December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Maya:een fontanel is nog open,die andere kan ik niet meer vinden.

Hier ook heel druk met van alles.wat een crime om een autostoel uit te zoeken zeg,zo ontzettend veel keuze.
    Maar het is gelukt,Lucas zit er als een vorst in.

Hij zit nog niet,staan al helemaal niet maar er is wel groei en vooruitgang te zien in zijn ontwikkeling. En een grote mond af en toe:D,kletsen kan hij flink, nou ja brabbelen dan he? Mijn dochter pas : mam, hij zegt mama!Heb ik ook al een paar keer gehoord maar dat zal toevallig zijn,maar wel leuk dat hij dat doet natuurlijk.

Dinsdag heeft hij een krentenboterham gegeten bij de oppas.Die dacht dat ik dat niet goed zou vinden en vroeg zich af of ze de wet nu had overtreden? Ik wist niet dat ik zo streng was;), heb haar even gebeld en gezegd dat het alleen maar geweldig was dat hij het op heeft. Gisteren een gewone boterham en dat ging net zoals het andere oppaskindje die 3 maanden jonger is.

Hier geen sinterklaas om te vieren,wel zaterdag op zoek naar kadootjes voor onder de kerstboom.

Straks ook even naar bas v/d heyden,die heeft leuke kleine taartjes voor een euro. Mag Lucas die gebruiken om mee te kliederen en voor een kaarsje op zijn verjaardag.
    Eten we de mooie taart wel met de visite op.

Vogeltje: succes met het huis!

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja het huis is al verkocht onder voorbehoud! Echt bizar hoe snel het is gegaan. We hebben er bijna de vraagprijs voor gekregen. In april is de sleuteloverdracht en dan zullen we zelf even tijdelijk ergens anders moeten wonen. Maar dat komt wel goed.

Vanmorgen met Saar naar de Sint bij mij op school geweest. Ze vond het prachtig al die kinderen! Vanavond pakjesavond met mijn familie bij ons. Kan Saar lekker naar haar eigen bed.

@mya: Saar staat nog niet los. Ze staat tegen de tafel of de bank.

@mama40: wat fijn dat hij nu ook een boterham kan eten!

Wat een storm heh...

3. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Vogeltje: gefeliciteerd! Wat fijn dat het al zo snel weg is jullie huis.Lijkt me weer een zorg minder hoor.

Nou die storm is flink al hier, waaide met wagen en boodschappen bijna weg.
    Heb niet alles gehaald maar we zijn lekker naar huis gegaan, kan hij even slapen na al dat oefenen met de logo....en mama misschien voorslapen ivm aankomende 2 nachtdiensten

4. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @mya Luc staat ook niet los hoor. Hij staat wel aan de bank, tafel en al het andere wat hij kan vinden.
    Wat grappig dat ze niet van vieze handjes houdt. Daar heeft Luc helaas geen last van haha
    Ik heb geen idee of het fontanel van Luc al dicht is gegroeid, ik denk het haast wel. Kruipen bij 15 maanden lijkt me eigenlijk wel laat, dan zou Luc voorliggen op schema en daar geloof ik niks van

@mama40 Wat schattig dat hij al zo goed kan kletsen. Fijn dat hij boterhammen kan eten nu.
    Wij kregen ook wel eens excuses van het KDV als Luc zijn fles eerder of later had gekregen. We hebben maar gezegd dat ze dat naar eigen inzicht moeten doen, wij zijn daar niet moeilijk in. En als hij verdrietig is, mogen ze hem echt wel een keer extra wat geven.

Jeetje vogeltje wat is dat snel gegaan! Dat had je vast niet verwacht. Vervelend dat je dan even ergens anders moet wonen, maar als je van je huis af bent valt dat best mee

Wij vieren morgen sinterklaas. Eerst kadootjes en dan gourmetten. Dan kan Luc naar bed als hij het zat is.
    Vandaag kwam sinterklaas bij het KDV, ben benieuwd of hij dat leuk heeft gevonden. Op mijn werk vond hij het prima, hij heeft toen op schoot gezeten bij sint en piet

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @flientje wat grappig dat ze spruitjes zo lekker vind. Heeft ze er geen krampjes van gehad?

