December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ben nu ook alweer 3 kwartier bezig om saar te laten slapen. Het leek snel te lukken maar ineens was ze weer wakker en is ze volop aan het gymnastieken in bed....

2. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: Ik haal Micah tegenwoordig uit bed als hij niet lijkt te gaan slapen. Even spelen en een broodkorst ( het wondermiddel ;)) en na 10 minuutjes weer naar bed en meestal werkt dat. En helaas wisselen ze zo snel van ritme dat op het moment dat ik het door heb hij het snel erna weer veranderd.....maar wie weet....

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @vogeltje Ik ga morgen even langs bij de apotheek voor tips om mee te nemen. Ik weet niet of er bv muggenspul voor kids bestaat. We gaan vliegen (spannend!), misschien hebben ze iets van oordingen.
    Maar paracetamol gaat mee! En de dentinox. We gaan met 2 vrienden en we maken al maanden grapjes dat hij waarschijnlijk net tijdens de vakanties tandjes gaat krijgen en dat zou zomaar kunnen!
    Balen dan dat inslapen zeg. Op zich wel weer grappig om te zien zeker?

@jelle Inderdaad even afwachten hoe het in Egypte zal gaan. In 2 maanden kan een hoop gebeuren en in de toeristengebieden is het toch anders dan in de steden. Wel fijn dat hij niet super veel last van de sprong lijkt te hebben

@hanneke Super fijn dat het beter gaat met Micah! Ha ha, die broodkorst is echt een wondermiddel! Dat hebben wij hier met komkommer

@flientje Super veel plezier in Center Parcs. Wij zijn er in mei geweest en ik vind het echt super leuk, zeker met een klein kindje. Lekker zwemmen enzo.
    Hier ook een karakter hoor. Vooral ondeugend vind i. Hij gaat met dingen gooien en dan gaat hij eerst kijken of we het wel zien. Vooral met de speen doet hij dat.
    Luc moet ook echt lachen als we gek gaan doen. Bv met een auto ergens tegen aan rijden of rennen of gekke geluiden maken.
    En inderdaad, de motoriek wordt steeds beter. Hij kan steeds kleinere dingen pakken en laat tegenwoordig ook eten los als hij het in zijn mond stopt.

Ik ben vanmiddag met Luc bij een fotoshoot geweest. Het probleem was alleen dat dat in een ledikant was en ze moesten slapen. Er kwamen nog 2 andere baby’s. Het heeft lang geduurd, eerst werd het telkens wakker als ik hem er in legde of hij werd wakker van de flitsen, maar uiteindelijk heeft hij super lief geslapen, we konden zijn hoofdje en armpjes verleggen. Voor de rest was hij ook erg vrolijk en aan het rondkijken. En mensen inpakken met zijn lach. Nu moeten we hopen dat het mooie foto’s zijn geworden en dat hij wordt uitgekozen. Dan komt hij in advertenties. Ben benieuwd!
    Het was een lange middag, maar Luc had het prima naar zijn zin. Dat is het belangrijkste.

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hannekeg: wat leuk die shoot! Knap dat hij daar in slaap viel. Dat zal saar nooit doen :) veel plezier op vakantie!!! Ben benieuwd hoe het vliegen gaat.

Vandaag moet ik saar twee keer wegbrengen. Ik werk nooit op vrijdag maar we hebben vandaag vergaderingen want maandag begint de school weer. Van de week de klas helemaal ingericht en gezellig gemaakt!
    Straks gaat ze eerst naar mn vader en zijn vriendin. Ze vindt mn vaders baard eng... Hoop zo dat het goed gaat. Ze is daar nog niet vaak geweest. Ik weet wel dat ze heel lief voor haar zullen zijn maar als ze niks van mn vader moet hebben.... Eind van de middag gaat ze naar mn schoonouders. Daar gaat ze logeren. Erg veel allemaal maar er was geen andere oplossing. Morgenochtend maar snel ophalen!

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@hannekeG wat leuk die fotoshoot!! Heb je je daarvoor opgegeven? Dat hij daar ging slapen, vind ik echt knap zal J echt nooit doen. Wanneer hoor je of hij doorgaat voor de advertenties?

@vogeltje balen van dat niet wilen slapen. Begint ze te huilen? Hier ook wat langer bezig savonds maar hij huilt niet, begint te spelen in bed. Dus ga er niet te vaak heen. Want dat vind hij erg gezellig allemaal.

Hier tand nummer 4 door.

6. Theebeeb

@ flientje veel plezier in CP! Leuk!
    Wij gan volgend weekend. Huttenheugte.

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig ging het heel goed bij m'n vader! Ze vindt hem nu niet meer eng en ze heeft daar zelfs geslapen!!! Helemaal trots :) nu nog even thuis slapen en straks naar mijn schoonouders voor de avond en nacht.

Volgens mij zegt Saar nu pff als ze een poes ziet :) eerste woordje in aantocht!!!

8. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @vogeltje Wat fijn dat het goed is gegaan bij je vader! Misschien dat het ook anders is als je er zelf niet bij bent?
    Grappig dat ze dat geluid maakt!
    Luc komt niet verder dan uh en ah (in alle variaties) en sinds kort bbbbb.
    Heb je al een idee of je een leuke klas gaat krijgen volgend jaar?

@theebeeb Wow vier tandjes al!
    Ik ben door een kennis gewezen op een oproep op facebook van een modellen bureau. Ze zochten een baby en ik heb toen foto's gestuurd en toen mocht hij komen. Ik hoop het volgende weer te horen, maar dat weet je maar nooit. Heb nu een paar keer aan zoiets meegedaan, maar ik vind het een raar wereldje. Je hoort heel kort van te voren of het doorgaat, er wordt soms niet op mails gereageerd etc. Maar wel grappig verder.

9. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Vogeltje: fijn dat het oppassen goed is gegaan,is altijd weer even spannend he? Lucas heeft iets nieuws ontdekt bij opa, zijn stekeltjeshaar. Vindt hij geweldig om met zijn handjes overheen te gaan net als de 3 dagen baard van zijn vader,ook leuk!

Lekker meiden op vakantie,genieten maar hopelijk!

Hier niets nieuws, volgende week 2 zhcontroles en verder wat afspraakjes met vriendinnen.Man heeft nachtdienst dus hij is iig wel thuis.

Mijn dochter kwam na 2 weekjes weer terug van vakantie en zei dat Lucas gegroeid was en een stuk sterker in zijn lijfje. Dat merk ik zelf ook wel iets maar iemand die hem even een poosje niet heeft gezien merkt dat beter op.

Straks boodschappen doen en naar Ikea,even ertussenuit!

10. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

Goedemorgen,

Wij zijn aangekomen gisteren op CP. Nog niet veel kunnen zien helaas.
    Je kent het wel; ik ga op vakantie en ik neem mee...
    Nou, ben ziek van huis gegaan en heb gisteren alleen maar overgegeven en diarree gehad.
    Wat voelde ik mij beroerd zeg, lange tijd niet gehad.
    Spugen kan ik mij al niet meer herinneren. En er kwam gewoon niks.
    Iedere slokje water wat ik nam kwam er na kwartier weer uit.
    Niks gegeten en voel mij iets beter maar erg beurs van binnen.
    Nu proberen kopje thee drinken.
    Gisteren ook nadat wij josje op bed hadden gelegd ook proberen te gaan slapen. Heel vaak eruit geweest.

Maar goed...... voel mij nu iets beter en het weer is ook grijs en grauw dus we blijven lekker binnen. Nog wel even boodschappen doen zo.

Josje slaap hier heel goed. Ze heeft een eigen kleine kamertje. Gisteren was ze wel uit haar hummetje. Ze wilde de middag en avond fles niet! Toen yoghurt gegeven en dat ging er in als koek! :$
    Eens zien of ze vanavond weer zo doet. :(

Ik ga even bakje thee drinken!

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @flientje: balen dat je ziek bent joh! Zal je net zien als je op vakantie bent... Beterschap en een fijne vakantie!

@mama40: anderen zien inderdaad beter hoe ze veranderen. Voor ons gaat het zo gelijdelijk!

12. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Flientje wat balen zeg dat je ziek bent! Hoop dat je je snel beter voelt want is zo zonde van je vakantie. Hoop dat je toch een beetje kunt genieten.
    Zie je van de week wel ;)

Wij zijn ook druk aan het pakken. Vertrekken maandag naar cp. Heb het idee dat ik voor een heel weeshuis in aan het pakken ben en dat ik nog de helft vergeet ;).
    Ach we zullen zien, is daar ook vast genoeg te koop ;)

@vogeltje, wat fijn dat het bij je vader zo goed is gegaan!

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij ook een fijne vakantie Hanneke! Voor mij begint het nieuwe schooljaar maandag. Ik denk dat ik wel een leuke klas krijg. Ik ben alleen niet zo tevreden met mijn duocollega... Maar goed misschien valt het mee :)

14. Theebeeb

@flientje beterschap!

@hannekeG zitten jullie in het zelfde park als flientje?

@vogeltje voor welke groep sta je?

15. Theebeeb

Sorry, bedoel hanneke23

16. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat klopt theebeeb, zitten in hetzelfde park. Wel grappig, zoveel parken en dan boek je toevallig bij dezelfde.

17. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

Voel mij al beetje beter. Heb pilletjes gehaald bij de apotheek voor de misselijkheid.
    Cracottes en thee zijn er nog ingebleven.

@Hanneke23, het is een groot park en auto mag niet bij je huisje staan.
    Donderdag om half 10 is het babyzwemmen :)

18. Theebeeb

Hanneke23 en flientje kennen jullie elkaar? Of alleen via hier? ;)

19. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @mamma40 wat grappig dat hij opa een aai over de bol heeft :) zal wel lekker voelen. Dat chloë ook met haar haarborstel

@flientje wat balen zeg at je zo ziek bent!
    Hopelijk knap je gauw op en kun je verder lekker genieten van je vakantie!

@vogeltje spannend weer een nieuwe klas! Welke groep geef je les?

@hanneke23 jij ook veel plezier op vakantie!
    Wat grappig dat jullie het zelfde park geboekt hebben! Jullie kunnen wel ff babydaten ;)

Hier nog steeds een meisje die niet wil avondeten... Weet het echt niet meer. Moet ik haar streng toespreken, spelenderwijs, zelf laten eten, voeren.. Niks werkt..

En delaatste tijd is ze 's avonds ook nog mega aan het spoken..
    Gelukkig was ze gister wel weer mega vrolijk.

Volgende week een week vrij en daar ben ik wel aan toe. Helaas nog wel vergadering en cursus dus ng wel verplichtingen.
    Zit er een beetje door heen, hoop door een weekje rust weer wat fijner in mijn vel te zitten

20. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Flientje, hm dat is wel minder.....
    enne babyzwemmen, i'll be there ;)

@Theebeeb,Flientje en ik kennen elkaar alleen van hier.

@Blemma, ik zou het proberen even los te laten. En dan zal je zien dat ze over een paar weekjes weer prima eet. Gewoon kijken wat er wel in gaat en de rest wegzetten. Eventueel na een halfuurtje nog een keer aan bieden, maar wil ze niet dan wil ze niet ;).

Deel Deze Pagina