Helaas geen goed bericht, Lucas heeft staar aan beide oogjes en moet geopereerd worden. Bahbahbah, heb vanaf de metro naar huis lopen janken.....heb er zo genoeg van even... Maar ik zal stoppen,wil niet dat het een klaagtopic gaat worden. Hij ligt prinsheerlijk te slapen in de wagen, ga zometeen hem even verschonen en lekker een fles geven!!! Morgen moeten we naar het oogziekenhuis toe en dan horen we meer.
oh nee! daar mag je best even over klagen hoor! wist niet dat staar bestond bij baby's. vervelend dat je nu weer naar het ziekenhuis moet morgen Maar, geniet ook maar even lekker van je mannetje nu inderdaad!
Och.. arme Lucas!!! Pffff je mag hier UITGEBREID over klagen... Komt het helemaal goed na operatie? Dikke knuffff
Ach nee toch! Klaag maar hoor.... Wat een klote bericht! De rust is jullie dus helaas nog niet gegund. Spannend dan weer morgen waar je te horen krijgt. Vind het zo sneu voor je ventje en voor jou net zo....
Jeetje wat naar voor jullie!! Dat is echt geen klagen hoor wat je doet! Schrijf het maar lekker op! Knuffel maar veel met je ventje!
Je hebt alle recht op even van je af te schrijven, het is niet eens klagen, want dat is mekkeren over eigenlijk onbenullige zaken en dit is niet onbenullig hoor!
Dank jullie wel!! Vanmiddag eens flink geknuffeld,nu vol goede moed maar een lijstje gemaakt voor morgen. Raar om te bedenken dat hij dus ws niets ziet,alleen maar schaduwen. Ik heb het vanaf het begin al gezegd: ik denk dat er iets mis is met zijn ogen.Volgens papa was dat niet zo. Wel weer positief dat ik dingen opmerk ook al zijn ze niet leuk. Gelukkig is zijn gehoor wel prima in orde, lekker gezongen voor hem en daar reageert hij goed op. Fijne avond allemaal en hopelijk een goede slaapnacht!!
Dames ik zit met het volgende; Elke Avond rond 17.30 word de kleine onrustig. Wil niet in de box wipper oid. Op schoot ook jengelig. Om 18.00 krijgt hij een fles maar huilt daarna weer verder. Dan moeten wij zelf eten en dat lukt voor geen meter. Ik ben dan zelf ook helemaal onrustig. Ik heb hem al geprobeerd op bed te leggen na de fles maar dat is een brulfestijn tot en met. Meestal eten we snel en dus ongezellig met de wipper bovenop de tafel. Hoezo asociaal? Om 21.00 krijgt hij nog een fles en daarna op bed. Maar de uurtjes van 17.30 tot 21.00 zijn echt niet leuk en ik word er zelf helemaal zenuwachtig van. Iemand tips,?
Over het algemeen hebben de kleintjes vaak hun huil uurtje rond de tijd daar jij even lekker wilt eten..... Dan verwerken ze alle prikkels van die dag. Maar omdat het bij jou wel lang duurt durf ik niet te zeggen dat het in dit geval ook huil uurtje(s) is. En misschien een optie om zelf eerder te eten? Is wel vroeg natuurlijk maar als je dan waar meer rust hebt om even te eten.
Zijn het niet de cluster uurtjes? Vigo huilt niet maar is tussen zijn laatste 2 flessen van de dag ook erg onrustig en hij weet zelf niet wat hij wil. Alles is leuk voor 5 minuten, even bij papa, dan bij mama, dan in de wipper, zitzak, box, bank, linkerarm, rechterarm, rondje om de tafel etc etc we trekken alle registers open
@theebeeb: hier hetzelfde hoor! De keren dat ik rustig heb kunnen eten zijn op 1hand te tellen! Heb ook al regelmatig met haar aan de borst mn bord leeg gegeten dat was beter dan luisteren naar een brullend kind! Het nadeel vind ik dat ze dan niet slaapt en dat ze tijdens de volgende voeding heel sloom drinkt en in slaap valt! @mama40: je kan dus vertrouwen op je moedergevoel! Succes vandaag! Ik ga zo naar osteopaat en ga de ha bellen. Saar heeft al paar dagen bloedsliertjes in haar poepluier...
