December 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angell85, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh bah! Wat vervelend! Hoop dat je nog ffies hebt kunnen slapen. Of heeft het doorgezet :) zou nog mooier zijn!

Ik lijk alleen maar beter te gaan slapen, hoe dichter ik bij de uitgerekende datum kom... :s

Heb vandaag een lange lege dag. Maar weer stofzuigen ofzo, boodschappen doen.... Bankhangen.. Ben nu bezig nog met een babymutsj, kijken of dat lukt!

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Vogeltje, stond idd best mooi nog, veel mensen waren verbaasd dat ik sowieso op bruiloft was, wel 100 x gehoord hoe knap het van me was en 100 x verteld dat ik zondag uitgerekend ben, maar het was wel gezellig :)
    En wat een mooie slofjes zeg!
    Schoonmaken red ik niet meer helaas, wel drang maar lichamelijk teveel pijn helaas. Gelukkig lieve vriend, die zet ik aan het werk steeds...

Anica, thuis loop ik ook alleen nog maar met jogging broeken en wijde truien en pantoffels, van die superzachre dikke zolen, anders doen me voeten teveel pijn. Heb inmiddels nog maar 1 positie spijkerbroek die ik net aan pas, maar ga toch echt niks meer kopen nu, anders maar met jogging broek naar buiten....
    Ik moest er ook aan wennen hoor dat vriend aan buik zat en zo, maar idd et us ook zijn kind :p.
    Inmiddels voelen veel mensen, heb er ook geen probleem meer mee nu, zolang ze maar dichtbij staan.
    Wat een baaldag had je gister zeg, het zat je echt niet mee he, alkes wat fout kon gaan ging het ook. Sterkte met je knie.

Autumgirl, van harte gefeliciteerd met je zoon :), benieuwd naar je verhaal en naam, mooie datum heeft je zoontje uitgekozen zeg !

Wmvss, wat vervelend zeg, misschien zet het wel door.

Ik heb vannacht wel goed geslapen, wel 4 x eruit om te plassen, maar werd pas om 11.00 :) wakker!

3. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Nee hoor heeft niet doorgezet, helaas ........

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Even laten weten dan ik niet aan het bevallen ben, heb een verschrikkelijke piep nacht en dag gehad.

5. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Dag dames, nu heb ik heel even wat meer tijd om te reageren! Ik heb een lange bevalling achter de rug waarin alles heeeeel langzaam ging, maar het resultaat mag er zeker zijn en ik ben weer een heleboel ervaringen rijker! Mijn zoontje heeft door de lange bevalling wel nog niet zoveel energie om goed te drinken maar daar word aan gewerkt en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! Ondertussen kan ik er geen genoeg van krijgen om naar hem te kijken en probeert het kwartje dat deze echt van mij is en ik m niet in hoef te leveren nog ergens te vallen, hihihi!

6. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Maar hoe heet hij nou?en hoe zwaar woog hij bij geboorte? :)

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @autumngirl: Wat klinkt het goed! Laat dat kwartje nog maar lekker vaak vallen en geniet van dat gevoel meid! Wij hopen je snel te mogen volgen.

@Wmvss: Jammer dat het niet heeft doorgezet joh, maar het gaat nu echt niet lang meer duren!

@anica: Al een beter nachtje gehad? Probeer positief te blijven heh! Dat is lastig maar het is zo jammer van deze tijd. De laatste loodjes lukken ons echt wel!

@mya: Ik loop ook het liefst alleen nog maar in joggingbroek en grote truien. Maar daar geef ik ook maar lekker aan toe :)

Hoe is het verder met de andere meiden? Beetje stil :)

Hier is alles nog steeds rustig... Bijna 40 weken!

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Autumgirl, ik kan me het gevoel goed voorstellen, en nee hij is echt van jou, fantastisch gevoel toch ! Ik ben bpook benieuwd naar zijn naam hoor :)

Hier ook nog niks gebeurt hoor, heb helemaal niks van voirtekenen of zo zelfs.
    Ben bang dat ze niet vanzelf gaat komen helaas. Wat duurt het enorm lang, dagen worden steeeds langer en langer.

