Hallo iedereen, Natalievs, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Mooi dat jullie het beide goed maken
@Nathalie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luc. Hoop dat jullie het goed maken en jullie dit weekend al lekker thuis mogen genieten van elkaar.
Gefeliciteerd! Leuke naam! Ik begin me steeds slechter te voel, heb verschrikkelijke pijn rechts onder mijn borst, had ik al maar de laatste dag is het zo erg dat ik er zelfs van wakker kan liggen, ow ik lig alleen maar wakker omdat mijn hele lichaam pijn doet en niets lekker ligt! Maar even terug op de pijn onder mijn borst, het is nu zo erg dat het soms lijkt alsof iemand een mes tussen mijn ribben steekt! Ik ben gek op sneeuw vind het heerlijk maar zie nu toch wel de nadelen, 10 minuten bezig met snowboots aan trekken en dan moet Lise ook nog Wou even naar de c1000 is vlakbij maar lopen hou ik niet vol, fiets heeft een extreem zachte band en de fietspomp staat nog bij een klant van manlief, auto helemaal schoonmaken voor dat kleine stukje had ik ook geen zin in, tegen de tijd dat ik klaar zou zijn kon ik weer naar binnen om te rusten! Op vrijdag komt mijn vader altijd helpen met de boodschappen dus dan maar even langs de c1000 en daarna naar de AH Kleine meid in mijn buik is super druk ook helemaal geen energie voor maar altijd beter dan niets voelen Ik ben gewoon zo verschrikkelijk moe! Manlief is vanavond aan het werk en normaal moet Lise in bad maar ik sla nog een dagje over, ga haar zo wakker maken maar heel eerlijk ik heb er helemaal geen zin in! Zo hopen dat het klagen opluchte #klaagmodusUIT
Soms is klagen zoooo lekker! En dat mogen we best af en toe eens doen! Vervelend trouwens van je rib. Zit de kleine elke keer met haar voet ertussen?
Nee dit voeten liggen veel lager, weet niet wat het is, weet wel dat heel veel vrouwen dit hebben maar niemand heeft een idee wat het is. Met bh is het veel erger dus die draag ik al 2 maand niet meer en bij Lise had ik het ook. Waar mee en hoe slapen jullie trouwens? Het maakt niet uit hoe ik lig er is altijd wel iets wat pijn doet, heb nu een kussen tussen mijn benen, sliep eerder met voedings kussen maar dat ligt nu niet meer lekker, mis nu heel erg de ondersteuning onder mijn buik, draag heel erg naar voren en mijn buik heeft maar een heel kleiner stukje wat het matras raakt.
@annica: wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik heb een klein kussentje tussen mn benen en soms stop ik die weer in mn rug. Ik heb een plaid opgerold en dat gebruik ik als ondersteuning van mn buik of rug. Als ik maar slaap gaat het wel, anders weet ik soms ook niet hoe ik moet liggen....
Nou ben het dus vergeten, toen ik eindelijk helemaal klaar was bedacht ik het me, was er al 3x uitgeweest voor vergeten dingen geen zin om er weer uit te gaan. Heb weer verschrikkelijk geslapen, 2 uur sliep ik volgens mij 4en5 uur wakker om half 6 klaar wakker, even gekeken of er sneeuw lag, niets!!! Daar was ik chagerijnig of haha Wou er ook niet uit gaan, slaap je niet dan rust je toch! Wou er om 8 uur uit, val ik om half 8 in slaap en schrik wakker om 9 uur, kleine meid sliep ook nog toch nog 1,5 uur kunnen slapen. Vanmorgen boodschappen gedaan met mijn paps, hij komt elke vrijdag even helpen met de boodschappen en Lise, heerlijk! Daarna heeft hij nog een grote ronde met de hond gelopen door het park, normaal doen we het samen maar Lise moest naar bed. Nu zit ik heerlijk op de bank, zo even een babywas opvouwen en tot 4 uur niets doen. Manlief had al 3 dagen last van zijn oog, zat een staalsplinter in:x hij heeft een mooie pleister op zijn oog hihi kapitein 1 oog!
Wat is het stil meiden, druk aan het bevallen allemaal @anica: Fijn dat je vader lekker meehelpt. Dat scheelt een stuk! Hopen dat je vannacht wat beter slaapt. Ik ben vandaag nog even naar mn werk geweest. Met de collega's deden we een Sintspel. Erg gezellig en een leuke afleiding! Zondag nog een keer een sintmiddag en dan is het wel klaar. Wil dit weekend eigenlijk ook wat kerstversieringen ophangen. Kan maar klaar zijn! Welterusten straks allemaal!
