Ik start volgende week met nummer 2 voeding. Ga wel mengen. Elke dag schepje erbij. Ik heb zelf allemaal labeldoekjes genaait. Word veel mee gespeelt. Ik wou dat hier zoveel geslapen werdop de dag als bij jullie hihi
Theebeeb: mooie buik....heb zelf ook pas foto's bekeken van mijn toeter. Als ik jonger was, niet hoefde te werken zou ik zo nog een kleintje willen.Heb zo genoten van de zwangerschap en nu van Lucas. Maar het is niet zo en het gaat heel goed hier dus het blijft hierbij. Wat sneu al dat eczeem, weet je waar het vandaan komt? Logeren is heel goed gegaan,hij mag nog een keertje haha. Net als thuis,pas om half 9 uit bed gehaald. Hij ligt gewoon te kletsen tot die tijd. Zometeen weer een poging wagen om te shoppen, moet hoognodig broeken hebben. Maandag is ws pot nr 1 leeg en gaan we over op 2.
zo dan, ons menneke heeft gewoon tot half 10 vanochtend geslapen. Om dan vervolgens maar 110 te drinken je zou denken dat ie dan toch wel honger zou hebben... Gisteren ook maar 4 flessen op van 150. Hij eet zn hapjes dan we goed, maar dat is toch nog niet zoveel dat ie daarom zou weinig zou drinken toch?
Wat raar Hanneke, hoeveel geef je ongeveer aan hapjes? Ik geef 150 gram en nu sinds 3 dagen nog maar 3 flessen, maar die gaan helemaal op. Hoe gaat het met de eczeem? @mama40 is het shoppen gelukt? Ik heb ook eigenlijk broeken nodig. Ik heb er vorig jaar een paar gekocht toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Blijkbaar was ik toen al wel wat aangekomen, want ze zijn nu te groot. Heb alleen niet echt tijd om te shoppen. Het slapen gaat hier steeds beter gelukkig. Eerst van 8 tot half 1 geslapen, toen een half uurtje beetje spoken en daarna tot 6:45 uur. Heerlijk! Daarna bij ons tot 8 uur, toen een fles, even spelen en weer in slaap gevallen tot 10:15 uur. Hij was daarna beetje uit zijn hum, misschien beetje te veel geslapen. Fijne zondag allemaal!
Hanneke: dat is idd niet zo veel,drinkt hij normaal meer dan? Ik geef ong aan hapjes 2 volle eetlepels en hij drinkt 4 flessen van 180 met 6 scheppen. Shoppen is heel goed gelukt! Ben weer helemaal blij, alles paste wat ik zag en dat is toch wel prettig. Vandaag een pyamadag voor mij, iedereen is weg behalve Lucas en ik wil even thuis hangen.ben ik aan toe en het kan. Lekker tussendoor de was en achter dit ding hangen,is lang geleden en wel even fijn zo.
Hij eet ongeveer 1 stuk fruit en 3 eetlepels groenten. Eerst dronk ie 4 flessen van 150/5 en 1 van 180/6 en die gingen bijna allemaal leeg of bijna leeg. Net weer een fles gehad en daar heeft ie 80 in laten zitten. Dus weer veel te weinig.... Zometeen nog maar een keer aanbieden... Met de exceem gaat t nu een stuk beter, ben niet bij met hormoonzalf, maar het werkt wel echt heel goed....dus das voor hem wel echt beter
@hannke23 gelukkig dat de hormoonzalf goed werkt! @mama40 geniet van je pyjamadagje! Chloë is nu al 1,5 week erg veel aan het slapen. Van 19 tot 7.30 van 9 tot 10, van 12 tot 14 en van 16 tot 17... Fruit en groente hapje komen we bijna niet meer aan toe, en wil ze het eigenlijk ook niet hebben. Ze is verder wel vrolijk als ze wakker is.
Wat heerlijk Blemma! Wou dat het hier gebeurde. Hier word momenteel overdag 2 x een kwartier/half uur geslapen. Ze heeft het vast nodig. 6 maand sprong? @hanneke wij hebben ook hormoonzalf. Werkt als een trein hier. Gebruik het al een hele poos. Heb een smeerschema. Maar het speelt nu weer op, dus nu maar weer wat meer gebruiken.
Hier morgen een half jaar weer een mijlpaal! @hanneke: fijn dat de nachten beter gaan! Rust je zelf ook weer beter! @mama40:heerlijk shoppen! Lekker pyamadagje gehad? Ik heb een druk weekend gehad.. En er komen drukke werkdagen aan. Einde van het schooljaar is in zicht. Toetsen, rapporten, oudergesprekken.... Ik zie er altijd een beetje tegenop. Maar daarna lekker vakantie! Saar heeft gister voor het eerst van rug naar buik gerold! Terug kon ze al gelukkig dus hoef haar niet te helpen. Ik denk dat we het einde van de sprong naderen
Yeah (bijna)allemaal verhalfjaardagen! Over een half jaar kunnen we het eerste kaarsje samen uitblazen @eczeem zit er ook over natedenken of ik toch niet hormoonzalf moet halen. De ha had het hier wel over. De eczeem breidt zich echt snel uit, ze heeft eralleen geen last van volgens mij. Kreeg laatst ook te horen dat we op een koemelkeiwitvrij dieet moesten. @vogeltje wat goed dat ze nu zo kan rollen! Nu kan je haar helemaal gek in haar bedje terug vinden! Succes met de laatste loodjes voor de vakantie! @slapen. Vind eigenlijk dat ze te veel slaapt, mis haar zelfs. Maar denk idd dat ze het nodig heeft. Zijn jullie baby's van die kletskouzen aan het worden? Chloë(als ze wakker is) is de heledag aan het brabelen. tegen ons en haar knufels en ze kijkt je daarbij ook zo aan van "ik praat tegen je " haha vet lief!
zo dan, hier een ontzettend vervelend dagje. Ben zelf al niet fit. Micah heeft weer slecht geslapen vannacht. En hij wil vandaag gewoon niet drinken.....hij heeft tot nu toe pas 230 ml op!!!! Maar ik krijg het er gewoon niet in, snap er niks van.... Hoop echt dat ie morgen beter drinkt, anders zkh maar weer bellen, zeker nu t zo warm gaat worden....
