Ik gebruik nu speen 2 ivm jbpm die dus de melk iets verdikt. Kleine deed er 45min over wat resulteert in slaap vallen... Truste ZP
@vogeltje hier het zelfde hoor! Maar inderdaad 5-6 uur tussen is toch goed te doen. En weet nu wel dat hij het kan dus komt vast vanzelf wel weer. Ik ga die kleine terug leggen en hopelijk nog even paar uurtjes slapen.
Hier sinds medicijnen... Nu 3u a 4u ertussen... Daarvoor 5u, 6u, 7u en zelfs 1x 8u ertussen... Ga eens bijwerking lezen... Of overdag door keihard krijsen haalde hij in de nacht weer in...?? Het is weer ff helemaal back tot basic... 22:00-02:00-05:00 en hopelijk nog ff bedje terug in... Wel slopend... toen sliep ik weinig doordat ik in nacht huishouden, admin etc moest doen... nu kan ik slapen doordat ik overdag tijd heb tijdens zijn dutjes... is het ook maar 2u per keer...
@jelle: ja en er zit iedergeval een duidelijk dag en nachtritme in! @kirasese: als saar overdag ook amper sliep en huilerig was dan sliep ze ook door. Nu is het mij gister twee keer gelukt haar in de wagen te laten slapen, ingebakerd. Dan komt ze weer ' nachts. Maar dat is gezonder dan een baby die doorslaapt omdat ie oververmoeid is.
Hier een normale nacht achter de rug. 22.45 laatste flesje ( doethij nu 15 min. over) toen om 3.15 en nu net en flesje. Om 5 uur heb ik ook een speentje moeten doen, misschien wakker vanwege het onweer.......
Goedemorgen dames Ik heb deze ochtend goed bericht! Vannacht doorgeslapen!! Van 22.00-6.30 Heb zelf niet veel geslapen want ik zat steeds op hem te wachten maar vind dit al heel fijn!!
@theebeeb fijn dat de nacht goed ging.... Hoe gaat het nu met jou? @wmvss jij was gister ook naar het cb geweest toch? Hoe was dat, alles goed en lekker gegroeid? Vandaag naar het ziekenhuis voor controle na 6 weken. Maar volgens mij stelt dat niet zoveel voor, alles gaat goed. Hoe zag bij jullie die controle er uit? Werd er nog iets bijzonders gedaan?
@wild vlees; het is hier nu 1 x aangestipt en zo goed als weg. Je moet het even een paar dagen geven. Knapt echt op! Ik heb vrijdag controle gehad bij de gynacoloog. We zijn er 45 min geweest en het was een heel goed gesprek. We hebben de hele bevalling besproken en hij heeft aangegeven waarom er voor bepaalde handelingen en keuzes zijn gekozen. Heel verhelderend. Ik heb mijn bevalling als traumatisch ervaren daarom nam hij uitgebreid de tijd. Verder kwam aan de orde; hechtingen en wond, anticonceptie. En een aanbod om altijd te mogen komen praten. Top dus!
De controle stelde erg weinig voor bij mij. Het ging met name over anticonceptie en of ik nog vragen had. Hij heeft niet gekeken naar hechtingen oid. Volgens mij alleen even mn bloeddruk gemeten. Ik heb daar langer zitten wachten dan dat ik binnen ben geweest @theebeeb Wat fijn dat de kleine heeft doorgeslapen! Goed dat je bij de gyn een goed gesprek hebt gehad, dat helpt je vast om de bevalling wat te verwerken. De nacht was hier redelijk. Hij heeft om 22:30 laatste voeding gehad en ging denk ik 23:15 slapen. Hij is wel een paar keer even wakker geweest. Soms omdat zn speentje weg was of omdat hij moest poepen. Om zes uur heb ik hem eruit gehaald en bij mn vriend gelegd en toen heeft hij nog een uurtje geslapen. Heb hem om half acht voeding gegeven. Dus qua voeding gaat het goed, alleen wordt hij toch een paar keer wakker. Ik denk dat het ook komt omdat de verkoudheid nog steeds niet helemaal over is. Hij is s ochtends wel een beetje benauwd.
