he dit herken ik ook heel erg er zijn steeds mensen die zegeen voorzichtig hoor, nou ik ben zwanger niet gehandicapt.
Vandaag de proefdruk van het geboortekaartje ontvangen! Ben er erg enthousiast over. Vriendlief is pas rond half elf thuis, ben benieuwd of hij hem ook zo gaaf vindt.
WmvSS: En hoe vond je vriend het kaartje? Vanavond eerste keer zwangerschapsgym! Ben heel benieuwd. Ook wel weer spannend om er heen te gaan. Ik ken niemand die ook gaat. Wie van jullie doet er ook een cursus of iets wat er op lijkt?
Ja hij vindt hem ook ergggg gaaf! Denk wel dat dit hem wordt. Hie is het verder met iedereen? Morgen hebben wij weer eengroeiecho vanwege de navelstreng, maar aan mnbuik te zien is de kleine man goed gegroeid
@vogeltje: ik begin op 8 oktober met de cursus. Ken ook verder niemand die zwanger is, daarom vond ik het wel leuk zo'n cursus te doen... wat meiden die in dezelfde situatie zitten spreken en leren kennen.
Wat leuk dat jullie al een kaartje hebben gevonden wij zijn er nog niet uit.. Ik begin over twee weken met yoga ben echt benieuwd! De kleine begint steeds meer te draaien echt grappig om m'n buik te zien golven en te voelen hoe hij z'n best doet om een lekker plekje te vinden
Kleine knul is vandaag weer APK goedgekeurd hij meet 25.1 weken, is lekker druk en zijn hartje enniertjes zien er super uit! Ook is mijn baarmoedermond opgemeten omdat ik zovaak buikpijn heb en ze er zeker van willen zijn dat de mond niet langzaam aan het verweken is, maar alles is prima. Ben echt superblij!
Waar zit iedereen? Hie zit het met de namen meiden. Hier vindt vriendlief de naam die we hadden toCh niet leuk,dus we zijn hier weer aan het nadenken maar hij vindt niks leuk Ja Max maar dat vind ik meer een naam voor een hond
\ Hierrrr *zwaait* vvanavond zullen er wel meerdere komen, hihi Max, is wel leuke naam, maarjah zo kan je elke naam een hondenaam van maken Komt goed je hebt nog even, als alles goed mag gaan, hier vanaf zondag nog 12 of 13 weken en dan mag de kleine in de handen gehouden worden (eindelijk) FIjn weekend toegewenst, ik gaat verder met de naaimachine onder de duim te krijgen, die andere was toch makkelijker geboorteplan is klaar, bezig ook in t andere huis, en ook nog aan het verhuizen en co,pff gaat niet op
Ja Max vind ik heel leuk voor een meid niet voor een jongen. Ik ben druk met patronen aan het uitknippen, heb gisteren alles uit gezocht en in een map gedaan, ieder nieuw patroon word direct van naam voorzien en gaat in de map. 26ste is er weer een grote stoffenbeurs waar ik flink wil inslaan voor weinig hihi Ow ik heb trouwens de hele uitzet al compleet alleen moet ik zelf nog dingen maken. We hebben besloten om voor Lise een nieuwe kleding kast aan te schaffen en een simpele commode, bed hebben we al ow en daar moet nog een matras in. Gisteren ook de afspraak gemaakt om vanaf 30 weken verder te gaan met klussen. we hebben of tja manlief heeft het nu nog verschrikkelijk druk met klussen en Lise word 19 okt 2 jaar, kan ik me even daar op richten. Het word wel buffelen maar dan kunnen we ook in 1 keer door!
@anica: Wat ga je allemaal voor leuke dingen maken? Ik heb nu dan een badcape en ben bezig met het haken van een babydeken en ik heb babyslofjes gehaakt. Wil graag leuke rokjes maken maar heb daar nog niet een goed patroon voor gevonden. Heb laatst op de markt allemaal leuke stofjes in de uitverkoop gekocht! Het is idd een beetje stil op het forum... stilte voor de storm denk ik Heeft iemand ervaring met het opleuken van rompertjes doormiddel van een strijkapplicatie of een afbeelding op transferpapier?
Oja @ namen: Wij hebben al heel lang een meisjesnaam. Max vind ik wel een stoere naam, wil je nog opties hebben? Dan kan ik weer alle namen van kinderen bij mij op school opnoemen...
Hm dat opleuken geeft weinig zin, ze hebben er toch altijd wat over heen hihi ik heb voor Lise een paar hele leuke rompers maar je ziet ze nooit, zo zonde! Maxi cosi wikkeldeken Badcape Wikkeldeken voor vlak na de geboorte Hoeslakens als ik goeie stof kan vinden Een paar lakentjes pimpen, nou de rand dan, die zie je alleen Aankleedkussen hoezen Overslag tshirt En een paar broekjes ook afhankelijk of ik een leuke stof kan vinden. Ow ik heb nog leuke ouderwetse handdoeken waar ik spugdoekjes van wil maken. @aviya een kruikzak maken is ook leuk, ik heb ze nog van Lise. @vogeltje wat heb jij in de planning?
Dank je wel voor de tip heb je misschien een site voorf beschrijvingen van baby spullen? in ammerzoden kan je boekje kopen, maar dat is stik duur, en online moet er ook zijn, ga even googlen. Lijkt me leuk om te maken dank je wel meis voor de tip
eloleo: GRATIS 100en patronen hier staan veel leuke dingen tussen maar niet alle links doen het meer, zijn wel allemaal gratis dus dat is altijd leuk! Ga nog even een andere link voor je zoeken.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-235.html bij berichtje 2346 staat een hele lijst