Ik denk t hahaha gelijk een 10 ponder! best frustrerend als ze zulke dingen zeggen terwijl je niks meer uit je kledingkast past . trouwens ik weet niet of jullie ook moeite hebben met drinken ( heb vooral veel last van water veroorzaakt veel maagzuur hier). Maar ik drink sinds een week of 2 elke dag een pakje goedemorgen fruitontbijt of zoiets heet het. Dat is al een halve liter! en ik klok het zo achterover plus dat er ook nog eens vezels en vitamientjes in zitten.
ik zie nu dat er van twee merken drankjes zijn ik bedoel echt die van campina een soort dikke melkachtige drank is het.
Als ze nu al over je buik beginnen wacht maar na de bevalling! Ik hoorde 2 weken naar mijn KS wat heb je nog een dikke buik:x En mijn schoonzus feliciteerde me ook niet grrrrrr van andere kan het me niet schelen, maar van haar. ik snap dat ze ook graag weer zwanger wil zijn, nichtje is 10 maand en ze laat nu al het huishouden verslonsen, maar kom op hè! Ze weet hoe moeilijk ik het heb gehad toen ik in oktober met de pil ben gestopt, de een naar de ander werd zwanger en wij mochten niet eens sex hebben tot december! Ik drink bijna alleen maar ranja en karnemelk, water word ik misselijk van. Hebben jullie veel last van maagzuur? Ik heb het heel erg in de avond maar heb niet zo'n zin om nu al medicijnen te slikken.
@anica, ik heb dat ook met iemand uit mijn familie, zij weet hoe moeilijk ik het heb gehad, maar enthousiast zijn is teveel gevraagd... Achja, meestal zegt dat meer over haar dan over mij he.. zo moet je maar denken... Ik heb af en toe wel last van maagzuur, erg irritant. Ik snak dan ook naar medicijnen, maar ik begin er nog niet aan...
En bij deze de nieuwe lijst: Karen1988, 2 december Tamireya, 8 december 2012 Judith1984, 10 december 2012 LadyM83, 12 december 2012 Liga, 12 december 2012 Patty, 13 december 2012 Angell85, 16 december 2012 Vogeltje85 (merel), 16 december 2012 AutumnGirl, 17 december 2012 Kat1981, 18 december 2012 Margreet, 18 december 2012 SDenise, 21 december 2012 WmvSS 21 december 2012 Flurrie, 23 december Anica, 25 december 2012 Kiewie, 30 december 2012
Hoi meiden, Heb eigenlijk weinig gehoord dat het al zo'n drukke tijd is . Ik zie dat er een aantal op de 12e uitgerekend zijn. Dat wordt dit jaar wel een hele mooie datum! 12-12-12 Dat lijkt mij wel extra bijzonder! Maagzuur heb ik gelukkig geen last van ben al blij dat ik nu eindelijk na de 14e week niet meer misselijk ben! Bah dat vond ik echt zwaar af en toe. Nu ineens gaat het een stuk beter! Was al even bang dat het mn hele zwangerschap zou duren.....
Karen1988, 2 december Tamireya, 8 december 2012 Judith1984, 10 december 2012 LadyM83, 12 december 2012 Liga, 12 december 2012 Patty, 13 december 2012 Angell85, 16 december 2012 Vogeltje85 (merel), 16 december 2012 AutumnGirl, 17 december 2012 Kat1981, 18 december 2012 Margreet, 18 december 2012 SDenise, 21 december 2012 WmvSS 21 december 2012 Flurrie, 23 december Anica, 25 december 2012 Carlo1987, 25 december 2012 Kiewie, 30 december 2012 mezelf er ook even bij gezet. is het een idee om de lijst op volgorde van datum te gaan zetten??
ik moet ook zo'n half uurtje rijden. ga jij 8.30u in de ochtend of 20.30u in de avond? ik heb er zo'n zin in. nog 2 weekjes... mijn familie denkt dat wij niet willen weten wat het word, niemand weet dat wij dat doen. wij willen het namelijk graag geheim houden dit keer, maar als iedereen weet dat wij het weten dan kunnen wij onze mond niet houden of praten we hem voorbij als ze gaan vissen. dus laten wij iedereen denken dat wij het niet willen weten...
oh hahahaha wat een schele.... t staat al op volgorde. schaam schaam. is het een excuus als ik zeg dat ik om 6u op moest en al de hele dag gewerkt heb, hahahahaha. ik werk in de ouderenzorg in een verzorgingshuis. ben daar eerst verantwoordelijk verzorgende. wat doen jullie voor beroep??
