Hier 22:30-01:30-06:00 En deze dutjes in kinderwagenbak op zijn buik naast ons bed... Helaas wil hij echt nooit meer slapen in ochtend... Of nou 06:00u of 07:00u is... er word geen oog meer dicht gedaan daarna... Ikzeld geslapen van 23:30u tot 01:15u en van 03:30u tot 04:15u... Hij bleef maar kreunen en steunen van 04:15u tot 06:00u... Dus was weer fantastisch hihi Zojuist huilbui gehad, maar niet zo extreem als afgelopen dagen... Nu bijna coma in draagdoek na 2.15u... Dus die zal wel weer honger krijgen zo... hihi @WmvSS: misschien eens samen gaan zitten en er over praten. Anders blijven er wederzijdse irritaties die enkel maar erger worden!!! Heb ik hier ook gedaan... en heeft geholpen!
@vogeltje wat lekker hè als ze zo door slapen. Hier ook zo'n goede nacht gehad van half 12 tot 6 en alleen tussendoor even zijn speen gegeven. @wmvss balen dat het thuis even niet zo lekker loopt. Kan me goed voorstellen dat het flink frustreert wanneer je denkt even niet te hoeven maar uiteindelijk toch nog alles kan doen. En zou het inderdaad wanneer de irritatie wat gezakt is wel met hem bespreken en in ieder geval laten weten dat zulke acties echt niet tof zijn. @kirasese het zelf niet kunnen slapen vangen het kreun en gesteun herken ik wel, daarom ligt de kleine nu op zijn eigen kamer maat dan nog word ik er regelmatig wakker van. Maar begrijp dat wanneer hij op zijn buik slaapt je hem liever dicht bij je hebt om in de gaten te houden. Wel fijn dat hij op zijn buik goed kan slapen. Hier gaat het verder wel oké. Zelf nog beetje slapjes van het ziek zijn maar wel aan de betere hand. Ben nu alleen steeds bang dat ik misschien die kleine heb aangestoken. Nu vanmorgen is hij veel meer aan het spugen dan normaal ondanks de jbpm waar we weer mee begonnen zijn en het sinds gisteren gebruiken van de dr brown fles. Hou nu dus steeds zijn temp in de gaten. Nu net was hij 37.3 iets wat hoog voor hem maar nog niks aan de hand gelukkig. Zal toch moeten proberen me daar niet al te druk over te gaan maken denk ik.
@vogeltje, lekker zo'n nacht. Hier ging het ook goed. Om 23:15 slapen. Daarna was hij rond 06:15 wakker en heeft hij nog een uurtje bij mn vriend geslapen en dus pas 07:15 voeden. Daarna heeft hij weer lekker geslapen.Ik vind wel dat hij veel slaapt op een dag soms, maar dat is wel makkelijk natuurlijk. Ik begrijp uit de boekjes ook wel dat het per baby heel veel kan schelen @wmvss Denk inderdaad goed om te praten. Ik merk ook wel dat mijn vriend minder snel wakker wordt dan ik. Als ik jou was zou ik ondanks dat je toch wakker bent het hem wel laten doen hoor. @kirasese, wat een korte nacht heb je gehad. Is het mogelijk overdag nog even te slapen? Ik heb van een vriendin een soort matrasje voor in bad geleend. Als ik dan in bad ga, kan Luc in bad drijven. Gisteren geprobeerd en hij werd er heel rustig van. Ga ik zeker vaker gebruiken!
@Hanneke dat matrasje voor in bad heb ik hier ook. Vind het eren ideaal ding omdat je zo beide handen vrij hebt om te wassen en beetje te spelen.
Ja hj slaapt sinds dag 1 in zijn bedje, maar nu met flink erge reflux vond ik het eng... Dus 1e keer buikje geprobeerd. Kleine is vele malen gedraaid van koppie naar links en rechts... dus dat zit wel goed... nu enkel voorkomen dat ie evt onder dekens komt... Bedje flink laag opmaken zodat voetje tegen onderkant komt? Of welke tips hebben we? En nee kan overdag niet slapen, want Kiann slaapt overdag niet... En als hij slaapt is het in draagdoek dus tja...
@wmvss: Hier ook een vent die altijd eerst vraagt of hij het moet doen... Heb ondertussen wel geleerd om dan gewoon ja te zeggen en niet 'laat maar, ik doe het wel'... Dat werk wel! @Jelle:Fijn dat je je weer wat beter voelt! Hopen dat de kleine niet ziek wordt. @Kirasese: Saar heeft ook last van verborgen reflux. De osteopaat behandelt haar hier nu voor. Misschien nog een idee voor jou? @Hannekeg: jij hebt ook een lekker nachtje gehad! Heerlijk! Nu Saar had doorgeslapen vannacht stonden mn boobs natuurlijk op springen. Saar ging drinken en was snel klaar, mn borsten voelde zacht aan dus ik dacht dat is dan wel goed. Vervolgens spuugt ze heel veel uit over zichzelf, mij en het bed heen. Waarschijnlijk is mn melk bij haar naar binnen gespoten... Volgende keer eerst maar een beetje afkolven Net naar vk geweest. Knip is niet ontstoken maar ook nog niet helemaal genezen. Nog even geduld dus.
