December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat super leuk dat alle feestjes zo geslaagd waren. Er is een hoop af gefeest en de speelgoedwinkels hebben zo te zien goede zaken gedaan!
    Gefeliciteerd theebeeb, vandaag de echte verjaardag!

Luc is niet echt ziek, maar volgens mij al 2 weken goed verkouden en volgens mij is hij dat een beetje zat. Was weer lekker aan het hoesten vannacht. En zijn oogje is nu ook vies. Helaas niks aan te doen, dus hopelijk wordt het een keer wat minder als hij wat ouder is.

Luc heeft nog geen neefjes en nichtjes waar hij mee kan spelen, over 3 maanden heeft hij wel een nichtje, daar kan hij dus later wel mee spelen. Lijkt me erg leuk!

Nog 4 dagen werken en dan ben ik 2 weken vrij, heerlijk!! En Luc gaat op maandag dan gewoon naar het KDV (wel wat kortere dag), dan kunnen wij kerstinkopen doen. Wil nog een leuk overhemd of zoiets voor Luc kopen

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wat een leuke foto's allemaal!
    Ziet er allemaal heel feestelijk uit. Hier helaas vannacht weer braken en diarree en werkelijk alles zat onder.
    Ben steeds met de was bezig en badjes vullen ppppfff.
    Vandaag is hij echt jarig. Er komen 3 mensen dus dat valt mee.

Het heerst hier bij ons enorm de griep en buikgriep. Had ook al wat afmeldingen gister.

3. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

Hallo dames,

@Theebeeb, wat sneu zeg. Na al het feestgedruis ook nog eens ziek.
    Gebruik je nog steeds het babybadje? Wij hebben deze: bol.com | Jippie's - Opblaasbadje Kikker - Wit | Baby
    Is er handig want deze zetten wij gewoon in het grote bad en hoe je ook niet zoveel water te gebruiken.
    Vandaag even bijtanken dan voor J. ondanks dat het zijn verjaardag is

Ik gisteren ook buikgriep gehad. Maar ook dat is dan weer ineens over :$
    Josje was de volgende dag al weer beter dus het was gelukkig zo over. Gisteren heeft ze liggen spoken, heel bizar. Om 10 uur begon ze te jammeren, maar dat doet ze iedere avond wel. Maar ze bleef erin en sloeg over naar echt huilen. We hebben een uur lang gewiegd, geschommeld, gewreven. Niks was goed totdat ik haar even op de grond zette. Begon ze ineens te brabbelen en kroop ze zo de gang op naar papa en wilde ze gaan spelen! ;) 23:00 ondertussen.
    Dus ml zegt, zou ze honger hebben? Ehh, zou goed kunnen want sla heeft ze niet gegeten, alleen wat gebakken aardappelen en stukjes vlees. Maar wel veel yoghurt.
    Dus 160 ml melk gemaakt en dat ging er zo in! :p
    Toen sliep ze weer lekker verder tot een uur of 3. Weer huilen maar laten liggen en ze sliep zo weer verder.
    Ik denk een sprongetje of tandjes :cool:

@Verjaardag, Josje is volgens mij de afsluiter met de verjaardagen. Zij is de 29e jarig. Dus wij mogen nog eerst even kerst vieren met veel cadeaus natuurlijk.

@kerstdagen, 1e kerstdag gaan wij echt niks doen. Ik ga alvast dingen maken voor haar taart, dan kan dat drogen. Bloemetjes en vlindertjes.
    En we gaan met zijn 3-tjes gourmetten.
    2e kerstdag naar mijn ouders, ook weer gourmetten maar dat vind ik echt niet erg. Is alleen maar fijn voor mij want 7 gangen heb ik niks aan met mijn kleine maagje.
    We blijven dan slapen want ml moet werken de 27e en ik ga dan met mijn moeder de taarten maken.

Zondag dan haar verjaardag en maandag de 30e is het kdv dicht dus dan komt dan goed uit. Kan ze beetje bijkomen. De 31e naar mijn ouders en dan donderdag en vrijdag moet ik werken. (denk 1 dag thuis)

Dat was dan mijn minivakantie waar ik erorm veel zin in heb ;)

Allemaal een fijne dag!

4. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Theebeeb: van harte gefeliciteerd!

wat een leuke foto's en blij dat de feestjes geslaagd zijn.

Wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders,gourmetten en 2e kerstdag zijn alle kids hier en gaan we......weer gourmetten! Nou ja,wokken eigenlijk,we hebben van die kleine wokpannetjes.
    En kadootjes onder de kerstboom uitpakken natuurlijk.

Nu even een paar dagen vrij, tot aan kerst 3 dagen werken en dan de 30e weer flink aan de bak, moet met O&N werken overdag.
    Nou ja,beter dan met kerst.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.821
    4.057
    113
    hey meiden,

Lang geleden dat ik hier mee heb geschreven. Helaas kon ik het na de bevalling en het verlof moeilijk bijhouden. Ik wil jullie toch nog even allemaal feliciteren met de verjaardagen van de kleintjes (en kijken of het lukt om hier weer een beetje in te springen als dat mag).

