@mya: wat zei de vk nog over het bewegen? @anica: nog lekker geslapen? Ik zat mij maar druk te maken over kerst. Heb nu met mn vriend afgesproken dat we lekker thuis blijven. Misschien ben ik dan ook nog niet bevallen!
@vogeltje nee ik heb er weer een nieuwe klacht bij, steken onder mijn rechterborst soms zo erg dat het lijkt alsof er een mes tussen gestoken word. (of had ik dat al verteld?) Net bij de VK geweest en zolang het niet zo erg is dat ik niet meer kan ademhalen is er niets aan de hand en moet ik me geen zorgen maken. NEE ik maak me ook geen zorgen maar het doet wel verdomde pijn! Ze laten me trouwens tot max 41 weken door lopen Hoe is het met jullie. Hier ook geen plannen voor de kerst, niemand nodigt ons uit haha, mij maakt het niet uit. Zie het allemaal wel
Hallo iedereen, Vogeltje, bewegingen zijn nu weer goed, al beweegt ze bijna niet uit der zelf, wel als ik der poor dan krijg ik gelijk respons nu, dus dat vinden ze goed genoeg. 17 dec moet ik weer terug, als er nog niks is dan willen ze wel strippen, heb ook al besloten dat ik dat wil, wil der voor kerst hebben . Naja liever vandaag nog, maar daar geloof ik niet meer in. Anica, das naar zeg, die steken. Grappig dat jullie ook niet zijn uitgenodigd voor de kerst, denk dat meeste mensen wel snappen, dat je niks vast kan leggen.
@anica: ja je had zoiets al eerder gezegd, maar wat vervelend zeg! Heb je niet een gekneusde rib? Fijn dat je niet langer doorhoeft dan 41 weken! @mya: ik word volgende week ook gestript als het natuurlijk al een beetje rijp is daaronder. Net bij vk geweest en ze heeft een beetje uitgelegd hoe het in zn werk gaat. Hoop dat het niet nodig is en dat ze voor die tijd al komt!
@wendy wat ben je stil, bevallen? @mya belt mijn vader net om te vragen of we daar 2de kerstdag komen haha @vogeltje nee het is geen rib, kleine zit ook veel lager. Ow ik ga duimen dat het strippen effect heeft voor jullie!
Hallo iedereen, Vogeltje, gelukkig dat ze tegenwoordig iets makkelijker zijn met strippen he. Hopen dat het voor ons beiden niet nodig is Anica, das grappig hihihi. Ik zat me ineens af te vragen met hoeveel weken en dagen Lise is geboren?
Ik ben met Lise ingeleid toen ik 42 weken was, had wel 1a2 cm ontsluiting maar voor de rest helemaal niets! Ze lag in een stuit en werd op 2,5 kilo geschat dus dat moest wel passen, nou niet dus naar 1,5 uur persen werd het een KS, ze woog 3690 gram!!! Ze zaten er ruim een kilo naast! Dat ze in een stuit lag heeft niets te maken met dat ik geen weeën of iets kreeg, ze hebben mij toen ook gestript met 40of41 weken, weet het niet meer maar het had geen zin.
Haha nee hoor, lief dat je aan me denkt maar nee, kleine man zit nog steeds in mn buik. Ik lees wel steeds mee maar heb niet zoveel te vertellen
Hoe gaat het verder, kleine btje druk? Hou je het nog een btje uit? Ik lig weer met buikpijn op de bank, Lise was super druk en moest ook nog in bad, te veel van er goede Auw Auw Auw! Manlief is pas vrijdag avond weer eens optijd thuis en zaterdag moet hij ook werken overdag, ow ik zie er zo tegen op! Als ik zondag nog niet bevallen ben, waar ik wel vanuit ga gaan we lekker zwemmen tot een uurtje of 1. moet ik alleen nog even zijn zwembroek zoeken, die heb ik natuurlijk tussen zijn zomerkleding op zolder liggen en mijn oerwoud (zoals manlief zegt) moet bij gewerkt worden anders moet ik het vlechten
Euhm best wel weer wat pagina's terug! Hier is alles nog rustig. Lijkt wel of ik wat vaker een harde buik heb ook als ik niks inspannends doe. Maarja dat zegt natuurlijk niks! Verwacht niet dat ik morgen op de 'mooie' datum ga bevallen. Eerst maar weer de nacht doorkomen. Ik probeer niet al te vroeg te gaan, dan slaap ik hopelijk tot half 6/6 uur... Net trouwens twee hele schattige slofjes gehaakt! Kan niet wachten tot ik ze de kleine aan kan doen!