@hannekeg vervelend dat luc nog zo'n uitslag heeft. Hopelijk helpt dit zalfje gauw!

@mya hebben jullie zelf ook een klein hoofd? Chloë heeft ook een te klein hoofd maar dat hebben mijn man en ik ook, dus ze doen er niets mee. De fontanellen zijn hier ook dicht.

@staan Chloë staat regelmatig los en loopt aan het handje mee.

@mama40 heerlijk he zo'n grote mond.
    Hier ook een kleine kwebbel. Vooral als ze iets iet bevalt dan kan ze toch mopperen.

@vogeltje wat goed zeg dat jullie nu al het huis hebben verkocht!! En voor de verkoopprijs!! Knap zeg!

Heb hier een zieke man en dochter en ben zelf zo vreselijk ongesteld. Erg gezellig hier dus. Afgelopen dagen wou Chloë ook helemaal niets en alleen maar jammeren. Gelukkig is ze vandaag weer vrolijke en een heerlijke knuffel

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @blemma: bah wat een ziekenboeg! Dat is niet fijn... Saar zit nu ook in van die jammerdagen. Ze wil alleen maar spelen als ik erbij zit.. We hebben ook een drukke week gehad dus dat zal daar wel mee te maken hebben...
    Wanneer vieren jullie haar verjaardag?

Volgende week zondag vieren wij het voor vrienden en familie. Op haar verjaardag zelf werk ik en trakteert ze op het Kdv. Het is op een woensdag dus ik haal haar niet te laat op.

7. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    @vogeltje wij vieren het ook volgende zondag. De donderdag (echte verjaardag) dan gaan we samen met mijn ouders naar dierenpark Emmen.

Chloë heeft ook veel van die jammerdagen laatste tijd. (Ook omdat ze niet fit is) Erg vermoeiend en je komt nergens aan toe.
    Gelukkig knapt ze nu weer op en gaat ze meer zelf spelen

8. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ah Blemma wat vervelend dat jullie allemaal niet fit zijn.
    De verjaardag komt nu echt dichtbij!!!

Sinterklaas vieren was gisteren erg leuk. Mn zwager had vertraging met de trein, dus we konden pas om zeven uur beginnen met de kadootjes. Luc was op een gegeven moment dus wel heel moe. Daarna gourmetten, maar daar heeft hij maar 10 minuten bij gezeten, toen was hij echt te moe.
    Hij heeft vanmorgen tot kwart over 8 geslapen, dat komt niet vaak voor.

Vervolgens heeft hij vanmorgen nog een keer goed geslapen (volgens mij 1,5 of 2 uur). Daarna ben ik met hem even naar de voetbal geweest. Even lekker gekletst met vriendin. Na een flesje heb ik Luc op bed gelegd en toen heeft hij 4!!!! uur geslapen. Het is dat ik hem op de babyfoon kon zien, anders was ik echt gaan checken of hij er nog was. Ik kreeg ondertussen ook echt wel honger haha

9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Mama40, wat leuk dat Lucas al mama zegt! Savannah zei het vanmiddag echt voor het eerst, heel duidelijk, ze oefende al paar dagen continu. Vanmorgen probeerde ze ook papa te zeggen, dus het ging er om spannen wat ze het eerste echt zou zeggen. Is mama dus geworden :) midden in de v en d, toen ze me weer zag, ze was ff met papa verderop aan het kijken, ze zag me en was meteen heel hard mama! Mama hier dus super trots :). Allereerste woord was trouwens hap, dat zegt ze al bijna een maand nu denk.

Vogeltje, wat fijn dat jullie het huis zo snel verkocht hebben, scheelt en hoop zorgen, je hoort vaak anders tegenwoordig.

HannekeG, vond ik ook raar hoor dat die cb dat zei, maar ze liet me een lijst zien waar dat op stond, kruipen vanaf 15 maanden op handen en knieen. Op mijn werk kruipen de meesten rond de 10 a 11 maanden echt goed. Echter heb er ook tussen die al ruim1 zijn en nog niet kruipen... Fijn he zo babyfoon met camera, wij hebben er sinds paar weken ook een met camera, ideaal.

