December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hanneke23:ja heel herkenbaar zoals je hebt kunnen lezen :) maar wat goed dat hij nu kan kruipen!
    Ik hoop dat je jezelf ook snel beter voelt. Last van je heupen toch?

@blemma:wat een leuk filmpje op fb van chloe. Ze gaat echt als een speer!

2. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vogeltje, ja knap van hem he! Haha dacht echt dat hij het over zou slaan omdat hij ook al loopt....maar ja.... En idd heb veel last van mijn heupen, lijkt elke dag erger te worden dus ben benieuwd wat ze me in het ziekenhuis kunnen vertellen, hoop iets positiefs....

3. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

@Blemma, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter ;)
    Veel plezier bij de dieren

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoera! Chloe 1 jaar! Gefeliciteerd!

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Mama40, wat fijn dat julkie zo een lieve oppas hebben, en asrdig dat jullie haar zo verwennen met lekkere dingen.

Flientje, wat erg van het haar van jou meisje, je wilt het niet weten maar hier is dinsdag hetzelfde gebeurt, ik ben ook echt verdrietig ervan en mijn vriend zelfs ook. Kan geen staartje meer maken, en ook speltje staat minder leuk :( ikvoel me nog schuldig ook ze zat bij mij op schoot, en mijn vriend ging haar afleiden, we waren te dtuk met haar bezig en lette dus gewoon niet op. Wij hadden ook gezegt een klein stukje.... We troosten ons maar met dat t maar haar is en wel weer groeit.....

Kerstboom moeten we nog kopen, heb het te druk gehad afgelopen dagen. Moet eerst huis schoonmaken straks en dan kan canavond of morgen de kerstboom erin, wij zetten m gewoon op de grond en hopen dat het goed gaat, over het algemeen luisterd Savannah wel goed, tot zover ik weet. We gaan het zien dus.

Blemma, van harte gefeliciteerd met jou meisje, hiep hiep hoera !

Taart, gaan we vandaag of morgen bestellen bij de bakker, iets van teltubbies of hello kitty, we gaan kijken of ze mag en wil kiezen. Bakken heb ik nog nooit gedaan, dus gaan we mar niet proberen.

Hanneke23, wat goed dat jou mannetje nu ook kan kruipen! Rust is gelijk over he ;)
    Sterkte met je heupen.

Hier gaat alles zijn gangetje, alleen sinds een paar dagen, wilt ze niks meer op der hoofd, geen muts, wordt ze compleet hysterisch, en ook de handdoek capouchon mag ook niet meer op der hoofd ze krijst alles bij elkaar. Dus uit bad, is meteen drama nu, is best wennen want ze was nooit moeilijk met wat dan ook. En er komt hier een hoektand door, waar ze ook veel last van hebt. Ook het uitslapen is deze hele week niet meer gelukt, elke dag om 8.00 wakker nu. Ik weet dat ik dan nog niet mag klagen, maar ik was wel heel verwend :).

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Druk bezig met de voorbereidingen allemaal? Ik heb vanmorgen de taart en tompoucen opgehaald. Ze zijn erg leuk met haar foto erop. Verder de laatste boodschappen doen en het huis aan kant maken...
    Nog een nachtje en dan is het feest!

7. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vogeltje, hier ook :D. Vanmiddag taart opgehaald ( super leuk!!!) en nu nog de boel aan kant en dan zijn we er kaar voor :D Nu al zin in morgen.

8. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Heel veel plezier met de feestjes morgen!

Luc is vanmorgen naar de kapper geweest en het zit wel leuk vind ik. Zijn 'pony' is aardig kort, maar staat wel netjes.

Slapen gaat de laatste tijd best wel goed. Alleen donderdagavond rond 12 uur werd hij wakker en was echt verdrietig. Flesje gegeven, getroost etc, maar hij wilde niet slapen. Geen idee wat er nou was. Uiteindelijk bij ons in bed genomen en om half 2 sliep hij weer. Gelukkig ging hij gisteren wel gewoon slapen.
    Eten is echt wisselend. Gisteren ging hij goed groente eten (hij wilde het wel zelf doen, dus was echt een bende) maar de dagen ervoor was het weer bijna niks.
    Ze zijn zo eigenwijs he!

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @mya Luc wil ook geen muts op zijn hoofd. Hij wilde ook geen pietenmuts helaas. Geen idee waarom niet.
    Capuchon vindt hij gek genoeg wel goed

10. Flientje1980

Hi ladies,

Alvast allemaal een leuke verjaardag morgen.
    Wij moeten nog 2 weken wachten :D

Ben benieuwd naar jullie jarige kindjes, hoe ze het vonden en of ze lekker gesmuld hebben van de taart.

Hier gaat alles zijn gangetje. Josje is woensdagavond ziek geweest. Tot 3 keer overgegeven. Ik was zelf naar de bioscoop en ml belde in paniek op dat ik zsm naar huis moest komen ;)
    Maar ff de buurvrouw gebeld of ze even wilde gaan kijken.
    Denk dat haar potje ofzo niet goed is gevallen (kreeg ze op het kdv), dus ik had wat wasjes te draaien die nacht :$
    Donderdag was ze op en top vrolijk, had nog wel gespuugd 's-nachts.

Nogmaals allemaal een hele leuke dag morgen!

11. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hanneke en Vogeltje: fijne dag gewenst morgen!
    Ik had het denk ik verkeerd begrepen,wij doen het volgende week zondag.

