December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

@Mama40, en als je een badje vult met 2 emmers water zodat alleen zijn bips en beentjes erin zitten?
    Zo doe ik het ook met Josje als ze niet in het grote bad mag.

Zwemluiers vergaan niet :D
    Heb 2 pakken gekregen van mijn zus die ze nog ergens had liggen en mijn neefje is al 5 dus zeker 3 jaar in de kast gelegen.

Heb echt hele leuke zwemluier met tankini's gezien van I-play of Imse Vimse. Beiden met UV bescherming.
    Maar overal uitverkocht. Toen ging ik op de website van Imse Vimse zelf kijken (geloof Zweedse fabricage) en daar zag ik ze ook staan bij de Sale voor 8,50 (?) per setje. Wel met creditcard betaald dus dal wel weekje duren voordat ze in NL arriveren.
    Niet zuurstok roze maar blauw met rood. En een rood setje
    Hé kleur kan mij niet zo boeien dus meteen besteld.
    Maatje voor nu (Josje is 15 kilo :D) en voor als ze wat groter is.
    Ideaal toch!

Ikke blij want bij Etos ook waterschoentjes gekocht voor 5 euro.
    Van dat duikpak spul met harde zool.
    Alleen maat 22 valt klein uit dus mocht er iemand deze gaan kopen. koop een maatje groter!

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ben ik ook weer eens. Dank iedereen voor de succes wensen. Morgen ochtend om 9.30 de punctie, ben erg zenuwachtig. Ook al heb ik t al eens meegemaakt, ik weet alleen dat t erg pijn deed. Toen had ik 64 folikels nu 30 dus de helft minder..... Nu hopen dat t lukt :)

Sorry voor ego berichtje :)

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte mya!!!!

4. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Sterkte meid! ik duim voor jullie

5. Flientje1980

Mya, hoe is het gegaan?
    Kruikje op je buik nu?

6. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Hopelijk is alles goed gegaan en valt het mee met de pijn.

Hoe gaat het met alle kleintjes?
    Met Luc gaat wel oke. Nog steeds zijn driftbuien enzo, maar over het algemeen is hij best lief.
    Ik vind het erg leuk dat hij ook steeds meer woordjes aan het leren is. Nog geen 2 woordjes achter elkaar, maar dat komt vast wel.
    En hij doet echt alles na wat wij doen, dat is echt grappig. Dus wel opletten wat we allemaal doen

Nog 4 dagen werken volgende week en dan ben ik 4 weken vrij. Heerlijk!

7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Lief dat jullie zo meeleven. De punctie was beter te doen dan de vorige keer gelukkig. Maar de verdoving werkt nu nog, dus napijn zal ik vast nog krijgen. Er zijn 9 eicellen gevonden, zaad was ook goedgekeurd, dus zondag ochtend bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden, en dan hopenlijk maandag de terugplaatsing. Ik heb geen kruikje op me buik, nu nog geen pijn gelukkig.

HannekeG, met Savannah gaat alles goed hoor, tegenwoordig heeft ze ook soms driftbuien, maar t valt erg mee. Als ik boos op der wordt omdat ze bv op de bank staat te springen, is ze verdrietig, ze kan er niet tegen als we boos op der zijn, ze komt t dan meteen goed maken. Erg schattig. Fijn vooruizicht om 4 dagen te werken en dan 4 weken vrij, heerlijk hoor. Gaan jullie op vakantie? En hoe is t met je mini uk? Nog echos gehad?

8. Flientje1980

Mya, ben je maandag terug geweest voor de terugplaatsing?

9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Flientje, ja ik heb maandag terugplaatsing gehad :). Het was een 8 cellig embryo, zonder fragmentatie en was superhelder, volgens t vu een top embryo :). We hebben goede hoop dus. Savannah was ook ooit ook een zelfde soort top cryo trouwens. Daarbij waren er 7 embryos ontstaan, heb nog kans dat de overgebleven 6 de vriezer hebben gehaald, deze waren namelijk allemaal dezelfde hoge kwaliteit, alleen 1 ervan had zeer lichte fragmentatie, maar dat zei allemaal niks volgens de laborante. Dus het lange wachten is weer begonnen ;). 15 augustus is de bloedtest, maar ik ga al zondag beginnen met testen hoor..... Kan niet wachten :)

10. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Spannend!!! Ik ga voor je duimen!

11. Flientje1980

Ik duim met jullie mee :)

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend mya! Ik hoop heel erg dat het goed zit!

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Dank jullie wel :)

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    En mya krijg je al de testkriebels? Voel je iets?