Hier nog geen bevalling,wel een korte nacht. Heb al paar weken last van het liggen op m'n zij. Niet van buik, die is nog steeds niet heel veel groter. Maar wel in m'n bovenbeen/heupen. Dan blijf ik draaien. Hoop dit weekend kerst in huis te halen. Als het morgen niet te glad is eerst nog wat inkopen doen. Dit jaar geen kerstkrans aan de deur, maar hopelijk iets met roze er in Ben toch wel beetje bang om met dit weer te vallen. Slaat nergens op, heb daar normaal ook geen last van. Maar denk nu steeds straks val ik op m'n buik. Hebben jullie dat ook?
Ja en met die bekkenpijn loop ik al zo mank. Dan ook nog lekker door die sneeuw sloffen. Moet van de verloskundige goed doorstappen maar dat gaat nu helemaal niet meer wet die sneeuw. Ik slaap trouwens met een voedingskussen tussen mijn benen. Licht echt heerlijk alleen mijn vriend werkt snachts en komt dus om 4 uur thuis. Lig heel vaak tot 3 uur wakker omdat ik van elk geluidje rechtop zit. (we zijn net verhuisd nog een beetje wennen dus) Wie van jullie is er nou ook 1e kerstdag uitgerekend?
Foto van Luc 1 dagje oud.. Heel misschien morgen naar huis als kinderarts er mee eens is omdat Luc toch prematuur kindje is.. En met mij alles goed blijft gaan natuurlijk dan wat meer tijd en volgt er verslagje van 6 dec! Heb nog niks bijgelezen sorry..
Vandaag trok mijn staff heel hard aan de riem omdat ze in haar wel bekende gekke 10 minuten zat haha Maar toen begon ik te denken, de vorige zwangerschap liep ik met onze staff en Rottweiler van 65 kilo nog aan de riem, samen goed voor 85 kilo (ik weeg normaal rond de 60 kilo) en die rottweiler was niet de makkelijkste, maar goed ik ging toen gelijk op met de weken van het jaar, in week 10 was ik 10 weken zwanger, ik ben dus nooit bang geweest om te vallen, was nog niet hoog zwanger met de sneeuw maar ondanks dat ben ik nooit bang geweest. Ben het trouwens nu ook niet, heb goede snowboots en dat scheeld heel veel, ben wel even bezig met aantrekken maar het is de moeite waard! Vallen is trouwens niet erg maar vallen op je buik wel! Ik dacht altijd dat je kindje wel goed veilig zit, maar als je echt hard valt kan het dus wel kwaad Had vanavond een afspraak met mezelf, eerst het strijkwerk afmaken en daarna mag ik pas met de kerst versiering beginnen Het is gelukt, ben 3 uur aan het strijken geweest, ow wat heb ik daar een hekel aan! Maar ik ben klaar, Lise gaat morgen overdag naar oma, manlief moet werken dus ik heb de tijd en rust om aan de gang tegaan. Zondag vieren we Sinterklaas bij oma. Vind het wel grappig dat het hier zo rustig is, vorige topic waar ik in mee schreef was het super druk toen iedereen verlof had, was echt niet bij te houden haha Ga mijn bedje maar eens opzoeken, maar mezelf kennende lig ik over een uur wel in bed hihi Truste!
Hallo iedereen, Natalievs, wat een mooi mannetje heb je zeg ! Fijn dat het zo goed gaat Hier ook nog steeds geen bevalling, niks van tekenen ook helaas... Vanmiddag samen met vriend huis opgeruimd en schoongemaakt, daarna kerstboom gehaald en de kerstspulken tevoorschijn getoverd, nu net pas alles klaar, maar wordt ik wel vrolijk van Ik slaap met niks, wel geprobeerd met extra kussen en viedingskussen maar vond het niks, slapen wordt hier elke nacht slechter en elke nacht minimaal 5x eruit om te plassen, naja plassen zijn meer 3 druppels..... Anica, goed dat het gelukt is met het strijken, afspraken met mezelf hier ook hoor ! Fijn weekend allemaal
Hier weer een die wakker ligt... Maar nog geen teken van naderende bevalling. @nathalievs: wat een schatje is het!! Ik hoop dat je snel naar huis mag!