel mooi! Maar op het moment dat je weet dat je gaat trouwen heb je toch verkering? Zo zie ik het of zie ik dat verkeerd?
@Anica: Zo zou je het kunnen noemen. Zelf zie ik dat niet echt zo omdat je uit voorzichtigheid bijvoorbeeld ook niet alleen met elkaar bent, om niet de kat op het spek te binden. In ieder geval reken ik mijn trouwdag als de dag die echt telt omdat je daarna pas echt samen bent! Voor de bezorgde dames onder ons, verkering is niet noodzakelijk om gelukkig in de liefde te zijn hoor, ik ben super gelukkig met mijn man en hij met mij! We hebben het heel erg leuk samen en onze ouders zijn ook helemaal blij met de match! Dus wat dat betreft helemaal goed!
hallo allemaal! zal ook even updaten wij zijn 3 oktober 9 jaar samen! kennen elkaar sinds aug 2003. Wij hebben 18 juli weer controle bij de vk en 20 juli de 2o weken echo en we willen erg graag weten wat het wordt! Ik denk een jongen mijn vriend denkt een meisje..... @controle vk bij mij wordt steeds de bloeddruk gecontroleerd en gewicht,laatste keer met ongeveer 14 weken het hartje gehoord voor het eerst. Ik heb kans op zwangerschapsdiabetes omdat mijn moeder dit gehad heeft en mijn vader is diabeet. ze zouden dit extra in de gaten houden bij mij maar ik merk er niks van dus vraag me af wat het voor nut heeft dat ik zit verteld heb...? dus dat ga ik de 18e wel vragen.urine wordt niet gecontroleerd alleen de 1e afspraak gebeurd. @ kinderwagen wij hebben de bugaboo gekocht duur ding maar wist dat hij erg praktisch en makkelijk in gebruik is dus hadden we het er wel voor over,je doet er ook een aantal jaar mee. verder nog geen aankopen voor de baby gedaan. Zijn er mensen hier die last hebben van heupen/billen en stuitje bij lang staan? Ik heb een staand beroep en kwam mezelf vandaag echt tegen had echt last/pijn in die regio zou dat al verweking kunnen zijn?
@Judith1984: Ik ben door de verloskundige doorgestuurd naar de bekken fysio vanwege mijn klachten. Zeker als je veel staat adviseer ik je om zo snel mogelijk aan de bel te trekken bij je vk, want hoe eerder je er bij bent hoe meer je er mee kunt. Als je doorbijt en het er bij laat word het vaak alleen maar erger. Ik ben 3 keer bij de fysio geweest en het grootste deel van de klachten is nu weg, en mocht het weer erger worden dan kan ik meteen weer daar terecht! Dat kan ik je echt aanraden!
Samen: 4 jaar Getrouwd: 2 jaar Pijn billen: yup Voorgevoel: klopte! Al vanaf de positie e test riep ik jongen! Hahaha
@autumngirl, maar hoelang ken je je man dan? Snap wel dat je vanuit het geloof het trouwen pas als echt samen ziet. Ken ook wel stelletjes die eerst trouwen en dan pas samen gaan wonen. Maar dan vaak wel met iemand die al langere tijd als aanstaande wordt gezien. @ bekken fysio, daar heb je toch geen doorverwijzing meer voor nodig?
@Mystify: Het ligt er maar net aan hoe je het benaderd. Als je iemand zoekt waar je eerst verliefd op word en daarna pas verder kijkt, dan ken je elkaar idd meestal al veel langer. Maar dan kijk je ook vaak door een roze bril, en daar volgen soms best grote teleurstellingen op. Bij ons word meer gekeken of 2 mensen kwa karakter, ideeën en toekomstplannen bij elkaar passen. Als er dan een mogelijke match is dan ontmoet je elkaar een of meerdere keren, en krijg je de ruimte om die dingen te bespreken die jij wil, en als het dan klikt dan ga je de volgende stap zetten. Zo niet, dan gaat ieder zijns weegs. De roze bril komt dan later. Ik begrijp heel goed dat dit voor veel mensen moeilijk voor te stellen is, maar je moet maar zo bedenken, alles heeft z'n voor en nadelen. En ik ken heel veel mensen waarbij het net zo is gegaan die ook heel gelukkig getrouwd zijn. Soms gaat het ook weleens anders dan gepland, maar dat is bij huwelijken waar wel verkering aan vooraf ging ook zo! Wat de bekken fysio betreft, ik werd wel om een verwijzing gevraagd. Maar ik had het gewoon tijdens de 1st volgende controle bij de vk aangekaart en die heeft me meteen de verwijzing gegeven. Ik wist daarvoor niet eens dat een bekken fysio bestond.....
