December 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angell85, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    tankini: balen! Dat probleem heb ik ook altijd heb een klein figuurtje, maar m'n billen zijn gewoon een maatje groter! Bij livera mag ik altijd gewoon twee verschillende maten combineren echt lief:).

2. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    H&M inderdaad nog niet aan gedacht!! ik kom daar echt Nooit, dus dan denk je er ook niet zo snel aan! ga gelijk even neuzen op hun website! thanks voor de tip!

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb drie hele leuke skinny's bij de prenatal. E'n wat duurdere spijker en twee iets goedkopere een grijze en knalblauw! Echt superleuk!

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @weekend: morgen naar van asten in tilburg. Kamers kijken en daarna beginnen de vierdaagsefeesten nijmegen. Helemaal zin in. Hoop dat t weer een btje mee gaat vallen. Bijna hele week vrij. Heerlijk!

5. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Ik heb gisteren niks gezien bij de prenatal bij ons in de buurt!
    Misschien dan een ander filiaal proberen!

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben naar een grote prenatal geweest in leiderdorp.

7. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Zo deze regenachtige zaterdag is bijna voorbij :) niets gedaan vandaag, alleen even naar de etos geweest en de huissleutel bij laten maken voor onze zoon, hij wordt deze maand 9 en we willen het proberen met een huissleutel. Hij speelt hele dagen buiten met een groepje jongens van zijn leeftijd maar hij staat 20x aan de deur, werd gek van het steeds opstaan of snel onder de douche vandaan komen enzo ;)

8. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    nou ik zal ook weer eens wat plaatsen niks erg boeiends meegemaakt of gedaan maar morgen ben ik alweer 19 weken!gaat toch best snel! vrijdag hebben we eindelijk de 20 weken echo vind ik best spannend ook omdat ze dan echt goed gaan kijken of alles goed is.... hopelijk weten we dan ook eindelijk wat we gaan krijgen! ben zoooo nieuwsgierig!:p fijne zondag nog allemaal!

9. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft waterpokken en ik heb dat nog niet gehad. Argh! Heb me al uitgebreid geïnformeerd en ga morgen bloedprikken om te kijken of ik antistoffen heb. Na twee weken is de uitslag pas bekend. Erg spannend dus..
    Iemand zoiets dergelijks meegemaakt?

10. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    niet hetzelfde meegemaakt maar ik heb zelf de waterpokken ook nog nooit gehad dus ben er wel een beetje huiverig voor omdat ik in een apotheek werk en dus met veel mensen in aanraking kom. dus ik snap dat je het spannend vind! succes hopelijk valt het mee!

11. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Judith. Mijn verloskundige heeft mij niet geïnformeerd over de risico's van waterpokken. Hebben ze jou wel geïnformeerd?
    Het schijnt dat als je binnen 96 uur na aanraking met waterpokken of gordelroos inmunoglobine zoster krijgt toegediend dat er geen gevaar is voor je kindje. Als ik dit van te voren had geweten had ik nu niet in de stress gezeten.

12. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    nee ze hebben mij niet geinformeerd maar ik heb as woensdag een afspraak dus ga ik zeker naar vragen! heb ook nog niet gegoogled over de gevaren dus zeg maar even niets :( succes meid hopelijk heb je antistoffen!

13. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. Op de site van het RIVM kan je hierover goede informatie vinden. Al met al is de kans dat e iets mis gaat klein. De kans dat je antistoffen hebt schijnt groot te zijn ookal denk je het niet hebben doorgemaakt. Als je dan geen antistoffen hebt is de kans dat je kindje iets krijgt 2%. Dus niet al te veel zorgen maken. Op de site van het RIVM staat ook wanneer je een reële kans maakt om het te krijgen van een ander.

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Paar weken geleden had ik een waterpokkenepidemie in de klas. Ongeveer 15 kinderen hadden de waterpokken. De besmetting is al eerder geweest. Als je plekjes ziet is de besmetting dus al lang geweest. Ik had antistoffen dus ik hoefde mij zoiezo geen zorgen te maken en volgens mij als je geen antistoffen heb valt het ook mee. Alleen als je het zelf zou krijgen zou er iets meer risico zijn. Ik zou mijzelf niet te druk maken als ik jou was!

15. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Meiden even een vraagje: hoe slapen jullie? Ik veelal op mn rug en op mijn linker zij, maar 80% op mn rug.

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik moet altijd ff rechts liggen om in slaap te komen. Verder draai ik dan afwisselend op rug, en beide kanten.

17. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    ik val op mijn rechterzij veelal in slaap.draai veel van links naar rechts en op mijn rug...

18. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ik zou ook best willen slapen maar dat gaat al sinds ik zwanger ben lastig. Ik kan in bijna geen enkele houding lekker liggen en heb rusteloze benen en armen. En als ik dan slaap word ik vaak wakker zonder aanwijsbare oorzaak of van het kleinste geluidje! Maarja, ik zal wel alvast preventief aan gebroken nachten moeten wennen! : D

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik slaap met mijn zo als man lief het noemt piemelkussen....lees voedingskussen:D
    Op mijn zij met had ding tussen mijn benen en onder mijn buik, ik knuffel zeg maar met het kussen.

Ik slaap ook slecht, als ik wakker word ben ik zo 1,5 uur wakker grrrrr

Op mijn rug liggen doet vaak pijn aan het litteken van mijn vorige KS.

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slapen: hier ook een lastige slaper. Overdag zou ik uren kunnen slapen, maar s nachts voel ik elk kreukeltje in m'n pyjama die heb ik dus al gedumpt:p. Ik probeer zoveel mogelijk op m'n linker zij te slapen ( gelezen dat dat de beste houding is) maar ik slaap ook zo lekker op m'n rug! Hier voor was ik een echte buik slaper maar dat ligt niet prettig meer. Ik slaap ook met eenkussen tussen m'n knieën want heb veel last anders van m'n Heupen/benen. Scheelt echt!

Weekend: we hebben het kamertje afgeverfd!:) ben zo blij ermee'! Ik kon alleen niet zo goed tegen de lucht want ik moest na een kwartier al overgevrn( normaal nooit ).

20 wkn echo heb ik volgende week woensdag. Ik vind het ook zo spannend! En de tijd gaat zo snel nu al 19 weken:).

Buik: duidelijk zichtbaar nu :) gebruik nu ook de etos buikcreme uit de felicitas box echt handig !

Deel Deze Pagina