Wat een heerlijke nachten worden hier gedraaid. Ik ben van mijn voedingsschema afgestapt. Gister de hele dag een onrustig mannetje gehad die alleen maar gehuild heeft en niet geslapen. Daarom gister 19.00 fles gegeven toen kwam hij vannacht 1.30 en vanmorgen om 7.15 Ik ga nu voeden op verzoek. Kijken of het beter gaat. Ga morgen naar de huisarts. Voel me niet fijn. Continue opgejaagd en gespannen en geen rust. @kirasese ik leg hem ook op de buik te slapen af en toe vind ie heel fijn. Maar kan niet als hij op zn kamer ligtdan heb ik geen zicht. Ben sinds gister avond gestopt even met jbpm want hij krijgt er zware verstopping van.
@theebeeb wat vervelend dat je je zo gejaagd en gespannen voelt. Wel heel goed dat je daar mee naar de huisarts gaat en er niet mee rond blijft lopen. Hoop iets voor je doet of dat hij iets voor je kan betekenen. Soms wel praten met een buitenstaander al een beetje een lucht geven. @vogeltje gelukkig maar dat het niet ontstoken is.... Wel vervelend hè dat het zo lang kan duren voor het genezen is. Ze zeggen dat eren knip vaak minder snel geneest dan een scheur. Ik ben gisteren of opeens na 2,5 week weet gaan vloeien of ben ongesteld geworden. Heb geen menstruatie buikpijn gehad wat ik normaal wel altijd heb dus twijfel een beetje wat het nou is. Vind het ook wel wat snel om nu al ongesteld te worden.
@theebeeb: vervelend dat je je zo rot voelt, ik heb dat gehad toen Senna zo klein was. Hoop dat je jezelf snel beter voelt, ik denk dat de arts je iets van een "pam" geeft, diazepam, oxazepam ofiets, dat is om rustig te worden. Hij vroeg in de ochtend of hij Vigo de fles moest geven, uhhhh ja dus! Daarna vroeg hij of hij Senna naar school moest brengen, uhhhh ja dus! Ook heb ik hem Vigo in bad laten doen, afdrogen en aankleden Soms weet ik zelf niet of in onredelijk ben of niet en zeg dan vaak maar niets. Maar vanochtend ook, ik heb de bedden verschoond, twee wasmanden met gevouwen was in de kasten geborgen, de droger leeg gehaald en opgevouwen, twee wassen gedraaid, stof gezogen, alles uitgekookt, meubels met een natte doek afgenomen, vigo om 11 uur fles gegeven en de huiskamer opgeruimd. Vl heeft Vigo fles gegeven om 7 uur, Senna naar school gebracht, samen met mij Vigo in bad gedaan, spelletje gedaan op de pc, zijn koffer leeggemaakt (van de wintersport vorige week nog) en zijn geliefde planten verzorgd (orchideeen). Oh en hij heeft wel een kop koffie en een broodje voor me gemaakt. Hij is nu werken tot 22.00 uur moest vandaag en gisteren werken van 14.00 tot 22.00. Gisteren heb ik hem uit laten slapen dus had gevraagd of ik vandaag uit kon slapen, maar dat is er helaas dus niet van gekomen
Jelle28: ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden, heel hevig 2 dagen en geen hoofdpijn van te voren zoals voorheen.Kan zijn dat dat even anders is na een bevalling. Theebeeb: goed dat je iets met je gespannenheid wilt gaan doen,Niet te lang doorlopen, is nergens voor nodig. Wmvss: niet leuk van vl idd. zoals gezegd probeer erover te praten. Ik weet niet of je dit herkend maar ik vroeg mijn ex bijna nooit om iets (die voerde geen ene jeweetwel uitzonder vragen).Ik wilde alles zelf doen en we zaten in een flinke cirkel. Achteraf had ik erover moeten praten en als ik nu ergens mee zit doe ik dat wel. de zuurtsof is vandaag gestopt bij Lucas. Duimen dat het goed gaat en zijn saturatie niet te laag wordt. Soms iets verlaagd maar hij hersteld gelukkig goed. Gisteren was hij onrustig en veel wakker, vandaag een enorme slaapkop. Hij heeft nu 2 dagen 7 ipv 8 flesjes gehad en dat ging goed. Hij krijgt de laatste om 2330 uur en komt dan rond half5,5 uur. Ook zoiets,ik baal ontzettend dat ze dat nu in het zh hebben gedaan, had het zelf willen doen maar ja, waar zeur ik om? Maar het is mijn kind en nu kan ik dit ook niet echt meemaken...... Belangrijkste is dat hij goed genoeg beter is om weer thuis te komen, over deze dingen moet ik me maar heen zetten....... Edit: voor de rest iedereen beterschap! ik las iets over dat het kindje geen verhoging/koorts heeft? Hoeft niet speciaal he, die van mij had juist een hele lage temp. Niet om je bang te maken maar om je allert te houden. In het zh vertelde ze me dat het juist veel voorkomt dat kleintjes geen hoge temp hebben maar juist een lagere.