@liga thnx, bij mij klopte mijn gevoel ook Mijn vriend zei ook gelijk jongen ! Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen En ik heb 20 juli weer controle bij de vk.
@liga: er is idd een ander dec topic. in de bevallingslijst forum. maar die is opgesplitst. 1-15dec en 16-31dec. dat is een erg drukke lijst. ik zit er zelf ook bij. @bekkenfysio: doorverwijzing hoeft niet, maar mij werd geadviseerd er wel 1 te vragen want dan word de intake vergoed. anders gaat die je geld kosten. @geslacht: gefeliciteerd meiden die het al weten. wij mogen vanavond 20.45u. vind het zo spannend. heb ook absoluut geen voorgevoel. ik hoop dat ze het vanavond al kunnen zien. en dan maar tegen iedereen onze mond zien te houden dat we niks weten, hihi
en ow ja, gister bij de vk geweest. hartje beluisterd. hij/zij was alleen al flink aan t bewegen en eigenwijs, daardoor was het even zoeken
Wat heerlijk om dat hartje te horen hè! het blijft zo bijzonder Oja daar kijk ik wel een bij de bevallingsijst maar ik kan die drukte niet volgen vind dot leuker dan weet ik nog wie wie is . Autumn: mooi verwoord inderdaad op elke manier van ontmoeten kan een huwelijk uiteindelijk mislopen of geweldig goed lopen. Ontzettend fijn dat jullie zo gelukkig zijn want daar draait het toch uiteindelijk om. Anders: ik las ergens iets over navelstreng bloeddonatie hebben jullie daar meer over gehoord? Ik ga het vanmiddag eens aan de vk vragen.
Mijn bloed is niet goed voor donatie dus denk ook niet dat ze het navelstreng bloed willen hebben. Ik heb Factor 8 syndroom van Leiden en injecteer mezelf gedurende de zwangerschap elke dag met fraxiparine bloedverdunners. En meiden WOWWWWW de babydump heeft echt super veel leuke dingen zeg. We hebben al een leuke sitter, ledikant, kinderwagen en heel veel accesoires gezien
haha ik zie idd dat ik hier ook in de lijst sta. Grappig... helemaal vergeten. zwanger he??? nou dan blijf ik hier lekker ook schrijven.... @samen: vl en ik zijn 2,5 jaar samen, wonen 1,5 jaar samen en sinds 29 mei geregistreerd partnerschap. Ja allemaal vrij snel gegaan en al 15 weken zwanger. Maar komt voornamelijk omdat hij zijn baan verloor in de achterhoek. Toen verliep het allemaal wat sneller dan verwacht en we zijn natuurlijk ook de jongste niet meer (30 en 34) . @wandelwagen: hadden wij al in december vanwege zwangerschap toen (helaas mk, dus daar stond ie dan onze Mutsy Transporter, donkerrood). Maar nog steeds hartstikke mooi en helemaal happy mee.
@Autumngirl, ik veroordeel je er niet om hoor. Iedereen moet doen wat hij / zij goed acht. Je hebt gelijk liefde( roze bril) maakt blind en lang verkering geeft geen garantie voor de toekomst. Was alleen verbaasd dat het zo soms nog gaat. Laatste keer dat ik hoorde dat stelletje gematched werd is voor mij al snel zo'n 17 jr ! geleden bij een vakantiebaantje. Als het voor jullie werkt, prima toch! Wij weten nog niet wat het wordt, ( gyn kon het niet zien) hopelijk over 4 wk met 20 wk echo, dan meten ze ook de bmh etc bloeddruk was allemaal prima. Ben nog niets aangekomen en pas ook nog overal in...als ik niet ga zitten met een spijkerbroek aan tenminste
@wendy wou zaterdag even naar de babydump, ben er nog nooit geweest, er zit hier niet echt iets in de buurt. Ze hebben een paar leuke aanbieding en ik wil er toch een keer kijken.
@babydump: wij zijn in Veenendaal geweest. Wel veel keus en redelijk goedkoop, maar Babypark is nog altijd goedkoper en ook goede kwaliteit! veel plezier babyspullen kijken.. altijd leuk!