Hier een dubbele verjaardag gehad omdat wij op die dag ook een crematie hadden van een goede vriend. De dag erna alsnog Jordy zijn verjaardag goed gevierd.

@kerst: wij gaan met mijn ouders naar een landalhuisje volgende week. Heerlijk heb er nu al zin in.

Nog even mijn ventje showen:

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.821
    4.057
    113
    Nog eentje van Jordy met zijn taart

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dreames: gezellig! Leuke foto's. Hij heeft lekker van de taart gesmuld :)

@flientje::gelukkig allemaal weer opgeknapt!

Saar is ook weer beter. Geen koorts meer gelukkig. Ik zag ook een spleetje in haar tandvlees boven waar ik al een tandje zag zitten dus dat zal ook wel dwars hebben gezeten.

@kerst: 1e dag iets met s.familie 2e dag met mijn familie. Lekkere drukke dagen dus. Ik ben zelf 2 weken vrij en mn vriend ook. Dus we gaan ook lekker met zn drietjes op stap. Heerlijk!

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @vogeltje wat fijn dat Saar weer beter is!

@dreames welkom dreames, volgens mij ken ik je nog niet. Kun je wat over je zelf vertellen?
    Wat een heerlijke foto met de slagroomtaart! Hield hij nog wel een stukje voor jullie over? ;)

@mya lekker genieten van je vakantie! Mog twee dagen dat is te overzien! Gaan jullie nog wat leuks doen?

@HannekeG wat leuk dat je binnenkort tante word! En ook leuk voor Luc dat ze niet zoveel gaan schelen qua leeftijd!

@theebeeb he wat balen dat jullie allemaal zo ziek zijn! Gisteren nog wel iets leuks kunnen doen?

@vakantie heb twee 0 urencontracten dus bepaal zelf wanneer ik werk. Met kerst ben ik vrij en heb werk wel nieuwjaarsdag. Dat doen we toch niets en verdient wel lekker.
    Ben blij dat ik net een verlenging heb gekregen bij het mcl. Ze schijnen alle verlopen contracten niet meer te verlengen uit bezuiniging.
    Het is er overigens ook een rare sfeer op het werk, nu ze zo bezig zijn met kwaliteitsbevordering door de slechte uitslag van de ad test.

Chloë loopt de laatste tijd echt te klooien met haar slaapjes overdag.
    Laatste dagen slaapt ze maar een uurtje in de ochtend en smiddags wil ze niet slapen. Met als gevolg dat ze 's avonds helemaal op is.
    Pff was gister avond zo'n drama bij het eten.

9. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Vogeltje en nog iemand maar ik weet niet meer wie:): van harte gefeliciteerd met jullie ukkies!!!!

Hier ook een mooie jarig: hij ligt gewoon nog lekker te slapen.....

10. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Hihi lucas zorgt ervoor goed uitgerust te zijn!

Hieperdepiep hoera voor Micah, Saar en Lucas!!
    Vogeltje, mama40 en hanneke23 ook gefeliciteerd!!
    Veel plezier vandaag!

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor de felicitaties! Saar is naar het Kdv geweest waar ze mocht trakteren. Ik heb haar wel eerder opgehaald en toen hebben we thuis nog een taartje gegeten. Jammergenoeg zit ze niet lekker in haar vel. Vannacht ook lang gehuild en ze trilde heel erg. Wisten niet zo goed wat er nou was.., dat trillen was zo raar. Verder hebben we wel een fijne middag gehad en de verjaardag goed gevierd zondag.

12. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

Gelukkig heeft Saar een goede verjaardag gehad. Zou zonde zijn als ze niet happy was. Wat had je getrakteerd op het kdv?

Lucas ook een goede verjaardag gehad?
    Lekkere taart gegeten?

Mijn hoofd loopt over van ideetjes voor Josje haar verjaardag :)

13. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama40 en Vogeltje jullie ook gefeliciteerd met jullie kindjes ( Micah is de andere jarige Mama40 ;)).

Ik was vandaag wel vrij, Micah was vanochtend om 05:40 al wakker om de dag vol energie te beginnen :cool:. Ik had wat minder energie....
    Zijn om 9 uur naar muziek op schoot geweest, was super gezellig. daarna heeft ie 3 (!!!!) uur geslapen. Zijn we bij mijn moeder geweest met een stukje taart en daarna heeft ie weer bijna 2 uur geslapen. Om vervolgens niet te willen eten. Al met al de halve dag verslapen dus ;)

@Kerst: Kerstavond doe we bij ons thuis, iedereen maakt wat lekkers te eten en hebben lootjes getrokken voor kado's. 1e kerstdag bij mijn schoonouders voor het eten en 2de kerstdag is het rustdag ;). En met oud en nieuw komen mijn ouders bij ons eten. Ben zo benieuwd hoe het met alle kindjes gaat met al dat vuurwerk...

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @flientje: ik had van ontbijtkoek sterretjes gemaakt en die in cellofaan verpakte. Ik heb ze op een prikker gezet in een rozijnendoosje. Was best leuk geworden!

15. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Micah, Lucas en Saar!!
    Wat een mijlpaal he!

Ik ga vrijdag even uitgebreid reageren, ben beetje druk, maar wilde toch even feliciteren!

Luc zit niet zo lekker in zijn vel. Vannacht van 12 tot 1 met hem gezeten en hij is overdag niet zo vrolijk. Hij is erg verkouden, denk dat dat het is. Hij heeft nog maar 2 tandjes, misschien een sprongetje, weet het niet zo goed. Hoop voor hem dat het snel beter gaat

16. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Dank jullie wel!

Zondag krijgt Lucas taart en aangezien hij gisteren op zijn verjaardag heeft bedacht dat hij helemaal zelf zijn boterham kan eten maak ik me geen zorgen over hoe hij het gaat doen met de taart:D.
    Toch jammer dat ik voor hem geen chocolade heb gekocht,effect zou nog leuker zijn denk ik.

Sorry Hanneke, ik wist dat er nog iemand was maar niet meer wie,heb nog in onderschriften gespiekt maar daar stond niets.

Sterkte voor Luc,altijd naar als ze niet lekker zijn.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.821
    4.057
    113
    Ik zal even een beetje over mijzelf vertellen. Ik ben 28 en getrouwd. Wij hebben een dochtertje van 5 (Demi) en Jordy is op 7 december 1 jaar oud geworden.

Verder werk ik fulltime en ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie.

Voor de bevalling heb ik meegeschreven. Ik kreeg net als bij mijn dochtertje zwangerschapsvergiftiging. De geboorte van Jordy is ook ingeleid en hij is op 7 december na een korte bevalling van nog geen 3 uur geboren. Ik begin ging het goed maar na een paar dagen moest hij weer worden opgenomen in het ziekenhuis wegens te veel afvallen, slecht eten en veel spugen en ontlasting. Uiteindelijk bleek KMA de oorzaak. Inmiddels is hij daar overheen gegroeid.

Jordy is een vlotte jongen. Hij begon te lopen met 11 maanden en loopt nu goed (alhoewel kruipen nog steeds makkelijker is haha). Hij heeft inmiddels 8 tanden en 2 kiezen en de volgende 2 kiezen kunnen elk moment doorkomen. Hij en zijn zus zijn dol op elkaar.

@blemma: Hij kreeg alleen een stukje van de taart. We hadden al wat bewaard anders hadden we niets meer over gehad haha.

Er zijn nog wat verjaardagen geweest zie is. Gefeliciteerd hopelijk was het een leuke dag.

@Hanneke: sterkte met Luc. Hopelijk zit hij weer snel lekker in zijn velletje.

18. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    @dreames heftige geboorte zeg! Gelukkig dat het nu helemaal goed gaat!
    Wat voor werk doe je?

@mama40 wat goed zeg dat lucas zeg zijn brood kan eten!!

@hannekeG beterschap voor Luc!

@vogeltje wat gek dat saar zo trilde! Doet ze dat nog steeds?
    Fijn dat het een leuke dag was!

@hanneke23 wat een grapjas dat hij zoveel ging slapen!

Slaapjes zijn hier nog steeds een drama overdag. En ook zelf spelen zit er niet in. Chloë is continu aan het aandacht vragen, best vermoeiend. schijnt nu weer een sprong(alweer:() te zijn.

En Chloë loopt al een paar stapjes los!! Oefenen met lopen wil ze niet, maar opeens uit haar zelf gaat ze los lopen. De boef!

19. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Allemaal gefeliciteerd!

@dreames wat een vlot mannetje heb je. En al een heel gebit zo te horen :)

@blemma volgesmij heeft chloe met J gebeld. Want hij wil ook werkelijk niks

20. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @mama40 Knap dat hij zelf zijn boterham eet! Ben benieuwd wat hij van de taart zal vinden!

@dreames Welkom hier! Wat een vlotte jongen zeg!
    Luc heeft nog steeds maar 2 tandjes en loopt nog niet. Maar, hij kan al heel goed langs de tafel lopen en een beetje achter zijn loopkar.

@blemma en theebeeb Wat super lastig dat ze overdag niet willen slapen. Hier gelukkig nog steeds 2 slaapjes. Het is vast weer een periode, maar lijkt me erg vermoeiend als ze zoveel aandacht nodig hebben

Luc is nog steeds super verkouden, maar wel weer vrolijk. Dus dan is het niet zo erg. Zn oogjes zijn wel vies, vanmorgen met zwemmen ook maar niet onder water gegaan.

Gisteren was zijn juf op het kdv voor het laatst. Echt jammer, want hij trok heel erg naar haar toe. Hij kruipt de hele dag achter haar aan en moet huilen omdat hij opgetild wil worden. Hopelijk krijg hij ook een goede band met de nieuwe juf

Vanavond gaan we gezellig borrelen met een aantal buren, denk dat we met totaal 13-15 zijn, dus wel gezellig. Het is bij ons, dus hoop dat Luc door zal slapen met die herrie

Deel Deze Pagina