Hallo iedereen, Anica, jeetje dat was de bevalling wel dan zeg, hoor vaker dat ze gewicht van babys compleet verkeerd inschatten, maar hoop voor je dat deze baby sneller en makkelijker ter wereld komt! Vervelend dat ml zoveel werkt, zwembad wel leuk, tja oerwoud bijwerken, mij lukt het niet meer, gelukkig hele lieve vriend die het graag doet.... Vogeltje, harde buiken hier ook hoor, juist vooral als ik niks doe lijkt het... Maar zegt idd ook helemaal niks, we moeten afwachten, hier ook de mooiste datum opgegeven. Leuk dat je kan haken, kun je mooie dingetjes maken voor je meisje, ik kan dat helemaal niet hoor, totaal niet creatief aangelegd helaas. Vandaag een bruiloft, niet mega groot of zo, van 14.00 tot 18.00, maar uurtje rijden hiervandaan, dus vriend komt over uurte al thuis. Wel jammer dat ik me nette schoenen niet meer pas, pas alleen nog uggs... Dus met nette kleding, en uggs naar bruiloft...
@Mya: Staat vast heel charmant die uggs onder je mooie jurkje Ik loop ook het liefst de hele dag in mn joggingpak rond op mn sloffen. @anica: Ik werk mn oerwoud nog een beetje op gevoel bij, geen idee of het er nog uitziet Maar ik ga er altijd maar van uit dat verloskundigen veel erger hebben gezien!! Net voor de honderdste keer badkamer schoongemaakt... en over een paar dagen kan je het weer doen Maar ja, je moet toch bezig blijven. Straks lekker op de bank en misschien nog wat haken voor de kleine. Denk dat ik nog maar een paar slofjes ga maken.
@vogeltje, foto van de slofjes??? En hoelaat was je wakker? @mya zal er wel sexy uitzien haha ik loop hier om het huis alleen nog maar op mijn Adidas slippers, die donker blauwe met witte strepen, kan zo naar het kamp haha Of mijn sneakers, die moet ik wel aan trekken met een hele lange schoenlepel hihi @oerwoud zou manlief ook wel bij willen werken maar echt niet! Ik moet zowiezo niemand aan mijn lichaam hebben, als iemand zoals mijn schoonmoeder haar had op mijn buik legt zou ik het liefste dr een klap in dr gezicht geven! Van manlief kan ik het iets beter hebben, hij geeft vaak een kusje op mijn buik en eigenlijk vind ik het heel irritant maar laat hem maar zijn gang gaan, het is ook zijn kind hihi Ik ga er idd ook altijd maar vanuit dat de VK veeeeel erger heeft gezien haha @vogeltje ik ben nu echt zwaar jaloers, ik wil ook poetsen!!! Vanmorgen even boodschappen gedaan en de markt over voor fruit en loempia's, mijn vader was ook mee omdat ik best veel moest hebben. Wou als laatste even luiers halen bij de etos, zijn in de aanbieding en voor Lise heb ik ze bijna op, wat denk je..... Vergeten:x:x:x en ik moet vrijdag al zoveel boodschappen hebben grrrr Zit me niet echt mee vandaag, Lise wou nog niet aankleden vanmorgen, prima ga ik eerst mezelf aankleden, wasmachine aanzetten, wil ik naar de badkamer lopen zie ik dat haar sok nat is, is ze doorgelekt nadat ik haar uit bed heb gehaald en ze dus op ons bed lag! 4 keer haar kont verplaatst dus alles was nat! Hele bed, pyjama, romper, sokken, ik natuurlijk ook, gelukkig alleen mijn broek, wasmachine was al bezig dus die kon ik ook niet meteen aanzetten grrrr Paps liet in de AH nog een pak sap vallen. Lise was nog door de honden poep gelopen Ow ik heb het boompje van een buurman omver gereden, gelukkig woont er niemand in het huis is het 1 groot oerwoud, hij zit al een jaar in een inrichting en zal ook niet meer thuis komen, het huis zal verkocht worden en heb ik een oude auto die al vol krassen zit haha Heb ook nog mijn knie verdraaid maar ik kan toch bijna niet lopen dus daar merk ik weinig van
Kort bericht want ik probeer met 1 hand te typen: Ik ben vanochtend vroeg bevallen van mijn zoontje! Hij woog 6,5 pond en wij maken het goed!
Oh Anica, het wordt tijd voor jou om te gaan bevallen! Het zit je ook niet mee. Nog ffies doorzetten! Je bent er bijna! @Autumngirl: Beetje stil aan jou kant. Al aan het bevallen??? Zal nog keertje foto spammen van de slofjes.
@vogeltje: wauw wat gaaf zeg die slfjes! Echt super knap dat je dat kunt @autumgirl: gefeliciteerd, hoe heet jullie zoon?
Goedemorgen dames, ik zit alweer vanaf 2.30 in de woonkamer met arde buiken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou hoor ............