Meiden, heb een super leuk filmpje van mijn golvende buik geplaatst op mn facebook! Als je het wilt zien geef even eenbrul dan stuur ik een linkje in een priveberichtje.
*brruuuulll* Ben wel benieuwt naar je golvende buikje en of je ook zo´n lambada-danser in je buik hebt als ik
Dank je wel! tot nu toe gaat het heel goed met de zwangerschap. Op af en toe wat pijn in mijn bekken na een dag hard werken na mag ik absoluut niet klagen! We verwachten een jongetje en het is ons eerste kindje!
Vanmiddag controle gehad en alles was helemaal in orde! Onze vent is iets aan de kleine kant maar groeit wel zoals hij zou moeten dus daar geen zorgen over. Over 2 weken weer terug op controle en over 4 weken weer een groei echo. Enige nadeel was de o zo gevreesde weegschaal.... Maar ja, eerlijk is eerlijk, heb ook best wel wat gesnoept de laatste tijd
Oh jee, de weegschaal hier valt het gelukkig mee in vergelijking met mn eerste zwangerschap. Nu 11 kilo aangekomen, bij Senna (onze eerste zoon) totaal 23 kilo
De weegschaal sta ik vaak op maar meer om te kijken wanneer ik weer eens wat aankom :s Ik ben aan het begin 5 kilo afgevallen, dat zat er na 6 maanden wel weer aan. Vanaf mn startgewicht gerekend ben ik nu misschien 1 of 2 kilo zwaarder. Niet veel dus. Vandaag lekker nog een advdagje! Wel moet ik alle oudergesprekken voorbereiden voor school. Maar dan kan ik het over twee weekjes ook echt goed afsluiten.
Hoi meiden hoe gaat het hier? Ik lees wel mee maar vergeet alles zo snel vind reageren echt lastig! Lijkt wel of ik modder in m'n hoofd heb haha! Weegschaal: iets van 13/15 kg aangekomen gaat nu wel wat langzamer ben vandeweek Ook ziek geweest dus ging er weer 2 kg af.. Echo's: hebben vorige week groeiecho gehad en de buik van beeb blijft war achter in groei dus volgende week weer een groeiecho. Golvende buik: wel mooi dat de bewegingen zo veranderen hè! Hij heeft nu ook m'n ribben ontdekt Voorweeen: hebben jullie daar ook zoveel van? Vind t af en toe best vervelend maarja t hoort erbij..
hallo meiden! Ben weer lekker thuis uit Leuven heerlijk weer in ons eigen huis Valt nog wel tegen en heb nog best veel pijn, ben gister en vandaag de beruchte "slijmprop" verloren,dacht dat ik gister alles gehad had(sorry dit is niet zo smakelijk) maar vandaag nog een deel denk ik.kan echt niet missen is veel taaier dan "normaal" maar goed ik vraag me toch af wat dit betekend en of ik me zorgen moet maken ? kan wel googlen maar lees zo veel verschillen,zouden jullie hier over bellen? Zijn er soms meer meiden die de prop al kwijt zijn? Gr Judith
Ik zou zelf wel de vk bellen om haar te informeren...Hier nog niet gezien maar lees er veel onsmakelijke verhalen over Heb vandaag toch maar een positie jas gekocht want het is te koud om met open jas te lopen. Beetje zonde misschien Voor een paar weken maar manlief zei al heel lief we hopen er toch vaker gebruik van te maken in de toekomst Hihi
Als je echt de slijmprop al kwijt bent zal ik toch ff bellen als ik jou was. Meiden voelen jullie de beeb nu ook anders? Dat golvende gevoel heb ik nu 3 dagen niet meer. Ik voel de beeb wel elk uur een x maar heel rustig, zijn billen komen nog wel es omhoog enzo, maar echt schoppen, slaan of dat golven heb ik dus niet meer. Moet ik mij zorgen maken denken jullie of voelt het bij jullie ook anders nu?