Namen jullie de kleine mee bij de eind controle? Ik wa het wel van plan maat denk dat ik zo klaar ben en is toch best een onderneming om door kleine mee te sjouwen voor 5 minuten gesprekje
Ik had het gedaan, maar meer omdat ik anders oppas moest regelen. Ik had bij een buurvrouw die in het zkh werkt gevraagd wat normaal is, maar de meesten nemen de baby mee, maar het is niet raar als je het niet doet hoor!
Mijn vriend is thuis dus het hoeft niet. Maar kan me voorstellen dat ze het misschien oppik wel leuk vinden als je de kleine mee neemt. Ik kijk nog wel even waar ik doe, hoef er pas vanmiddag te zijn
Ik had na-controle bij de vk en dat was vooral gezellig. Ze vinden het leuk om de baby te zien en vragen hoe het gaat. Ze heeft mijn knip gecontroleerd omdat ik dat graag wilde. Het duurde ongeveer een half uurtje.
Ik ben niet naar de controle afspraak geweest bij de gyn, ik was al zo vaak naar het zh geweest met die kleine. Alles gaat goed met mij dus ik vind het wel best zo eigenlijk. Vannacht veel wakker geweest, be na de fles van 8 uur nog even terug gegaan. Ik geef nu 7x75cc, staat op de verpakking wat hij mag hebben dus ik heb alles 5cc verhoogd. weten jullie hoe lang je met een speen voor de fles kunt doen? ik heb maar nieuwe gekocht na 4 weken. ik kook ze nog steeds uit hoewel ik een folder heb gekregen in het zh waarin stond dat dat niet hoefde. Ik vind het van de voeding wel erg zonde dat ik per dag zo'n 2 flesjes totaal moet wegggooien. meneer nutricia gedijt goed op onze centen. Waarom zitten er geen schepjes in die op 20cc zijn afgepast? Moet volgens mij toch ook mogelijk zijn? zometeen maar even naar buiten,ik word eerlijk gezegd kriebelig van het binnen zitten........ ik mis mijn werk maar zie er aan de andere kant tegenop weer te gaan beginnen. Ik heb nog wel een week of 8 maar toch... Hebben jullie dat ook of werken jullie niet buitenshuis?
Nee wij hebben donderdag een afspraak bij het cb, morgen naar de gyn voor de nacontrole. We gaan meteen de reconstructie van mn onderkant en de sterilisatie bespreken.
Ik moet over 3 weken weer werken, de tijd gaat echt hard. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet echt zin in, maar denk dat als ik eenmaal weer bezig ben het wel meevalt. Nu zijn de dagen ook wel veel hetzelfde. @mama40 Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zes weken met een speen kan doen, maar weet het niet zeker. Ik kook alles ook regelmatig uit, is kleine moeite en wel zo fris.
Ik had een gesprek staan voor sterilisatie, heb deze gecanceld omdat ik toen ziek was. ga je voor een essure sterilisatie? Kijk ik net in mijn agenda (gelukkig) moet ik morgen naar het CB! Goed dat we het er nog over hadden hier,zou het zomaar vergeten zijn anders.En donderdag mogen we naar het zh net als aankomende maandag....drukke week en ik dacht niets te doen te hebben..... Lijkt mij ook wel fijn weer te werken, volgende week eerst maar eens de kleine showen. Ging ook niet door omdat hij zo ziek werd. Ik mag wel opschieten,straks loopt hij al haha.
@werken: ik moet woensdag 6 maart weer werken en ben er wel aan toe hoor, ik ben nu al 26 weken thuis @theebeeb: ik ben erkeerd gehecht en nu gaan ze met een kleine operatie de onderkant weer "scheuren" en opnieuw hechten. Ook moet ik gesterilliseerd worden dus ik hoop dat dat meteen kan als ik ook geopereerd wordt. @controle: ik neem Vigo niet mee, die blijft even bij zijn oma, ik moet er om 10.40 zijn en Vigo krijgt altijd om 11 uur zijn flesje.