Blemma, klein hoofdje zit bij mij in de fammilie, mijn oma die had ook een klein hoofdje en mijn moeder heeft ook kleiner hoofdje, had ik ook gezegt bij cb, maar het ging er bij Savannah om, dat der hoofdje in 3 maanden maar 1cm gegroeid was, dat was te weinig. Nu zeiden ze dus dat ze gewoon een klein hoofdje houdt. Wat goed dat Chloe al aan der handje mee loopt zeg! Beterschap voor je man, en menstruatie hier ook last van:(. Eerts ben ik het 3 maanden niet, en nu al 4x achter elkaar om de 2 weken, echt drama.

Verjaardag vieren we hier zondag de 22ste, vieren jullie het de hele dag of in fases? Wij vieren het gewoon vanaf 14.00 tot geen eind tijd, onze eigen verjaardagen vieren we ook altijd vanaf 14.00. Meerdere gaven reacties als, een kinderverjaardag vier je vanaf 10.00 of in fases, daarom ben ik benieuwd hoe jullie dat doen of al gedaan hebben natuurlijk.

10. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wat leuk,hier wordt ook de verjaardag de 22e gevierd.
    Iedereen is vanaf 12 uur welkom, er komen 13 mensen ongeveer dus echt druk is het niet (nou ja,in een flatje met 17 mensen is toch wel druk).
    Vanaf 10 uur vind ik te vroeg voor de zondag hoor,eerst even bijkomen allemaal. En in fases? Hoe dan? Iedereen een tijd opgeven en dan moeten ze na 2 uurtjes weg ofzo?
    Als Lucas moe wordt merken we dat vanzelf en dan gaat hij mooi naar bed.

Blemma: is iedereen al een beetje opgeknapt?Dat jammeren ga ik nu wel herkennen,doet Lucas ook af en toe. Het lijkt alsof hij zich verveelt.

Gisteren geshopt,alle kerstkadootjes zijn binnen,alleen nog wat kleine dingen.
    Straks de kerstboom opzetten,ben benieuwd hoe hij de lichtjes vindt.

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    @Hannekeg fijn dat het zo leuk was!
    En heerlijk dat luc daarna zo goed sliep :)

@mya dat is toch niet heel weinig? Chloë's hoofd omtrek is in 2 mnden 0,6 cm gegroeid.
    Was jij trouwens laatst wel bij de arts geweest?
    Chloë moest met 9, 11 en 14 mnden weer naar de verpleegkundige. Ik vroeg of ze niet eens naar de arts moesten, Nee zeiden ze, die is 12 mnden controle is weg bezuinigd??!
    Vind het een beetje jammer. Als doet Chloë het zo goed, vind ik die controle door de arts toch wel fijn.

@verjaardag wij vieren het van 15 tot 18(als we dan de visite de deur uit gewerkt krijgen)

@mama40 leuk he de kerst weer in huis halen! Wat vond
    Lucas ervan?
    Chloë vind alle lichtjes en glimdingen prachtig. We hebben de kerstboom dan ook zo neer gezet dat ze er niet bij kan;)

Hier is iedereen weer wat opgeknapt gelukkig.
    Vanmiddag op verjaardag van neefje, zal weer een drukke boel worden

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wij hebben dit jaar geen kerstboom. Met de box nog in de kamer hebben we ook niet zo veel ruimte en ik weet zeker dat Luc de ballen er uit gaan slaan of de boom om gaat trekken. Dus nu hebben we op het dressoir maar een kerstdorpje gemaakt.

Wij hebben de verjaardag van Luc vanaf half 3 gedaan geloof ik. Iedereen ging uiteindelijk vanzelf wel na 2-3 uur weg. Dus dat ging prima.

@blemma ik denk dat het op zich wel een goed teken is dat je niet bij de CB arts hoeft te komen. Het klopt dat ze bezuinigen en kindjes waar het goed mee gaat zien ze dan minder

Ik heb vorige week wat foto's laten maken in kerstsfeer. Ze zijn echt zo leuk geworden! Vandaag konden we ze bekijken en die van hem hadden ze zelfs in een lijstje in een kraampje gezet. Ik ga er proberen een leuke kerstkaart van te maken.

@mya Wat leuk dat ze mama heeft gezegd! Ik zit daar nog op te wachten

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @blemma: fijn dat iedereen weer een beetje opgeknapt is!

