@autumn girl en mystify: gefeliciteerd met de goede echo! heel fijn lijkt ma dat.... @geheugen: het is echt verschrikkelijk... op t werk vergeet ik van alles. Moet echt alles opschrijven en als ik de kamer uit wil lopen om iets te doen, dan moet ik eerst vijf min bedenken wat ik ook al weer ging doen.. oh, ja ging naar de printer.... @harde buiken: kan iemand mij vertellen wat je dan voelt...? en of dit gevaarlijk is?
Ik stond vorige week in de douche en toen kreeg ik een soort buikpijn die van boven naar beneden ging, en weer, en weer, en weer. Ik schrok, want ik was meteen bang dat het weeen waren, maar volgens de VK waren dat harde buiken. Ze zei dat een harde buik een teken is dat of jij of de baby te druk bezig zijn geweest en dat het geen kwaad kan en erbij hoort. Ik vind het wel enigszins verwarrend dat overal staat dat harde buiken geen pijn mogen doen en dat was bij mij wel het geval, maar het is niet meer terug gekomen dus ik ga er vanuit dat wat mijn VK zei klopt.
hoi ben vandaag voor v20 weken echo geweest ipv vrijdag we konden eerder terecht door uitval alles leek goed. alleen ons kindje lag als het ware gedraaid lag met gezicht en lichaam naar mijn rug. zodat ze de meting van het hartje niet goed kon doen en we het geslacht niet kon zien. heb ook nog even op de gang gelopen maar mocht niet baten lag nog steeds het zelfde. we moeten volgende week terug komen voor poging 2 het is al echt eigenwijs haha.
@maggy Herkenbaar, had ik bij de vorige ook en wel lekker dan kan je volgende week nog een keer loeren.
hier weer even een berichtje van mij. shame shame, gewoon geen zin om steeds de laptop aan te zetten en een berichtje achter te laten. hier gaat alles goed op de bekkenklachten na. heb aangepast werk en werk alleen nog maar 4 0f 6 uur op een dag. en alleen de ochtenden. maandag weer op controle bij de vk, 14aug de 20weken echo en 10sept een 4D echo bij Jan Koning heb er zin in.
Hoi meiden, Net terug van een heerlijk weekje samen met mn vriend in een huisje. Gek idee dat het de laatste vakantie samen is. Werd er af en toe ook beetje verdrietig van, gek heh! Ben natuurlijk heel blij met alles wat er gaat komen maar het is zo'n verandering! Bij alles denk ik er daar nu aan.... zullen de hormonen wel zijn... Maandag ga ik alweer op vakantie maar dan met mn zussen en moeder. Lekker naar Kreta. Daarna is de vakantie weer voorbij en begint het nieuwe schooljaar alweer... wordt ook weer een gek jaar... Laatste weken als fulltime juffie.... whaa ben af en toe echt beetje weemoedig..... Maar ook weer heel blij met ons kleine meisje!!! Heb haar deze week voor het eerst ook van buitenaf gevoeld!!!!
Meiden ik ben er ook weer. Terug van een weekje zuid frankrijk. Voor mij veel te warm hoor en al helemaal met de bloedverdunners, kreeg er hartkloppingen van haha, maar gelukkig zaten we aan de kust met ook een hoop sluierbewolking en wind Ik geloof niet dat ik al echt harde buiken heb, maar heb sowieso een hele harde buik als ik loop, als ik zit of lig is mn buik gewoon zacht en soepel. Soms komt mijn baby wel helemaal omhoog "drijven" en je ziet dan echt een bult in mn buik en je voelt ook een harde plek Dinsdagmiddag voor controle naar het Bronovo en de 20 weken echo. Ben zo benieuwd joh!
Ow heerlijk op vakantie geweest dus. wij gaan morgen naar dolfinarium! Heb er zo'n zin in, weer nu al dat Lise het prachtig gaat vinden Hier de kleine gisteren ook voor de eerste keer aan de buitenkant gevoeld en donderdag de 20 weken echo, hoop zo dat de kleine een goed gewicht heeft aangezien min buik veel kleiner is bij Lise! Gok trouwens dat het een jongen is! Volgens mij is de helft van ons clubje op vakantie zo rustig is het hier hihi
Ik hoor ook van vele dat ik een bescheiden buikje heb, zelf weet ik het eigenlijk niet, mijn zoon is al 9 en kan mij niet meer zo goed herinneren he mijn buik bij hem was en bij sophie had ik met 19 weken wel al een grotere buik als nu volgens mij maar scheelt niet veel.
Ja, erg rustig hier. Hier ook een klein buikje, bijna onzichtbaar.... dinsdag 20-weken echo, hopelijk groeit de beeb wel goed!
Volgens mij is het niet erg als je nog niet veel buik hebt en zegt het nog niet zoveel over hoe groot de baby is. Ze wegen nog maar zo weinig en zijn ook nog maar heel klein en dan beetje opgepropt. Dat past allemaal nog makkelijk!
Nou het is nogal vreemd dat mijn buik nu een stuk kleiner is als bij lise aangezien dat nog maar 1,5 jaar geleden is. Het is ook niet een klein stuk maar echt een groot verschil! Had mij VK gevraagd en die had er nog nooit van gehoord, ze wist er dus ook niet zinnigs over te zeggen. Ach ik heb mijn leven lang al zulke dingen dus het zal wel mee vallen, hoop ik
Ja dat is dan wel apart. Maar als de vk zich zorgen maakt dan hoor je dat vanzelf wel toch? Wel fijn dat de 20 weken echo bijna is dat stelt je dan hopelijk meer gerust!
Spannend!! Veel plezier morgen! En ook voor alle andere meiden die de komende week de 20wk echo hebben. Ik ga vanmiddag voor 10 dagen naar Kreta! Ben dus even minder actief op het forum
heej, Ik wou graag mee kletsen.. Ben 1e kerstdag uitgerekend Vrijdag hebben we de 20 weken echo. Duurt te lang kan niet meer wachten wil zo graag weten wat het wordt. Maar vind het wel erg spannend als ik zie wat er allemaal niet goed kan zijn :O Ik heb een combitest gehad met 12 weken en die was gelukkig erg positief. kans van 1 op 5000 op alle 3 de syndromen. Liefs
Meiden met echo's binnekort veel plezier! altijd leuk om de kleine te zien! Hier nog steeds bedrust ben echt veel beroerd ben vandaag maar naar de huisarts gegaan en kon direct bloed laten prikken en urine inleveren. Ook zei hij dat ik met zulke dingen niet naar de vk moet gaan maar gewoon naar de huisarts.. Ben nu wel blij dat ik vandaag gegaan ben nu word ik tenminste goed nagekeken! De kleine beweegt gelukkig erg veel dat is echt een geruststelling en m'n bloeddruk is steeds prima dus dat is ook wel erg fijn. Ik zal proberen af en toe weer wat te posten, maar het is best lastig als ik me zo naar voel