@mama40 kan me goed voorstellen dat het niet fijn voelt wanneer anderen dergelijke beslissingen voor jou kindje maken. Jij bent tenslotte zijn moeder en ze zullen vast de beste bedoelingen hebben maar zouden dan in ieder geval eerst met jou moeten overleggen lijkt mij. Maar goed, belangrijkste is dat het nu goed blijft gaan zonder de zuurstof zodat hij snel mee naar huis mag! Ik wist trouwens niet dan onder temperatuur ook op ziek zijn kon duiden. Gister had hij 36.6 dus nog net op het randje. Net was het 37.1 maar hij is duidelijk niet in zijn hum. Hij ligt nu met pijn en moeite eindelijk half te slapen is al wakker vanaf 9 uur en heeft nog geen een van zijn flessen leeg gedronken terwijl hij daar normaal geen moeite mee heeft. Vl is ook net ziek terug gekomen van zijn werk, gelukkig maar dat ik mij wat beter voel anders was het helemaal in de soep gelopen hier.....
Vandaag trouwens zoiets grappigs, ik had Vigo op zn buik gelegd op de bank om zijn nekspieren te trainen, en wat doet meneertje ............. Hij valt gewoon op zn buik in slaap Doen jullie dat wel eens, op zn buik leggen? Wij wel maar Vigo doet meestal niks hij tilt en draaid wel zn hoofd als ik hem rechtop tegen mn schouder leg, dus het zal wel goed zijn toch?
@wmvss hier net zo, op zijn buik doet hij vrij weinig, probeert dan juist te kruipen! Soms is hij nog succes vol ook, zo grappig om te zien. Maar als ik hem ook rechtop tegen mijn schouder zet gaat zijn hoofdje om hoog en kijkt hij alle kanten op. Blijf hem wel op zijn buik leggen, zal vast wel een keer komen. Hij valt overigens niet in slaap op zijn buik.
Meiden hier eindelijk wat foto's van Vigo (ik zit eens achter de pc) net geboren, nog in het ziekenhuis: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NSHCZ6MK.jpg 2 weken oud, samen slapen met zn grote broer: http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8GOJO6K.jpg 3 weken oud in bad: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-L7EBOMTG.jpg
@mama40 Hopelijk doet Lucas het goed zonder zuurstof en heb je hem snel weer thuis @buikliggen Ik oefen wel eens met op zijn buik liggen, maar hij vindt het gewoon echt niet leuk en moet altijd huilen. Dus ik oefen nooit lang. Ik neem hem daarom s avonds wel eens op mijn buik op de bank, dat gaat beter. Maar als ik met hem rondloop door het huis kan hij al heel goed zijn hoofd zelf omhoog houden. Omrollen kan hij alleen dus niet oefenen. Ik ga volgende week in het ziekenhuis even vragen of het erg is, heb niet zo'n zin hem telkens te plagen door hem toch zo neer te leggen. Wat een leuke foto's van Vigo! Schattig hoe hij met zijn broer ligt! Ik ben nu bezig om een fotoalbum te maken, maar wat kost dat een hoop tijd. Sowieso heb ik al foto's van de camera en twee iphones, dus die moet ik eerst even sorteren en daarna uitzoeken wat ik in het album wil. Ik wil nu alvast een album maken van de eerste drie maanden, anders komt dat er nooit meer van ben ik bang. Dit is een foto van gisteren. In zijn kakker ralph lauren pakje
Leuke foto's! Zit zelf altijd via mijn telefoon op geert forum en kan dan geen foto plaatsen maar als ik een keer achter de laptop zit zal ik ook een foto plaatsen....
Die ik heb geleend heet easy bath Hier ligt hij echt op het water met een beetje water op het matrasje. Ik heb gisteren gewoon telkens wat water over hem heen gedaan met mijn handen zodat hij niet koud werd Ik zie deze bij baby dump staan voor 12,95
@theebeeb ze hebben hem inderdaad bij de baby dump dat heb ik hem ook gekocht Easy Bath | Badartikelen | Baby-Dump (hoop dat je de link zo kunt gebruiken)