@verjaardag: wij vieren het van 10-12 voor vrienden met kleine kinderen. Die gaan vanzelf om 12 uur weg voor de middagslaapjes. 'S middags vanaf 14.00 maar alleen voor de directe familie.

@kerstboom: die ga ik neerzetten op de kast zodat ze er niet bij kan. Wel weer een leuke tijd met al die lichtjes!

Ik ben ook ongesteld en Saar is niet te genieten de laatste dagen. Ze speelt niet alleen, hangt aan mijn been, gooit eten op de grond en moppert heel veel als ik niet met haar speel... Nu was m'n vriend ook nog eens veel weg en vandaag is hij gevallen tijdens de strandrace op de mountainbike en ligt hij met een zwaar gekneusde heup op de bank. Daar heb ik dus ook niks aan! Dan ben ik er 's avonds echt klaar mee en ben ik blij als ze op bed ligt. Even tijd voor mijzelf... Gelukkig zijn dit fases en komt er weer een leuke tijd!

14. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

Hallo!

Het is weer snotter en klaag weer ;)
    Hier afgelopen dagen ook niet lekker geweest en Josje gisteren ook niet.
    Geen idee wat er nou was, ik denk een kiesje ofzo, zie boven achterin wel een puntje.
    Maar niks was goed en echt tranen met tuiten. Zo zielig.
    Dus gisteren maar geprobeerd om elke keer wat te laten slapen want die nacht heeft ze nauwlijks slaap gehad. Om 6 uur 's-ochtends al fles gegeven.

Vanochtend was er dus niks aan de hand! :$

Zaterdag nog even naar de kapper geweest. Nou deze niet kapster dus niet meer! Ze had het veels te kort geknipt, ze is nu net een jongetje. En ze had van die mooie lange lokjes waar je een speldje in kon doen. Nu nauwelijks want ze heeft een pony. Ze zat bij ml op schoot en ik werd tegelijktijd geknipt dus ik zag het niet. Zal mijn moeder gevoel zijn maar ik kon wel janken. dacht echt, snapt een man nou niet als ik zeg, alleen puntjes eraf zodat het niet in haar ogen komt is dus 2 mm ofzo. Was echt dik 2 cm korter :x

Ze is ook flink verwend door Sinterklaas. Een handschoen van V-tech met poppetjes die muziek maken en kunnen tellen. Een voelboekje en een olifant die ballen omhoog blaast (snapt ze nog niet echt en maakt ook een herrie als een stofzuiger) en een speelgoed telefoon.

@Mya, als jullie beiden een kleiner hoofd hebben dan zou ik mij daar niks van aantrekken. Het is wat het is, je kan het niet groter maken :D

@Vogeltje85, fijn dat het huis onder voorbehoud is verkocht. Dat is echt heeeeeeeel snel. Kan mij goed voorstellen dat je echt ff tijd voor jezelf nodig had. Was zo fijn dat ml gisteren ook thuis was. Konden wij afwisselen met naar bed brengen en troosten.
    Je hebt bijna vakantie toch? Wellicht maar even een dagje voor inplannen en ff niks doen.

@Kerstboom, hij staat hoor! Wel op een tafeltje en een trein eromheen maar ze blijft er af. Ze besteed er zelfs helemaal geen aandacht aan. Wel van de papieren kerstklokken die in de lichtstraat hangen. Daar wijst ze steeds naar. Zo schattig

@Praten, heb het idee dat ze wat 'aanwijzingen' geeft.
    Vanochtend zat ze haar fles te drinken en onze poes miaauwde boven heel erg.
    Ik kreeg het idee dat ze steeds aai aai zei.
    Is wel logisch want elke keer als ze toenadering zoekt bij de poezen zeggen wij, 'zachtjes doen, aaien' en dan strijken we met haar hand over hun haren. Eens in de gaten houden of ze dat vaker gaat doen de komende dagen.

Bij jullie al iets van woordjes te bespeuren?

@Verjaardag, Josje haar verjaardag vieren we ook echt op haar dag. zondag de 29e dus. van 14 tot 17. Dit omdat ze om 1 haar boterham krijgt.
    Ben ideetjes aan het opdoen voor haar taart, die ga ik samen met mijn moeder maken maar heb echt nog geen idee of ik een thema ga doen of gewoon wat leuke kleurtjes.

