Uitgerekende lijst! Tamireya 8 december 2012 Judith1984 10 december 2012 LadyM83 12 december 2012 Liga 12 december 2012 Angell85 16 December 2012 Vogeltje85 (merel) 16 december 2012 Kat1981 18 december 2012 Margreet 18 december 2012 SDenise 21 december 2012 Flurrie 23 december 2012 WmvSS (Wendy) 24 december 2012 Anica. 25 december 2012 Kiewie 30 december 2012
Dat gekriebel heb ik ook hoor, weet ook zeker dat het de baby is Gisteren heb ik voor het eerst het hartje gehoord, ik heb de angelsound gekocht. Is echt het mooiste geluid ooit ben helemaal verliefd
Welkom Merel! Ik ben nu ook actiever dan de eerste paar weken hoor, was ook bang van alle enge verhalen. Heb zelf al genoeg ellende achter de rug op dat gebied, wil er nu helemaal nets mee te maken hebben
Karen1988 2 december Tamireya 8 december 2012 Judith1984 10 december 2012 LadyM83 12 december 2012 Liga 12 december 2012 Angell85 16 December 2012 Vogeltje85 (merel) 16 december 2012 Kat1981 18 december 2012 Margreet 18 december 2012 SDenise 21 december 2012 Flurrie 23 december 2012 WmvSS (Wendy) 24 december 2012 Anica. 25 december 2012 Kiewie 30 december 2012 Heb mezelf er ook bij gezet!
4 juli gaan wij naar Jan de Koning in Ochten voor een geslachtsbepaling. Ik vroeg hem hoe betrouwbaar het was en kreeg te horen dat het vanaf 15 weken 100% is! Ik zie er erg naar uit! Heb ik 5 weken extra om te shoppen . Iemand ervaring met Jan koning? Wie gaat er nog meer een geslachtsbepaling laten doen?
Wat gezellig dat er weer wat meer bij zijn gekomen! Welkom allemaal en gefeliciteerd! @Merel, we zijn op de zelfde dag uitgerekend!
Nee klopt, kennis van mij heeft 3 keer te horen gekregen dat ze een meisje zou krijgen maar er kwam toch echt een jongen uit! Ze had alles al roze, hij ging ook met een roze mutsje uit het ziekenhuis weg!
wilde me hier ook ff aanmelden, haha. maar lees dit berichtje. ik heb ook 4 juli afspraak daar!!! haha, hoe laat moet jij? laatst iemand uit de familie daar geweest en toen hoorde ik in de omgeving dat veel daar goede ervaringen hadden.
mag ik hier ook mee komen kletsen?? jullie zijn nog zo'n lekker klein clubje. ik ben 25-12 uitgerekend van ons 2e kindje. ik heb januari dit jaar bij 6 weken een mk gehad, en in april hadden we weer een posi test in hadden
Gefeliciteerd! en de 12 weken nu mooi voorbij lijkt me wel een beetje een geruststelling voor je! geniet ervan!
@judith: idd, ik heb al twee goede echo's gehad. dus ik ben helemaal gerustgesteld nu. 3 juli heb ik weer een afspraak bij de vk. controle en hartje luisteren. dat is ook alweer zo.
Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat fijn dat jullie zo snel al weer zwanger mochten worden! gefeliciteerd! mooie datum om uitgerekend te zijn!
Wow misschien wel een kerstkindje! Gefeliciteerd en wat fijn dat de echo's goed waren. Ik schrok me net lam! Had ineens heel licht bruine afscheiding ben zo bang na m'n vmk in maart moest ik er gelijk weer aan denken. De vk was al dicht en vind het biet echt spoed dus bel morgen misschien even, maar misschien weten jullie waar dat van kan komen ik zit namelijk ook weeeer! Met een schimmel zou dat de oorzaak kunnen zijn?
Geen idee de laatste keer is al zo lang geleden .. Heb wel heel veel stress gehad afgelopen week met werk en overlijden van een goede kennis . Heb het nu niet meer gehad maar ben wel heel erg bang! Ik doe gewoon maar rustig aan verder vandaag en hoop dat het eenmalig was ...
Ik heb zowat dagelijks lichtebruine afscheiding. Overdag is het lichtgeel en aan het eind van de middag zit er bijna altijd een veegje bruinig/rozig bij. Ik heb dit al wekenlang. Heb toen met 7 weken de vk gebeld en die zei dat het waarschijnlijk de baarmoedermond is die gevoelig is en een beetje bloed. Bij mij is die dus erg gevoelig Maak mij er allang niet meer druk om. Heb daarna al twee mooie echo's gehad.... Ik zou je er dus niet druk om maken. Anders kun je morgen toch even de vk bellen. Wij willen wel weten wat het wordt. Onze vk doet zelf ook echo's dus met de 20 wekencontrole horen we ook meteen wat het wordt. Wel fijn om bij de vk voor een echo te gaan. Zo blijft het toch lekker persoonlijk.
Hoihoi mensen, ik ben nieuw op het forum! Ik ben uitgerekend op 13 december, en ik vind het zooo spannend allemaal, haha!