December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @huiluurtje: die heeft Vigo niet, hij huilt 1x in de 3 dagen en dat is als hij moet poepen. Het doet hem geen zeer want het is gewoon zacht maar ik denk dat hij het een eng naar gevoel vindt. Oh ja en hij huilde vanmorgen even omdat zijn neus verstopt zat.

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Nou meiden ben benieuwd hoe de nacht hier gaat verlopen. Vigo slaapt eigenlijk al vanaf 11.30. Ik heb hem om 15 uur wakker gemaakt voor zijn fles daarna heeft hij geslapen tot zijn 19 uur fles, is toen een uurtje wakker geweest en nu slaapt hij nog steeds vanaf 20.30 :$

Ga hem nu wakker maken voor zijn laatste flesje.

Goedenacht allemaal!

3. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    @wmvss zo, die heeft zijn slaap hard nodig gehad dan denk ik! Hopen dat hij de nacht ook nog even door slaapt dan!

slaap lekker!

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@wmvss wat een slaapkopje zeg jullie vigo! Hoe ging het vannacht?
    Hier word overdag niet geslapen helaas.
    Soms wel in de wandelwagen moet ik zeggen

Heb mn zoon om 22.00 in bed gelegt en hij slaapt nu nog ;););)
    Heb de was al aan en opgevouwen.

5. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Zo theebeeb dat is lekker zeg :) goed hoor, wat is jouw voedingsschema en hoeveel cc?

Hier is de nacht goed gegaan, zoals altijd eigenlijk, nachtvoeding rong half 4 en om 7 uur de ochtendfles.

6. Theebeeb

Ik geef nu 5 x 150 cc.
    Het ligt eraan hoelaat hij wakker word. Ik maak geen slapende kinderen wakker ;) ;)
    Vandaag word het schema ongeveer ;
    7.30-11.00-14.30-18.00-21-00

Hij ligt er nu net weer in. Ga ik zo even wat stoffen en zuigen.
    En dan straks even wandelen en venkelwater halen in de stad. Heb deze tip gekregen dat het goed werkt tegen krampjes. Werd vroeger heel veel gebruikt. Word nu afgeraden. Ga het toch proberen. vroeger werd er ook niemand minder van. Was hier echt drama gister. Urenlang. Zo zielig.

7. Theebeeb

Hij ligt er nu dus in maar weet niet of het wat gaat worden. Ga toch proberen vandaag wat slaapmomentjes in te lassen en als hey niet lukt haal ik hem wel weer op

8. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    vanmorgen tot half 6 geslapen, om 915 uur 2e fles en nu een huilende baby....op de arm blijft hij wel redelijk rustig.
    Even wachten op een slaapkwartiertje, ik wil me ook aankleden.

Er staat een babystoel met geluidjes en een schommelfunctie bij mijn ouders, die ga ik het weekend maar ophalen.
    Box vindt hiij niks, gaat alleen maar huilen.

Van de babycd van Raymond Lapp wordt hij wel wat rustiger.
    kennen jullie die? Ik word er zelf ook rustig van...

Vanmiddag wat boodschapjes halen en als hij om 18 uur goed slaapt mijn nieuwe kast inruimen.
    Tussendoor nog even een wash=je draaien.

Oja, sinds woensdagavond weer gekookt water gebruikt en sinds gisterenmiddag heeft hij amper nog gespuugd!Zou het er toch mee te maken hebben dan?
    Volgens de chirurg moeten kindjes wel tegen het leidingwater kunnen maar uitproberen kon geen kwaad.
    En venkelthee vond hij ook geen probleem om te proberen tegen krampjes dus gewoon doen dan maar theebeeb

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @theebeeb: je kan ook rooibos proberen. Op de pakjes van kruidvat staat het zelfs dat het voor fv gebruikt kan worden.

10. Theebeeb

Moet het dan door de fles heen of met lepeltje?

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja kan volgens mij een beetje in een flesje doen..

12. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Ik maakte van het warme water van Senna zijn flessen vroeger eerst rooibosthee en dan deed ik de schepjes nutrilon erin.

13. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Vigo is al de hele dag aan het jammeren ........ is echt helemaal niets voor hem, hij kan zn slaap niet pakken en heeft dan ook maar een paar x een paar minuutjes geslapen.

14. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Vervelend! Misschien gaat hij een sprongetje maken?
    Zo meteen gaan we naar de schouwburg, mijn zusje gaat oppassen, ben benieuwd? Hopelijk gedraagt hij zich ;)

15. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @hanneke: heel veel plezier vanavond!

Nou na zijn 19 uur flesje is alles weer goed, hij is hartstikke vrolijk en lief. Wel veel wakker maar wel gezellig :)

16. Theebeeb

@hanneke een hele fijne avond in de schouwburg!
    @wmvss fijn dat vigo weer in zijn hum is ;)

Het gaat erg goed met de de brown fles. Vandaag geen enkel krampje gehad. Heb het venkelwater al in huis. Mag 3 cc in de fles doen.
    Het gaat uit de handel bij de apotheek omdat het afgeraden word. Maar kan het hier ook krijgen in een reformhuis.

Goede nacht allemaal!

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heeft oma voor het eerst opgepast. Is hartstikke goed gegaan. Nu even aan de melkmachine en dan slapen!

18. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Zo dit noemen ze officieel al doorslapen toch, 22.30 laatste flesje en we gaan nu aan de fles :D best goed al toch!!

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Top van Vigp!!!

Hier 20:00-01:00 in kinderwagen
    02:00-05:30 in bedje

Das lang geleden zo lang.

Nu kijken hoelang nu nog :D

20. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kirasese en wmvss: aardige nachtjes!

Hier heeft ze om half 10 fles van oma gehad en ze kwam om 4 uur.. Daarna om 8 uur maar ze was wel al eerder wakker door krampjes.

Deel Deze Pagina