Wat trakteren jullie op het kinderdagverblijf? Of doen ze dat niet bij jullie? Ik heb mini kikkerboekjes bij de Kruidvat tijdje geleden gekocht.

15. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    @HannekeG wat een leuk idee om kerstfoto's te nemen!! Jij hebt ook zo'n fotogeniek mannetje!

@vogeltje moeilijk he zo'n jammer fase! En balen dat je man nu ook nog niet veel kan.
    Ik heb vorige week heeeel veel met haar gespeeld anders was het huilen.
    En sinds eergister is het jammeren over en heb ik een mega vrolijke meid die lekker zelf kan spelen

@cbarts ja denk ook dat k niet heen hoef omdat het zo goed gaat, maar vind t toch wel raar.

@kerstboom. Wij hebben de kerstboom in een hoekje staan met de salontafel er voor. Chloë probeert echt de kerstballen te pakken en nu kan ze er niet bij.

@taart thema. Heb het thema hello kitty, heb het puzzelplaatje al gemaakt en ingevroren en ga de taart denk ik vullen met aardbeien bavarios.
    Heb ook slingers en ballonnen weten te vinden van hello kitty :)

@flientje wat balen dat de kapper het zo kort heeft geknipt!!
    Had laatst ook gevraagd bij de kapper wanneer ik voor het eerst zou laten knippen en zij zei als het de lengte tot de schouders heeft. Of het haar moet heel ongelijk groeien.
    Met chloë ga ik dus nog lang niet heen.

@woordjes mama en papa is heel duidelijk. Bah zegt ze de hele dat maar zit zover ik weet geen betekenis bij.
    Poes probeert ze te zeggen en dan zegt ze p ..... Ssssss
    Als iets niet mag dan schud ze nee

16. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    O wat waardeloos zeg,haartjes kort geknipt:x. Die kappers knippen maar heb ik het idee,je kan zo goed uitleggen hoe je het wilt maar meestal vind ik het ook tekort....gelukkig groeit het wel weer,das dan een beetje troost.

Ik ga vrijdag naar de bakker om een taart te bestellen,ben niet zo'n bakster.
    Ik heb wel vorige week een heel klein diepvriestaartje gehaald waar de 1 op kan en die is speciaal voor Lucas.Kan hij heerlijk mee kliederen en op spetteren. Die andere taart eten wij dan wel op!

Gisteren tijdens het opzetten van de boom kerstmuziek aan,de andere kids en man waren enorm druk (lees: oa zichzelf versieren met ballen en slingers;)) en al die drukte vond Lucas geweldig.Trots in zijn kinderstoel lachen, was heel erg leuk zo.

Trakteren hoeft hier niet,oppas komt hier zijn verjaardag vieren.Hij heeft 1 kadootje van haar al gekregen, een nieuwe jas. Wij hadden dezelfde in het groen,zij in het blauw gekocht. Ze had die van ons nog niet gezien dus nu heeft hij 3 jassen,moeten we toch een eind de winter mee door kunnen.

Ik wil wel even een kerstpakket voor haar maken, heb de doos van vorig jaar van ons zelf gevonden en ga daar lekkere dingen in doen voor haar.
    Vorige week nog een luxe chocoletter met gedicht in zijn tas gestopt voor de oppas. we zijn zo blij met haar,wil haar gewoon eens extra bedanken op deze manier.

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @flientje:balen dat de kapper het te kort heeft geknipt! Ik zou het ook echt niet leuk vinden!

@taart en traktatie:ik bestel er eentje met een foto. Taart bakken lijkt mij ook leuk maar heb het nog nooit gedaan. Als traktatie ga ik sterretjes van ontbijtkoek maken en dat op een stokje en dan een lintje eraan.

@mama40:leuk idee van het kerstpakketje! Ik ga voor de juffen op Kdv ook wat meegeven.

Saar was vandaag op Kdv ook niet gezellig. Ze waren volgens mij blij dat we haar kwamen halen... Ook heeft ze slecht gegeten. Gelukkig viel ze snel in slaap. Afgelopen nacht wel erg onrustig geweest dus ben benieuwd naar komende nacht. Ook sneu voor Saar dat ze niet zo fijn in haar velletje zit. Hopen dat het net zo snel als bij chloe weer over is. Want volgens de oei ik groei app kan het nog 25!! dagen duren...