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mya: ja zodra die datum in zicht komt worden de dagen langer.. Denk ook elke keer dat ze niet uit zichzelf gaat komen... Maar de meeste lopen tot over se 40 weken! Dus zo gek is het niet dat onze beebjes er nog niet zijn.

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Oei het is wel heel rustig hier, volgens mij zijn we het allemaal zat haha

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja het is idd stil!

Maar hier thuis ook, geen gerommel of niks.. Morgen uitgerekende datum. Elke keer denk ik dat er morgen van alles gaat gebeuren maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Vandaag echt een hangdag. Net maar even gedouched en een was in de wasmachine gedaan. Nu weer hangen op de bank...

12. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook geen actie hoor dames! Ook lekker hangen op de bank. Vriendlief gaat zo een kerstboom halen.

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Hier ook nog steeds geen actie hoor.
    Vandaag nog lekker gewinkeld, nu wel kapot lichamelijk, maar goed, anders gaat tijd nog langzamer....
    En ik ben er zo klaar mee!

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag was echt zo'n duffe dag. Nergens zin in, beetje saggo... Weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen :s hopen dat het morgen beter gaat. Fijne avond allemaal!

15. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Zo weer een nacht voorbij, kleine man zit nog steeds rustig in mn buikkie..........

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor....

Had gister wel regelmatig harde buiken maar daar is het bij gebleven.... Hoop dat ze iedergeval wat voorwerk hebben gedaan zodat ik dinsdag gestript kan worden. Ben bang dat ik nog 0,0 ontsluiting heb... Maar het liefst wil dat het nu gaat beginnen.

Het is ook een gekke dag. Een datum waar je maanden naartoe leeft en dan is het zover! Maar er gebeurt niks. Alsof je jarig bent maar er geen visite is.

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Hier ook uitgerekend vandaag, maar gebeurt ook niks, ik sluit me aan bij jou vogeltje, precies het zelfde gevoel hier! Ik hoop dat je dinsdag gestript kan worden. Ik mag morgen al gelukkig, maar ja zegt nog niks he.
    We wachten maar weer verder.....

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Toen ik met Lise over de 40 weken ging had ik een heel raar rustig gevoel, vond het allemaal wel best, maakte met allemaal niet zo veel meer uit hihi

Vanmorgen gezwommen met ze 3en heerlijk, heel fijn om te bewegen zonder pijn!
    Ik heb voor mijn zwangerschap altijd met Lise gezwommen en dat was nog goed te merken, ze zou zo het diepen in lopen haha
    Heb dr blaasjes omgedaan en lekker laten gaan, we mochten dr niet eens aanraken hihi inmiddels ligt ze volledig in coma!

Zijn die kleintje van jullie ook zo druk? Ik begin me af te vragen of het normaal is of dat ik toch even het ziekenhuis bel, ze is al vanaf 9 uur vanmorgen druk, net een kwartier rustig geweest en nu begint ze weer.
    Gisteren ook de heledag.

19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ik heb me erbij neergelegd dat ze niet vanzelf komt, voel me nog wel niet zo blij, maar goed, had net directe collega online, die al 10 jaar bezig is met zwanger worden traject, en die zei dat ik geduld moest hebben, en ja toen dacht ik, ik mag echt niet zeuren meer! Ik heb der sowieso nog wel voor kerst....

Anica, mijn meisje is niet druk meer, vanaf 37 weken veranderde dat abrupt, ze is nu zo rustig, ik heb liever drukke beeb hoor! Maar als je het zelf niet vertrouwd gewoon bellen dan voor de zekerheid hoor!

20. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @druk: her de ene dag heel rustig en de andere dag heel druk, is ook niet fijn hoor, maak me er soms ook druk om, maar besef me nu wel dat als hij vandaag druk is hij morgen dan juist rustig is.

Deel Deze Pagina