Beeb zit nog lekker warm in mn buik hoor dames. Ctg was perfect en kleine man lekker actief. Ja ctg gaf aan dat ik inderdaad flinke harde buiken heb, maar die neem ik voor lief als het met de kleine maar goed gaat. Dinsdag moet ik me weer melden
@mystify ze gaat tijdelijk naar zolder, er komt wel een haakje op haar deur haar kamer is helemaal klaar maar de hal ervoor niet, niet echt veilig als ze die deur open maakt en we zijn er niet bij. We hebben veel moeten uitstellen met de verbouwing, de planning was dat wij naar haar slaapkamer gingen, dat gaat nog steeds door maar onze oude slaapkamer is zo groot dat die in tweeën word opgedeeld, dus van 1 grote kamer 2 kleine kamers maken voor de meiden. Maar we zitten financieel niet heel lekker en er moeten 2 grote ramen vervangen worden, manlief is ook nog eens super druk met werk, gelukkig hebben we vanaf januari weer een stuk meer te besteden en hoop ik lichaamlijk ook weer meer te kunnen! Hij doet nu klussen die ik normaal ook makkelijk kan doen, heer frustrerend! Wij gaan nu wel naar Lise dr oude slaapkamer en de baby komt bij ons op de kamer. Manlief zou van zijn werk nog een schakelaar en 2 wandcontact dozen meenemen, ik heb hem zelfs nog gebelt zodat hij het niet zou vergeten, je raad het al vergeten........ Het is dat ik zo moe ben anders was dat genoeg aanleiding voor een flinke jankbui! Ik kan nu ook helemaal over de jank gaan over iets heel kleins! @vogeltje beterschap met je mannetje, hopen dat alles goed is gegaan, is zijn zicht nu al beter? @wendy fijn dat de kleine weer wat drukker is en alles goed is!
@anica nou jullie hebben genoeg te doen hoeft je niet tevervelen.. Haha en baal der ook zo van dingen die je normaal makkelijk zelf kunt doen vriendlief nu voor me doet.. Succes met verbouwen/verplaatsen.. Wmvss fijn dat alles goed is met de kleine!! Hier vandaag naar de gyn. hopelijk meer duidelijkheid over wanneer de kleine gaat komen! Hoop zo dat ze het voor de kerst plannen.
@anica: Jeetje wat een verbouwing zeg! @nathalievs: Een datum voor de kerst zou wel fijn zijn! Dat gaat nu al echt opschieten. @wmvss: Wat een fijn nieuws zeg! Houd hem dan nog maar ffies lekker bij je. Vanochtend alweer voor nacontrole geweest met vriend voor zijn ogen. Gelukkig ging het gister later op de avond al beter! Nu heeft hij geen last meer en hij kan goed zien zonder bril! Dat is toch wel maf. Ik mocht gister meekijken achter glas naar de behandeling en het ging supersnel. Vooral het lasergedeelte is binnen een paar seconden gebeurd. Je gaat naar binnen met bril en de volgende dag heb je geen bril meer nodig. Mooie uitvinding! Verder is alles nog rustig. Merk wel dat de beeb groter wordt. Ze drukt meer op blaas, maag en darmen. Vooral op je blaas geeft zo'n raar gevoel, alsof er ineens een handje naar buiten komt Vanaf morgen is het december.. de maand dat de meeste baby's van dit topic geboren zullen worden!
Hallo iedereen, Wmvss fijn dat alles goed gaat met de kleine man en dat hij lekker actief is! Anica ik kan de laatste weken ook niks meer hebben hoor, ben veel emotioneler, vriend herkent me soms amper nog.... En veel succes met de verbouwing! Natalievs spannend hoor, jij weet straks gewoon de geboortedatum al! Denk wel dat de kans groot is dat ze het voor kerst doen hoor. Vogeltje ik merk ook dat ze gegroeid is, ze bewoog afgelopen dinsdag bijna niet, werd er echt onzeker van, gelukkig woensdag weer actief, maar ze voelt nu veel groter, ben nu nog meer beperkt, en ze heeft zo ongeveer continu haar voet in me rechter rib.... En de laatste dagen ineens 4 of 5 keer eruit om te plassen, had daarvoor maar soms 1x pe nacht maximaal, dus veranderd veel en snel nu. Zijn jullie kindjes allemaal op de natuurlijke manier verwekt zeg maar? Ik snap als niet iedereen dit wil delen. Ik ben zwanger dmv icsi, heel veel mazzel, eerste poging meteen raak
Ja datum is bekend kan helaas niet zeggen wanneer zitten bekenden op het forum.. Maar word zowiezo in 2012 mama!! 13 december nog controle bij de gyn! Dan nog x op spreekuur voor de verdoving en dan het volgende ziekenhuis bezoek word als baby komt .. Als alles gewoon goed blijft gaan..als er iets is moet ik natuurlijk gewoon bellen want halen ze hem eerder dan de geplande datum.. Baarmoeder zat strak om de baby dus vandaar dat ik hem zo goed kan zien liggen en dat die minder grote bewegingen maakt maar hij had het nog steeds aangenaam in me buik @hoe zwanger geraakt, hier net de mmm ontlopen zou beginnen met clomid als ik weer ongesteld was.. Maar ben dus niet meer ongesteld geworden heel gelukkig toen .. En bleek zwanger!! Bij mij of me vriend is opzich ook niks "mis" met zaadjes of eitjes.. Maar door afwijking die ik heb in baarmoeder is het gewoon moeilijk dat het zaadje bij het eitje komt zeg maar..
@Mya wij zijn 1 van de gelukkigen die na 3 maanden al zwanger waren! Weet dat dat niet voor iedereen weggelegd is en besef heel goed dat dit uitzonderlijk is. Heb ook mee gedaan aan moeders voor moeders met die reden!