Gelukkig nog twee weken en dan vakantie!

18. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @vogeltje Wat jammer dat Saar niet zo gezellig is, zeker niet als je ongesteld ben, dan zit je daar helemaal niet op te wachten.
    Je hebt vast bijna vakantie? Dan heb je weer even tijd om bij te komen

@flientje Wat raar dat ze de ene dag zo zielig is en de dag erna weer nergens last van heeft. Is het de hele dag goed gegaan?
    Oh, wat super balen van haar haartjes!!! Hopelijk groeit het snel weer aan.
    We gaan zaterdag met Luc naar de kapper, ik ga dan goed zelf opletten!
    Grappig dat ze lijkt te gaan praten. Luc snapt veel woorden, maar zegt alleen nog maar kijk en soms die.
    Aait ze de katten wel? Luc zit er meer naar te slaan. En die sullen vinden het nog goed ook

@trakteren Ik heb een uitdeelboekje gekocht en ingepakt, daar een doosje rozijnen op geplakt en een Nijntje plaatje op karton geplakt en zijn naam erop geschreven. Heel simpel

@blemma Die foto's waren een soort toeval. Kreeg een mailtje van de fotograaf waar we 2 keer eerder zijn geweest dat hij in een weekend foto's ging maken in de Intratuin. Foto's maken was vrijblijvend. Maar natuurlijk waren de foto's weer hartikke leuk en heb ik ze allemaal maar genomen als digitaal bestand. Kan ik er zelf wat mee doen

@mama40 Wat lief dat je leuke dingen koopt voor de oppas.
    Volgende week is een juf op het KDV voor het laatst, ze is haar baan kwijt. Ik ga nog bedenken wat ik voor haar zal kopen om te geven.
    Wij hadden ook een taart voor Luc, maar daar had hij geen interesse voor haha. Ben benieuwd of Lucas er van gaat eten

19. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwaarloos jullie, wat slecht!!! ;)

Micah is de laatste tijd weer niet te genieten en heeft weer oorontsteking gehad, dus dubbel drama en ik zit zelf ook een beetje aan mn eindje dus niet echt puf gehad om te reageren.
    Wel meegelezen en leef met jullie allemaal mee :D.

Andere kindjes ook last van slecht eten/drinken/slapen/spelen?
    Echt niks is goed hier. Bijna elke avond drama met in slaap vallen. Vanavond weer 2 uur bezig mee geweest.
    Eten doet ie 10 happen heel enthousiast om er dan mee te gaan spelen.
    Spelen lijkt ie niet meer alleen te kunnen en kon ik hem eerst nog in de box zetten en mezelf verstoppen, nu kan dat niet meer want meneer gaat staan in de box en kijkt om het hoekje, ziet mij en begint met gestrekte armpjes te huilen....hey mam gezellig dat jij er ook bent....;)

Wat dan weer wel leuk is is dat hij is gaan kruipen. en hij kan aan 1 hand lopen. Ook los staan maar dat alleen als hij het zelf niet doorheeft haha...wat een vertrouwen in zichzelf ;).

Zondag vieren we Micah zijn verjaardag. Op het kdv doe ik het niet denk ik, hij gaat daar per 1 jan. toch weg....

Nou ik ga nog maar wat roze smarties eten ( ibuprofen ;)) en dan mn bed in want t is weer op....

20. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    @mama40 wat heerlij gezellig zeg zo met zn allen de kerstboom versieren!
    Wat fijn dat jullie zo'n goede oppas hebben. Dan een kerstpakketje wel verdient idd :)

@vogeltje aii 25 dagen!? Hopelijk is het snel over!
    Fijn dat de vakantie in het vooruit zicht is!

@hanneke23 foei dat je ons zo verwaarloost haha;)
    Lastig dat Micah zo'n last van zijn oortjes heeft!
    Er schijnt een 11 maandjes sprong te zijn die erg heftig kan zijn.
    Chloë is er net uit gelukkig! Snap helemaal dat je op bent ervan.
    Wat goed dat Micah aan een handje kan lopen!!

Deel Deze Pagina