Nou nou, wat jullie in korte tijd hier afkletsen ... moet ik weer 4 pagina´s door lezen Weet even niet wie welke vraag stelde dus maar even zo: @ Uitspraak van anderen over geboortedatum: Niemand behalve ik zelf die er over klaagt hahahaha November en December zijn echt ***** maanden ... niet vanwege het geld of zo (daarvoor heb ik een jaar om te sparen) maar omdat zich in deze twee maanden eigenlijk alle leuke gebeurtenissen stapelen om het maar even zo te zeggen. 03.11 onze oudste, dan 11.11, dan word de baby verwacht, dan sinterklaas, dan is 19.12 stiefvader jarig, kerst, 30.12 onze nog jongste tja en 31.12 kan je ook niet zo makkelijk uit je geheugen wissen dus komt dat er ook nog bij ... ben altijd heeeel blij als deze twee maanden voorbij zijn R. vind het zelf niet eens leuk de laatste van het jaar te zijn met verjaardag ... nou, had ie zich maar 4 weken langer tijd gelaten was hij de eerste geweest ... ik leg dan altijd uit dat hij het later wel erg zal gaan waarderen @ Maagzuur: Hoop dat het bij jullie mee valt maar, succes ga er alvast een beetje aan wennen .... sinds mijn eerste zwangerschap is het nooit meer weg getrokken bij mij @ Buik: Als ik gevraagd word of ik zwanger ben word er heel snel geconcludeerd dat ik al over de 20 weken ben Als ik dan aankom met 16 is iedereen verbaast @ werk: Ben 3 dagen geleden begonnen aan thuiswerk. Is heel erg wennen om niet alleen maar op ZP of Facebook te "hangen", maar erg leuk werk. Data typiste word ik nu geroepen Zo, mocht ik nou wat vergeten zijn ... komt later wel
Karen1988, 2 december Tamireya, 8 december 2012 Judith1984, 10 december 2012 LadyM83, 12 december 2012 Liga, 12 december 2012 Patty, 13 december 2012 Angell85, 16 december 2012 Vogeltje85 (merel), 16 december 2012 AutumnGirl, 17 december 2012 Kat1981, 18 december 2012 Margreet, 18 december 2012 SDenise, 21 december 2012 WmvSS 21 december 2012 Mystify, 21 december 2012 Flurrie, 23 december Anica, 25 december 2012 Carlo1987, 25 december 2012 Kiewie, 30 december 2012 Heb mezelf erbij gezet. Hebben we nu nog 1 topic dec 2012? Mis de op de valreep 2012 mama's of zijn we nu samen?
Ik heb vanaf een week of 8 heel erg kast van maagzuur. Ik wilde ook niks gebruiken, maar het ging zo erg pijn doen dat ik toch maar gaviscon drank heb gehaald. Ik gebruik het alleen voor het slapen gaan zodat ik goed kan liggen zonder alle ellende en dan ook nog eens de helft van wat er aangegeven staat werkt prima! Soms zijn er wel dagen dat ik het twee keer moet gebruiken, maar soms gebruik ik t ook drie dagen niet. Een beetje zuur vind ik echt niet erg ,maar als het te erg wordt is het wel heerlijk om te weten dan 10 ml het compleet oplost. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik voor mijn zwangerschap ook veel maagklachten heb gehad...
Ik had vooral in het begin, rond de tijd dat ik positief testte, vaak last van maagzuur. En vooral als ik ging liggen. Ik heb toen ook met gaviscon in mijn handen gestaan, maar ik was bang dat het heel vies zou smaken en heb het terug gezet. Inmiddels is de maagzuur hier vrijwel weg, dus dat zien we tegen de laatste maanden wel weer!
Wat Fijn dat het weg is! Ik maakte me ook druk om de smaak, maar anijs is heerlijk smaakt naar drop !
@Liga: Het probleem is dat ik geen mint smaak lust. En ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat als ergens op stond dat het een andere smaak had, bijvoorbeeld keelsnoepjes met honing/citroen smaak, dat er toch ook nog mint in zat. En daarnaast vind ik anijs al niet lekker, dus dat helpt ook niet echt. Ik slik liever een pilletje, dat kan ik wegspoelen met water en dat proef ik (bijna) niet. Maarja de meeste pillen mogen niet als je zwanger bent, dus ik heb pech!
@ reacties op uitgerekende datum. Ah, leuk een kerstkindje. Verder geen vreemde reacties eigenlijk. @ buik. Ik zit nog een beetje tussen. Is ze nou zo dik geworden of zou ze zwanger zijn @ beroep controller @ maagzuur. Gelukkig geen last van. Wel last van een constant leeg gevoel. Zijn jullie ook zo moe?