Jeetje wat vervelend weer! Lijkt het beter te gaan gaat het weer mis... Wat eet hij aan bijvoeding? Zou best kunnen dat je al aan brood moet... Zou zeker ha bellen. Succes allemaal de komende nacht... Altijd weer een verrassing...
Zo en ineens sta je weer met beide benen op de grond hoe gezegend ik ben met Josje. Gisteren te horen gekregen dat een kennisje haar kindje heeft verloren bij de bevalling. Heel de zwangerschap perfect gegaan, ze had 20 uur lang weeën maar hartslag van het kindje daalde. Spoedkeizersnede, bleek het vruchtwater zwart te zijn. Had ze baarmoederinfectie. Het meisje heeft maar half uur geleefd. Heb een potje gejankt gisteren en Josje net maar even goed stevig geknuffeld. Wat zullen we vandaag eens gaan doen met dit warme weer. Ik ga zo snel even met een poetsdoek door het huis en vanmiddag gewoon niks dan lekker in de tuin met mijn meisje. Veel plezier allemaal!
@hanneke23 wat eng dat hij niet meer wil drinken! Had hij geen verhoging? Idd verstanding om te bellen al hij niet beter gaat drinken @flientje ja dan mogen wij blij zijn dat wij een gezond kindje hebben. Ik heb het zelfde met mijn nicht meegemaakt die tegenlijk uitgerekend was. Een dag voor de uitgerekende datum voelde zij zich niet lekker enbleek haar kindje overleden te zijn. En op de crematie van haar dochter werd mijn dochter geboren.. Man wat hebben we hier gehuild, voel mij nog altijd schuldig als ik haar tegen kom en denk altijd aan hen wanneer ik met chloë knuffel.
Jeetje Flientje en Blemma... Wat erg voor die ouders... bah... En Blemma... wat zit er dan naar randje aan je geboortedag...
O wat erg zeg...je kindje verliezen,afschuwelijk... Hanneke: ik zou zeker even de dokter/kinderarts bellen,babys zijn heel snel uitgedroogd en nu het warm gaat worden gaat het nog sneller.Wil je niet bang maken maar het is wel heel weinig wat hij drinkt. Hier ook vandaag een half jaar! Wat gaat het snel, lijkt wel de dag van gisteren dat hij werd geboren. Ik stik van de zenuwen,moet straks naar de tandarts om een vulling te laten vervangen brrr. Afspraak met de huisarts gemaakt voor volgende week,ik heb vooral pijntjes vooral in mijn knieën, ellebogen,schouders. Ik wil maar eens bloed laten prikken. Vogeltje: leuk en goed hoor dat rollen. Lucas draaide 3x achter elkaar op zijn rug vanaf buik maar dat is al 2 weken geleden ofzo en nu doet hij het niet meer. Gisteren weer heel erg huilen, is nu di,do,za en ma geweest,steeds om de dag. Zaterdag was hij niet bij de oppas geweest, ben een beetje aan het bedenken wat het kan zijn. Wel zijn we naar 4 flessen overgegaan vorige week,misschien dat dat er iets mee heeft te maken? Hij wilde zijn hapje niet eens hebben. Had hem verschoond en hij heeft alsnog (koude) worteltjes gegeten en er was niets meer met hem aan de hand.
@mama40 succes bij de tandarts! Rollen doet chloë ook niet uitbundig, af en toe draait zij maar. Gefeliciteerd met zijn verhalfjaardag Ja helaas hangt er een beetje een zwarte sluier over haar geboortedag. Het was ook wel raar toen mijn vader en zus die dag terug naar huis gingen met de boot en bij haar ouders zaten die ook op die zelfde boot. Er gingen allemaal mensen mijn ouders feliciteren en dat is toch wel heel pijnlijk voor hun. Kom mijn nicht regelmatig tegen, want ze woont bij in de buurt. Zij doet altijd zo leuk en gaat met chloë spelen en ik sta altijd met een mond vol tanden..
oh krijg kippenvel van zulke verhalen, echt afschuwelijk! Aan het einde van mijn zwangerschap heb ik tot 3 keer toe in het ziekenhuis aan de ctg gelegen omdat ik de kleine niet of weinig meer voelde, doodeng vond ik dat. @hanneke ik zou zeker niet te lang wachten! Nu met dit warme weer zijn ze inderdaad zo uitgedroogd! als hij vanmorgen niet goed gedronken heeft zou ik gelijk even contact met het zkh opnemen. @kletsen hier ook een heerlijke kletskous... kan ook heeeel hard gillen haha echt super grappig is dat Hier gaat verder alles zijn gangetje! Meneer eet goed, slaapt goed heeft alleen nog regelmatig tijdens het eten en zijn fles last van buikpijn. Dat is wel echt heel zielig maar na het drinken is het eigenlijk ook altijd gelijk weer over. Weet niet zo goed wat ik hier verder mee moet..... Vandaag moet ik helaas werken met het mooie weer maar morgen lekker vrij. Denk dat ik dan zijn badje lekker buiten neer ga zetten zodat hij lekker kan badderen! en verder vooral heeeel rustig aan doen en mij vooral niet druk maken hahahaha