Te snelverstuurd Dat viel mij ook op heeeel af en toe een voet die flink uitsteekt maar meer Dat hij omhoogkomt aan een kant en m'n buik scheef maakt. Heb ook wel heel veel harde buiken dus voel dan ook minder op die momenten ..
Dat echte golven heb ik ook niet meer. Het is idd meer dat er af en toe iets uitsteekt een rug, bil of schouder. Trapjes nog wel af en toen maar anders. Moet ook zeggen dat ik de bewegingen minder lekker vind worden. In het begin vond ik het een heel fijn gevoel nu kan het ook wel eens minder prettig zijn. Je merkt echt dat het groter aan het worden is! @Judith: Ik zou wel even bellen. Dat kan zoiezo geen kwaad en dan weet jij of jij je er druk om moet maken. Is het verder allemaal goed gegaan? Nu lekker thuis uitrusten. Nog twee weekjes werken... Morgen en woensdagavond tien-minutengesprekken. Wordt dus nog wel even een pittige week! Zie er een beetje tegenop maar het einde is in zicht!
Die golven heb ik eigenlijk nooit gehad, hier zijn het echt gerichte schoppen en vuisten die meppen, idd geen fijn gevoel meer, deze kleine is zo verschrikkelijk druk dat het mij opbreekt. Mijn buik word van binnen letterlijk blauw geschopt, heb heel veel buikpijn en harde buiken. De hormonen doen hier ook hun werk, ik heb regelmatig jankbuien omdat ik me schuldig voel naar Lise, ik kan bijna niets meer met dr ondernemen en ze zit net in de fase dat ik haar constant moet optillen en papa is al helemaal niet goed, mama helpen, mama kom, mama doen, mama kijken enz enz enz Heb ook regelmatig pijn aan mijn schaam bot, heel vervelend. Zo als je kan Lezen ben ik nu al op, kapot en gebroken, Lise gaat vanaf morgen elke maandag na haar slaapje naar mijn moeder en komt op dinsdag terug voor dr slaapje, zo heb ik wat meer rust, heerlijk! @judith welke kleur heeft je slijmprop? Heb even op Google gekeken en de meest hebben daar een btje bloed in het slijm zitten, ik ben hem de vorige keer volgens mij niet verloren, het is me nooit opgevallen maar ik ben ingeleid. Succes
Anica wat vervelend meid dat je t zo zwaar hebt! Hoop echt dat je wat kunt rusten als je meisje even van huis is. Ik kan ook niet wachten tot T zover zit nu 15 weken thuis en m'n verlof is officieel vorige week begonnen maar werd er best verdrietig van omdat ik de afgelopen weken graag had gedeeld met de buitenwereld. Gelukkig voel ik me af en toe redelijk en kan ik in ieder geval soms even naar buiten. Het zijn de laatste weekjes meiden we kunnen t !
Ja hier ook al vanaf 20 weken op de bank en alleen thuis, soms vind ik mezelf echt zielig en ben ik hele dagen alleen totdat Senna thuiskomt na het eten bij oma die hem elke dag uit school haalt. In het weekend voel ik me schuldig dat ik niks met hem kan gaan doen, maar gelukkig is hij al 9 en kan hij zich goed vermakenmet ds, ipad, xbox etc.
Dat zielige gevoel ken ik ook helaas was voor de mensen in m'n omgeving de interesse na twee weken al ver te zoeken. Zelfs m'n "beste vriendin" is nog niet 1x langs geweest sinds ik thuis zit en als ze belt en ik vertel hoe het gaat krijg ik een ongeïnteresseerd llleeeuuukkkk als antwoord dus begin maar niet eens meer over hoe ik me voel. Gelukkig zijn er ook een paar mensen waar ik het niet van had verwacht die juist wel interesse tonen doet me best goed! Het lijkt me met een kind in huis wel dubbel zwaar zeg! Maar goed Dat hij zichzelf kan vermaken dat geeft je misschien toch wat rust