@nathalievs: Je haalt gewoon de 36 weken!!!! Wat fijn!!! Nu ook nog even de 37 weken @Mya: Ik was na het stoppen met de pil vrij snel zwanger. In de tweede ronde was het al raak maar wel met een cyclus van 42 dagen. 1 december: de maand voor ons!!! Wat een hoop kadootjes gaan er deze maand komen Gaan jullie nog Sint vieren dit weekend? Ik heb vandaag bij mn s.familie sint en aankomende week met mn eigen familie. Volgend weekend (als de beeb er nog zit) nog twee Sintspellen. Hoop Sintgebeuren dus. Vandaag nog even de laatste kadootjes binnenhalen.
Ja super dat ik 36 weken ga halen!! Hadden ze niet verwacht.. Weekend nog ff door maar dat moet wel lukken Maar dit heeft mede te danken aan dat ik al zolang thuis zit dan staat er niet zoveel druk op me baarmoedermond dan dat je werkt tot de 34/36ste week.. Dus fijn dat ik lieve baas heb en mee praatte om me 100% ziek te melden.. want lichamelijk was ik best in staat om te werken.. Maar dit is beter voor kindje natuurlijk.. Dus super blij Ik heb volgend weekend eten met de familie.. Verder hier niks gepland.. Wij vieren altijd kerst met kado's omdat we geen kleine kindjes meer hebben in Fam. Dus dat gaat straks ook weer veranderen Maar krijgen dit jaar idd een heel mooi december kado!!
@mya: hier, zes maanden na stoppen met de pil zwanger (eerste kerstdag 2011 achter gekomen dat ik zwanger was). Helaas een miskraam in januari (vmk in maart) en toen in april weer positieve test (nu 24 dec, kerstavond uitgerekend). Dus ging redelijk makkelijk. Ik ben de eerste keer dat we echt op de goede momenten probeerden zwanger geworden. na de mk duurde het iets langer...
Hier makkelijk zwanger, maar door de factor 8 syndroom van leiden meerdere malen miskramen, EUG en een vroeggeboorte gehad. @Sinterklaas: ja wij vieren het vanavond, lekker eten met de opa's en oma's en Senna krijg wat pakjes.
Ff kort berichtje vandaag is onze zoon om 1341 uur geboren hij doet t erg goed bevalling zeer heftig kleine zakte weg en zat klem en met pomp was t zelfs bijna niet gelukt maar hij is er! Bv gaat goed
Liga van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klinkt heftig hoop dat jullie allemaal inmiddels bijgekomen zijn en kunnen genieten. Ben benieuwd wie volgt. Hier sinds geduw laatste controle steeds meer last van buik als ik buk of te veel doe. Dat is nieuw voorvork. Vorige keer niks gehad, meteen in de weeen en geboorte zelfde dag. @mya wij behoren tot de mensen die binnen twee maanden steeds zwanger waren. Heb in directie kring wel twee stellen die jaren mmm hebben doorlopen.
Ik kijk nu elke dag met spanning of er weer eentje bij is Hebben jullie ook zo'n last van witvloed (snappen jullie dan wat ik bedoel?) Bij mij loopt het er soms echt uit... Heb er ook af en toe heel piepklein beetje bloedverlies bij. Dat laatste is bij mij niet ongewoon want dat heb ik vooral aan het begin van de zw.schap heel veel gehad. Heb een makkelijk bloedende baarmoedermond. Merk dat ik nu wel echt een beetje ga wachten. Ook al weet ik dat het nog even kan duren. Heb alles wel zo'n beetje op orde en schoon. Het nadeel is dat als je de badkamer goed gesopt hebt dat je dat een paar dagen later al niet meer ziet. De wasmand blijft ook al niet lang leeg ...
Witvloed hier ook aanwezig.. En ja irritant hè dat het nooit schoon blijft ook al is het net gedaan haha.. Alle was gewassen en 's avonds word de wasmand alweer gevuld Probeer het elke dag bij te houden nu maar heb niet z'n last van nesteldrang dus eigelijk totaal geen zin in om dat te doen.. Hmm terwijl ik normaal altijd wel z'n poetsmiep ben.. Mijn nesteldrang is het tegenovergestelde van opruimen denk ik haha Maar goed we doen het toch maar.. Straks haalt vriendlief vast kerstspullen van zolder gaan we na Sinterklaas het huis eens gezelliger maken! Altijd leuk
@liga, gefeliciteerd!!! @wittevloed, op het moment heel weinig, wel veel gehad. @nesteldrang, vorige keer was het erg en ik moet zeggen dat ik het nu echt wel mis, maar misschien is het voor mijn lichaam ook wel goed dat het er niet echt is Ben meer met klusjes bezig dan poetsen We hebben net de laatste dingen klaar gezet, ons bed is verhuisd naar Lise dr oude slaapkamer, en alle spullen voor de kleine spuit staan er ook. Morgen even de laatste dingen kopen en beginnen met wassen. Lise slaapt trouwens perfect is haar nieuwe grote bed! Gisteren een paar mensen heel erg laten schrikken op FB, ik had de box opgezet en al het speelgoed had Lise er in gegooid, die kan via de stoel in de box komen en zat heerlijk te spelen met baby speelgoed. Ik had een foto gemaakt dat ze zat te spelen in de box met de tekst 'de baby is er' en die op FB gezet. Veel mensen zagen eerst de tekst en daarna de foto pas Whahahaha
Gefeliciteerd Liga en Denise! Ik wil ook zoooooooooo graag bevallen, die harde buiken beginnen nu echt wel zn tol te eisen.