Wel alvast een mooie Winny de Poehtaart besteld en voor woensdag ga ik een paar tompoucen halen,dan komt er een stel vrienden die zondag niet kunnen.Hebben we toch visite op de echte dag.

Ik heb het net gered,wilde voor zijn 1e verjaardag de geboortekaarten mooi inplakken en alsof ik er geen tijd voor heb gehad het afgelopen jaar....ik heb nu nachtdienst en het is me eindelijk gelukt.Voor de rest van de verjaardagskaarten koop ik wel een leuke doos,al die mappen/plakboeken wordt teveel in de kast.

Is josje weer helemaal opgeknapt nu? Hier weer een verkouden kind, niet neusverkouden maar je hoort hem brommen.De kinderarts hoorde het in zijn bovenste luchtwegen,dus maar weer smeren,hij blijft er vrolijk onder.

Vanmiddag naar een verjaardag geweest, hij vindt het prima wanneer mensen naar hem toekomen maar lacht echt tegen niemand!Huilen doet hij gelukkig ook niet maar hij kan echt met een blik kijken van...is er iets?

12. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. Flientje1980

Leuke foto's Hanneke. Had je nog zelf taart gemaakt voor Micah?
    Hij is goed verwend :)

14. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@flientje Is Josje alweer opgeknapt?

@mama40 wat leuk een winnie the pooh taart!

Zo zo, wij zitten. Vandaag verjaardag gevierd van onze dreumes! ;)
    Morgen wordt hij 1 jaar. Het was een superleuke dag, hij is echt enorm verwend. Een toettoet autogarage met autootjes en de lanceerbaan. Een loopfiets, duplo treinbaan en bouwplaats, ipad en iphone en afstadsbediening. Gereedschapser, veel leesboeken, kleding, kadobonnen, puzzels en nog meer. Er waren zo'n 35 mensen incl kinderen en baby's het was echt mega druk. Al hadden we het ook
    Nog in 2 ploegen opgesplitst. Wel erg gezellig!
    We hbben deze week alledrie behoorlijke buikgriep gehad. Het liep er werkelijk aan alle kanten uit. Heb heel wat machines gedraait. J was ook nog niet helemaal de oude. (Eet niet en drinkt matig) maar verder wel vrolijk. Kado's uitpakken vond hij allemaal niet zo spannend dus dat hebben wij maar gedaan. ;) had 2 enorme taarten. 1 foto taart en en nog een zelfgemaakte auto taart van fondant enzo.
    Hij lag na z'n feestje direct in comatische toestand en wij zijn gebroken :)

15. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @theebeeb, Haha hier ook zo Micah in coma en wij half dood op de bank ;).

@Flientje, nope ik heb mijn pogingen om zelf taart te maken gestaakt. Ik leg me erbij neer.....ik kan veel, maar taarten bakken hoort daar niet bij ;). En dus hebben we een hele leuke foto taart besteld en heeft micah peperkoek met slagroom (soja)gehad en dan werkte hij in rap tempo naar binnen :D

Bekijk bijlage 366084

Bekijk bijlage 366085

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een hoop feestjes vandaag!

Wij hebben ook een leuke dag gehad. Saar was niet fit helaas, vanmiddag 39 graden maar een zetpil hielp goed zodat ze nog een leuk einde van de middag had. Slapen net ging wat moeizamer maar ze ligt. Ik ben ook wel toe aan m'n bedje :)

17. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Hihi volgens mij is er hier veel gevierd!! Gefeliciteerd allemaal!!

@flientje wat zielig dat ze zo moest spugen! Vandaag wat beter?

@hanneke23 fijn dat jullie zo mooie dag hadden! Leuk he dat de neefjes en nichtjes zo gek met elkaar zijn! Is hier ook zo
    Wat een leuke collage!
    Zo te zien is hij heerlijk verwend!

@theebeeb gelukkig dat jullie optijd opgeknapt waren!
    job is ook heerlijk verwend zo te zien! :) en dat was vast een groot feest!
    Gaan jullie morgen ook nog iets leuks doen?

@vogeltje oh beterschap voor jullie! Gelukkig dat jullie nog wel hebben kunnen genieten vandaag!

@taarten ik heb zelf de taarten gemaakt. Kwarktaart, fondant vanilletaart met aardbeienbavarios en vanille cup cakes. Het viel is de smaak, want moet nu voor kerst ook de taarten maken haha

Wij hebben vandaag ook de verjaardag met de familie gevierd.
    Het was erg gezellig en er hing gelukkig een fijne sfeer!
    Chloë heef zich prima gedragen en was heel blij met alle aandacht en cadeaus :)
    Ze heeft een driewieler, minnie mouse stoel, prinsessentent, litlle people geluidenhuis, ballenboom, woezel en pipblokken, voorleesboekjes, handtasje van fisherprice en nijntje speelt verstoppertje gekregen.
    Haar gebakje had ze binnen no time op haha wat heeft ze lopen schransen haha
    En toen ze op bed ging niet eens gejammerd(meestal als ze overprikkeld is is ze op bed veel aan het jammeren)

18. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ff een snelle impressie ;)

19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Fijn dat iedereen, een leuke gezellige verjaardag gevierd heeft. Hier zijn we volgende zondag aan de beurt. Leuke fotos voorbij gekomen ook!

Vogeltje, sneu dat Saar ziekig was tijdens haar verjaardag. Beterschap voor haar.

Hier toe aan vakantie, nog 3 daagjes werken en dan begint donderdag mijn weekje vrij van werk :). Hebben jullie ook nog vrij tussen kerst en of oud en nieuw?

Deel Deze Pagina