December 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angell85, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik slaap eerst ff op mijn rug (hoog op twee kussens) vanwege maagzuur, als ik dan weer wakker ben (meestal binnen half uurtje) doe ik een kussen weg en draai op rechterzij, verder draai ik heel veel in mijn slaap en wordt ik veel wakker, waarna ik weer draai....

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Sta op het punt om naar het zh te gaan voor controle. Laatste 2 dagen erg veel pijn in mn buik en kramp dus hoop dat alles goed is. Zodra ik terug ben horen jullie me weer.

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Succes! Ik mag vanmiddag weer naar vk

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @WmvSS: ik zal voor je duimen!

@Slapen: Ik slaap zodra ik op mn kussen lig... zowel links, rechts als op mn rug.

Is het erg als je de baby nog niet veel voelt. Soms heb ik 's avonds in bed het idee dat ik iets :( voel maar verder over de hele dag niet....

5. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wmvss succes!!

@slapen het liefste op mijn buik of een beetje schuin op mijn buik en half op mijn zij.

@vogeltje85 ik voel onze baby ook alleen als ik in bed lig en me er op concentreer. Ik weet nog hoe het voelt van de vorige. Volgens mij voelde ik mijn zoontje met 20 weken en dat schijnt heel normaal te zijn. No worries dus ;)

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte wmvss !

vogeltje: er zijn mensen die de kleine heel vroeg voelen ( vaak placenta achter) en er zijn mensen die de kleine pas over de 20 weken voelen dus maak je geen zorgen!:) Ik voel overdag heel soms iets maar meestal niet. Wat me wel opvalt is dat hij s avonds na 9 uur actief wordt als ik naar bed ga ik het meestal feest! hahahah

Dromen jullie trouwens ook zoveel? Ik droom alllles wat ik op tv heb gezien ...erg irritant haha

7. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    WmvSS: erg veel succes!hopelijk is het niks ernstigs!

Vogeltje85: ik voel ook nog niet veel overdag net als jij ook niet heel soms denk ik het wel maar weet ik het niet. savonds in bed soms denk ik hem/haar ook te voelen maar erg overduidelijk is het niet.vroeg me ook al af of het erg is....maar no worries dus zeggen ze hier!

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @vogeltje mijn schoonmoeder vertelde net dat ze manlief nooit heeft gevoelt en hij was de tweede, het wil dus niets zeggen.
    Bij de eerste voel je hem meestal later.

De kleine meid is net met oma mee, die heeft vakantie dus dat is wel lekker, morgen komt ze terug.

Ik voel me veel beter en ben al 2 dagen aan het klussen en opruimen, straks lekker op de zolder bezig!

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @wendy, kunnen het niet je darmen zijn? Ik heb soms 2a3 dagen geen ontlasting en dus flinke buikpijn!

Succes laat je even weten hoe het ging?

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    wmvss: hoe is het in het zh gegaan?

11. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Ben ik weer even. Alles was goed, op de plek waar ik de pijn voel ligt de placenta en de baby, waarschijnlijk heeft. Baarmoedr het daar het zwaarst. Helaas kon de gyn het geslacht niet zien. De beeblag met de bibs diep in mn bekken en hield de benen dicht bij elkaar. Hij zag geen duidelijke jongens ondelen maar kon ook niet zeggen dat het meissie is. Nog 3 weken afwachten dus.

De beeb lag wel weer 3 dagen voor op de groei, dus een flinke beeb die van eten houdt :)

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat het in orde was en dat je nu weet waar de buikpijn vandaan komt. De beeb wil het nog even geheim houden wat ie is... :)

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @wmss: fijn dat alles goed is. wel spannend dat de beeb het een verrassing wil houden :)

Ik ben gister ook naar vk geweest. Het hartje gehoord (natuurlijk ook op angelsound, maar nu echt veel duidelijker) was echt supermooi! Verder was ook alles goed, baarmoeder lag goed, bloeddruk, bloeduitslagen en hartklepjes beeb. Ik ben alleen twee kilo afgevallen door het weinige eten en overgeven. Als ik meer moet overgeven moet ik vk bellen.

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @whoppi: Fijn dat alles goed was! Balen dat je zo misselijk blijft! Ik zit ook nog steeds 4 kilo onder mn oude gewicht en ik eet nu wel weer normaal.

Heb gisteravond een weekje limburg geboekt in een huisje. Ik vind het weer niet betrouwbaar genoeg om te kamperen. Via roompot konden we redelijk betaalbaar een huisje huren. We hebben zo'n klein tentje... Nu gaan we lekker volgend jaar een nieuwe tent kopen. Over anderhalve week gaan we! Al ik terugkom dan ga ik ook nog 10 dagen mn met mn moeder en zussen naar Griekenland. Daarna is de zomervakantie alweer voorbij en ga ik weer beginnen... nieuwe klas nieuwe kinderen.... :) ook weer leuk.

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoppie: wat fijn dat het goed was wel vervelend zeg die misselijkheid...

wmvss: wat een geruststelling je hebt dus een trap grage baby als ik het goed begrijp:p wel spannend dat jullie het geslacht nog niet weten zeg!

vogeltje: Leuk vooruitzicht zeg! lekker even ertussenuit.

Ik heb vandaag een gesprek met m'n leidinggevende over m'n zwangerschapsverlof. Wel gek het gaat zo snel allemaal :). Nog maar een paar maandjes en dan is het al zover!
    Zoals het er nu naar uitziet is 1-11 m'n laatste werkdag ...

16. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @vogeltje: leuk lekker een weekie naar roompot. Wij doen sinds 2 jaar elk jaar een weekendje roompotje :) bevalt erg goed! Vind je vliegen niet eng nu je zwanger bent?

@liga: gaat best snel he. Wil je 4 of 6 weken vooraf verlof? Ik moet automatisch 6 weken omdat ik nu al halve dagen werk.

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 weken omdat ik om me heen zoveel mensen met spijt heb gezien die de laatste weken echt moeite hadden om te blijven werken.

18. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    @wendy, fijn dat alles in orde is!
    Jullie geduld wordt nog even op de proef gesteld! hopelijk ligt de kleine de volgende keer wel goed!

19. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Jij nog 10 dagen tot je 20 weken echo. Willen jullie het geslacht weten?

20. angell85

angell85 Actief lid

24 jan 2012
    136
    0
    0
    Ja ik ben erg benieuwd naar de echo!
    Nee we willen niet weten wat het wordt! Wij vinden persoonlijk een verassing het leukst!

Ik vindt de tijd trouwens echt voorbij vliegen, nog maar 1 week en 5 dagen en ik zit al op de helft! :)
    heb in Augustus nog 2 weken vakantie en dan ga ik vanaf 3 November al met verlof!!

Deel Deze Pagina