December 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angell85, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1988

Karen1988 Lid

11 apr 2012
    16
    0
    0
    almere
    Er wordt lekker wat afgeklets. Als je even 2 dagen niet kijkt heb je een hoop in te halen :)
    Even voor de vragen:
    @Reactie datum: allemaal positief. Zelf hoop ik dat het niet op 5 december wordt geboren. Dit is voor de kleine zelf niet leuk denk ik.

@buik; er begint een klein beetje iets te komen. maandag bij de VK geweest en die vertelde dat mijn baarmoeder eerst in de lengte aan het groeien is en daarna pas in de breedte. Kan geen kwaad maar daardoor kan het langer duren vorodat je een buikje krijgt.

@Beroep: Ik werk als hulpverlener in de jeugdzorg met jongeren tussen de 12 en 18 jaar met gedragsproblemen. Ze reageren allemaal erg leuk op mijn zwangerschap en vragen constant hoe het met de baby gaat! Wel even kijken hoe ik dat straks met mijn slaapdiensten ga doen aan het eind van mij zwangerschap.

@maagzuur: gelukkig nog geen last van!

2. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij mijn buikje met 13+2.

Wie volgt, ben super benieuwd naar jullie buikjes!

Bijgevoegde bestanden:

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mooi buikje!

Ik zit hier alleen op iPad en daarmee kan ik helaas geen foto's mee plaatsten!

4. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Ik ben benieuwd!!

5. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Welkom Mandy,

Kan je ook heel goed begrijpen ... mijn derde zwangerschap was helaas een missed abortion. Is natuurlijk niet te vergelijken maar een kindje verliezen is (hoe klein het ook was) heel heel erg.
    Ik dacht dat ik het best wel "goed" verwerkt had maar zelfs al ben ik nu veel veel verder, mijn angst blijft bestaan.
    De ene dag weiniger de andere dag weer iets meer.

Durf ook nog steeds niets te kopen voor dat wurmpje in mijn buik ... kijken doe ik heel veel maar ik kan de stap naar kopen gewoon niet zetten terwijl ik wel heel graag wil :(

Durfde het niet eens aan de kleertjes die ik nog had van de jongens te wassen en te sorteren zodat ik een beetje een inzicht krijg van wat er nog moet komen en wat niet ... gelukkig heeft mijn mama deze taak voor mij overgenomen :)

Hoop dat de angst steeds weiniger gaat worden, desto verder ik kom en ik gewoon doorgaans lekker kan gaan genieten van mijn bolle buik :)

Gisteren hebben de kids weer probeert de baby te voelen ... wat geniet ik ervan als ze zo enthousiast zijn ... de kleine gaat dan lekker naast me liggen en kletsen tegen de baby zoooo schattig :D

De oudste heeft echt een handje voor die kleine (als hij zijn hand op mijn buik legt komt er een hele rust over mij en voel ik de baby nog intensiever en hij voelt het dan ook heel goed) ... ik vergeet namelijk ook wel eens hoe snel het groeit en F. vertelde mij gisteren dat hij het vlak onder mijn buiknavel voelde ... kon het niet eens geloven ook al voelde ik de beeb die tijd bewegen ... dus maar even zelf gekeken en gevoelt waar mijn baarmoeder nu eigenlijk zit en ja hoor ... bij mijn buiknavel :$

Wat gaat dan snel zeg ... was echt helemaal overweldigd dat hij dat dus merkte maar ik het nog niet in de gaten had :D

@Buikfoto: zal straks even een nieuwe maken en dan alle neerzetten die ik tot nu toe gemaakt heb ... mijn buik is vannacht namelijk weer flink gegroeid :D

6. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    He meiden, sinds gisterenheb ik echt veel pijn in mijn buik, met name linksonderin, kan het nit uitleggen. Als ik lig gaat het wel en voel ik na een kwartiertje geen pijn meer, maar opstaan en lopen is echt een "hel". Sinds vanmorgen heb ik ook een soort van "klots gevoel" in mijn buik alsof alles heen en weer schud.

Als ik mijn buik in mijn handenneem tijdens het lopen en een beetje stevig druk gaat het goed heb ik nergens last van.

Ik ben wel 2 jaar geleden geopereerd aan mijn onderbuik, er is toen een eileider weggehaald, zou het daardoor kunnen komen, littekenweefsel ofzo??

Ben zo bang dat er iets mis is, gistermiddag en avond had ik zoveel pijn dat ik echt dacht dat het niet goed ging komen ....................

7. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Heb al jullie verhalen gelezen, wat verschrikkelijk als je je kindje verliest. Ik hoop dat jullie snel kunnen gaan genieten van jullie kindje en zwangerschap!

Liefs

8. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    @WmvSS: Ik zou de verloskundige even bellen en het haar uitleggen, misschien dat je even (gewoon, ook al is alles in orde, voor de geruststelling) even bij haar langs kunt gaan om het controleren te laten ;)

9. Flurrie

Flurrie Lid

8 jun 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ WvmSS, bel de verloskundige,misschien kan zij je geruststellen. Of eventueel doorsturen.

10. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hier mijn buikfoto van een week geleden.
    bij 12+2 weken.
    sinds vanmorgen heel erg trekkend gevoel aan mn banden, heb het idee dat het alweer flink aan het groeien is.

Bijgevoegde bestanden:

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    mooi buikje ook al. je eerste kindje?

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Flurrie & Carlo1987

Mooie buikjes, vanmiddag ga ik ook even een foto maken !

13. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Dat is het vervelende, ik heb geen VK ik loop bij de gyn in het ziekenhuis. Ik kan het zh bellen en dan gaan ze een belafspraak maken wanneer de gyn mij belt en dat is meestal pas over een paar dagen ....................

14. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ik zou gewoon gaan bellen als ik jouw was.

Gewoon goed je "verhaal" uitleggen en duidelijk maken wat je wilt en dat jij je ongerust maakt.

Ik weet dat ik een iets andere zorg gewent ben (heb in Duitsland gewoont ;)) als hier in NL standaard is zeg maar, maar ik zou me echt niet tevreden geven met een belafspraak, daar heb je niks aan als je zo een last hebt, je amper kunt lopen en gewoon ongerust bent.

Wanneer heb je de volgende afspraak voor controle?

15. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    16 juli pas weer. Heb net mijn oude vk praktijk gebelt, ik kan morgenochtend tijdens het telefonisch spreekuur met de vk bellen, dus dat ga ik zeker doen.

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @WmvSS: Fijn dat je even mag bellen! Het zal vast wel ok zijn maar een bevestiging is altijd fijn. Mijn buurmeisje had met 14 weken erge steken in haar zij, kon alleen maar op bed liggen. Ze is naar de dokterspost geweest en uiteindelijk was er niets aan de hand. Het was iets met een draaiende eileider? Er gebeurt zoveel in je buik het kan van alles zijn. Hopen dat het ook snel wat minder wordt!

Ik begin nu ook wel een aardig buikje te krijgen :) Leuk! Want mensen gaan het zien. Ik voel alleen echt nog niets! Zou ook niet weten wat ik moet voelen. Dacht ook eigenlijk dat dat pas na 20 weken kon?

Bij jullie al het noodweer losgebarsten? Hier is het nu een beetje aan het regenen...

17. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Hier in centrum den haag is het net droog, heeft wel even flink geregent en geomweert.

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk die buikjes ik zit op m'n iPhone dus lastig plaatsen maar zal de laptop dit weekend eens gebruiken:). Vandaag is m'n buik ineens groter! Ik kon een broek ineens niet meer dicht krijgen Hahaha

Noodweer valt hier wel mee ( rand den haag) half uurtje onweer wel veel regen, maar niets ernstigs:)

19. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Oh meiden betrap mezelf er nu toch echt op dat ik voor babyspulletjes aan het kijken ben. Zit op internet te kijken voor een wiegje/ledikantje enzo. We hebben al de babybay wieg die je aan je bed kan schuiven, die hebben wij destijds gekocht toen ik in verwachting was van onze dochter maar hebben we dus nooit gebruikt.

Maar zit nu te kijken en ik vind de Leander hangwieg en de Stokke Bounce ''n'' Sleep ook ergggggggggg leuk!! Welke vinden jullie gaaf?

Wij nemen geen hele babykamer omdat we in augustus 2013 gaan verhuizen. De baby wordt in december geboren en zal dus maar 8 maanden gebruik maken van een kamer, zonde van het geld dus. In het nieuwe huis zien we wel wat we doen.

20. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    De hangwieg vind ik ook helemaal geweldig ... maar helaas geen ruimte hiervoor bij ons ;)

De Stokke Bounce ´n´ sleep valt niet zo in mijn smaak ... iets te modern voor mijn gevoel hahaha

Wij gaan voor de eerste paar weken onze oude wieg weer gebruiken.
    Stiefvader schildert hem nu opnieuw omdat hij toch een aantal jaren in de schuur stond ;)

Deel Deze Pagina