Hoe gaat het met de kleintjes? Met Saar gaat het goed, het is echt een eigenwijze meid die van zich afbijt. De woordjes nee en ja kent ze erg goed.... Verder komt er papa mama en bal uit en daar blijft het een beetje bij. Ze praat wel veel maar onverstaanbaar. Ze kan als ze zin heeft veel woordjes een beetje nazeggen maar ze gebruikt ze niet uit zichzelf. Ben benieuwd wanneer dat een beetje gaat komen.

15. Flientje1980

Hoi dames,

Hier gaat alles zijn gangetje. Jammer dat voor nu even het mooie (zwem) weer voorbij is.
    Josje is echt een dame aan het worden. Ze steekt met kop en schouders boven haar leeftijd genootjes uit :D
    Ze kent steeds meer woorden en zegt je ook steeds na.
    Nu is bv. daaaaaag als we weggaan maar doei en houdoe kent ze nu ook.
    Al zeg ik gewoon dag ;)

Qua kleding is het wel moeilijk op dit moment, 86 past ze nog maar sommige dingen, 92 aan shirts zijn sommige te lang maar qua broeken kan ze makkelijk in 92 echter ze heeft dikke benen dus dat zit ook aardig strak :$
    Heb nu 2 broekjes bij van Cranenbroek gehaald in 92 en die zijn weer groot dus daar ben ik wel blij mee. Weet ik dat als ik wat kleding bij ga halen dat ik daar dus naar toe moet gaan.

Josje heeft nu al paar dagen een prut oogje en ze slaapt niet goed.
    Vandaag heeft ze een half uur in de kinderwagen geslapen en vanmiddag wilde ze echt niet. Spelen vond ze veel leuker.
    Terwijl vannacht ze veel heeft gehuild.
    Kan het prutoogje in verbinding staan met haar oren? Dat ze daar wellicht last van heeft?
    Maak het nu steeds schoon met afgekookt water en een tissue maar ieder half uur weer een dicht geplakt oog :(
    Zal wel weer een virusje zijn van het kdv.

@Vogeltje85, hoe bevalt het in het nieuwe huis? Al helemaal gesetteld?

16. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Mya: spannend meid, ik duim voor je.

We hebben een hele leuke vakantie gehad met de kids. Veel gelachen maar het was wel erg druk.
    Zwemmen met Lucas heeft helaas maar 5 minuten geduurd. Het is bijna niet te doen, hij trekt steeds het brilletje af en het water was enorm koud,z'n lipjes werden al heel snel blauw.
    Maar wat vond hij het geweldig:D, meteen spartelen en op zijn buikje was helemaal het einde! Dus toch maar gaan proberen om zijn lensjes uit te krijgen als we willen gaan zwemmen.

Op een pretpark vond hij ook alles geweldig interessant, hij viel pas om 15 uur uitgeput in slaap in de buggy.

Morgen ga ik voor 3 dagen met mijn dochter naar limburg,zal me vast tegenvallen om Lucas 3 dagen niet te zien,dat is de eerste keer voor ons.

Flientje: hoe gaat het met haar oogjes? Geen idee of dat in verband kan staan met de oortjes. Grijpt ze ook naar haar oortjes?

17. Flientje1980

@Mama40, 3 dagen zonder Lucas lijkt mij ook moeilijk.
    Als het gezellig is met je dochter dan denk je er misschien niet zoveel aan ;)
    Wat is zijn zicht als de lensjes uit zijn?
    Ik snap dat nooit dat ze in een peuterbad koud water doen.
    Ben je ook met hem in een zwemring geweest en dan je dan loopt door het water? Want dat lijkt mij dan wel iets beter (in de hoop dat hij zijn bril dan niet aftrekt en gefocust is op het plezier)

Ben je ergens met hem in geweest in het pretpark?

@Prut oogjes, we hebben hele lange nachten gehad. Of het komt door d'r oogjes of ze heeft ineens verlatingsangst.
    Zaterdagnacht was echt drama. Gisteravond ook weer. Mama mama mama en als ik dan kom dan even later heel zielig papa papa papa. Totdat ze van vermoeidheid in slaap valt om vervolgens een uurtje later ergens van wakker te worden en het hele riedeltje opnieuw begint.

De prut was al wat minder maar als het in beide ogen zit dan is het wel erg besmettelijk.
    Huisarts kan niet veel doen want ik lees overal op internet dat het wel 10 dagen kan duren.
    Maar ze speelt overdag wel weer goed en soms ook alleen maar ze trekt nu vooral naar papa toe.

Het zal hopelijk een fase zijn.

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

De eerste positieve test is binnen:). Ik geloof t nog niet echt, dus eerst meer positieve testen zijn nodig.

19. Flientje1980

Whoeeeeee, nu moet hij/zij blijven plakken.

20. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wat fijn!!!!!!!

Deel Deze Pagina