@wmvss ja je word creatief he!? Je vind steeds weer nieuwe dingen uit om ze te vermaken. Hoe ging het vannacht? Weer zon fijne nacht gehad? @vogeltje heel herkenbaar idd. Die laatste voeding is meneer dan bijna te moe voor en drinkt dan heel langzaam. Misschieb moet ik nog wat sleutelen aan de voedingstijden. Wat apart die bloedsliertjes. Heeft ze harde ontlasting waardoor er misschien een bloedvaatje kan knappen? @mama40 heel veel succes vandaag. Het valt niet mee om zo vaak met de kleine op pad te moeten. Het is toch een heel gedoe en je bent zo weer een paar uren kwijt al met al. Hopelijk kunnen ze iets voor Lucas betekenen. Hoe zijn de nachten gegaan? Hier 21.30-7.00 1 x wakker geweest. Toen had meneer de inwikkeldoek los gemaakt en alle dekens door het bed verspreid. We noemen hem nu' houdinie' hihi
Vogeltje: vreemd die bloedsliertjes? Goed dat je er even naar laat kijken. Heel herkenbaar dat wakker zijn en jengelen net wanneer wij willen gaan eten. Goede nacht gehad, meneertje kwam om half 4 dus de nachtvoeding blijft er voorlopig nog wel inzitten. Hij ligt nu na de fles weer even in bed, is voor het eerst dat dat lukt. Kan ik even bijkomen, heb hoofdpijn en moeie ogen. Straks de boel eens aan kant maken hier en vanmiddag idd op weg naar het zh. Hoorde op een ander forum dat het zh hier het beste oogzh is in nederland.Of het waar is of niet,het geeft een fijn gevoel! Ook zo wat, ik had iets willen kopen voor valentijnsdag, heb er totaal geen gelegeheid en zin in en voor gehad. Nou vinden we het beiden wel erg commercieel en niet nodig iets te doen maar ik had het wel leuk gevonden. Misschien heb ik morgen nog ergens tijd. Doen jullie er iets aan?
@vogeltje: ben je al geweest bij de osteopaat? Erg vreemd die sliertjes! @theebeeb: nee helaas niet doorgeslapen, maar een gewoon nachtje achter de rug. Om 3.15 uur was Vigo wakker, hij had een natte slaapzak dus klaarwakker van een schone luier en slaapzak en meteen maar een flesje gegeven. Toen ging hij weer slapen! Hier vanmorgen naar de ha geweest. Vigo heeft al een paar wekeeen droge schrale kin, 1,5 week geleden een creme gekregen maar die helpt dus niet. Het schijnt dus niet gewoon schraal te zijn maar hij heeft eczeem! Nu dus cortisoncreme gekregenvoor twee weken en danmoet ik terug naar de ha.
Ben net terug van osteopaat. Er zit iets nog niet goed (tongbeentje???) wat er voor zorgt dat ze reflux heeft, heel beweeglijk is en geiiriteerde darmen heeft. Hij heeft haar weer behandeld en over drie weekjes weer terugkomen. Straks naar de ha. Zo blijven we bezig...
Eten gaat hier regelmatig ook niet zoals het hoort. Gisteren lag hij toevallig lief te slapen, maar zat toch niet rustig te eten. Telkens het gevoel dat hij elk moment weer wakker wordt. Maar dat was dus nergens voor nodig! Ik wil toch maar gaan proberen hem 's avonds in bed te leggen en dan nog een keer wakker maken voor laatste voeding. Ben benieuwd of dat gaat werken. Vraag me af of hij wil slapen en of hij niet erg boos wordt als ik hem dan weer wakker maak. Maar ja, eten gaat er altijd wel in. Hij is s avonds best onrustig en uiteindelijk na zijn laatste voeding eigenlijk TE moe, dan heeft hij veel moeite om te gaan slapen. Nadeel van hem ook s avonds in bed te doen is dat mijn vriend hem dan weinig ziet en ik straks ook als ik weer ga werken. Maar ja, dat is niet anders. @theebeeb Wat knap dat de kleine man zich los kon krijgen @mama40 succes in het ziekenhuis. Fijn dat het goed bekend staat, dat geeft een fijn gevoel Wij doen eigenlijk nooit iets met valentijn. Ha ha, Luc had net een valentijnskaart bij de post. Weet niet van wie het is, de afzender was E. Ik vermoed misschien een baby van de zwangerschapsgym, ik ken geen andere baby meisjes. Moest er echt om lachen @wmvss Goed dat je dus bij de dokter bent geweest. Hopelijk helpt die zalf een beetje @vogeltje Ben benieuwd of de osteopaat gaat helpen. Ben er zelf wel eens geweest voor migraine en had toen echt het idee dat het heeft geholpen Succes bij de huisarts, wel een beetje vreemd dat je bloed hebt gevonden
Huisarts heeft toch even de kinderarts gebeld. We moeten het nog een weekje aankijken... Hoop dat het vanzelf weer overgaat!
@mama fijn idee dat het een goed ziekenhuis is. Denk je ook een beetje om jezelf meid? @wmvss wat vervelend exceem. Heeft vigo er zelf ook last van? Het is wel goede zalf die je hebt gekregen. @vogeltje mooi dat de ostheopaat saar zo goed kan behandelen. Vind het erg knap dat zij kunnen zien wat er aan de hand is. Hoort er vele goede vehalen over. Gister las ik in een blad (voor het eerst sinds 8 weken weer iets gelezen ) dat babys die via een keizersnee of zware bevalling bijv vaccumpomp geboren zijn, het goed is om naar een ostheopaat te gaan. @hanneke wat schttig een kaarte voor Luc! Het kan niet vroeg genoeg beginnen hihi. Ik heb hem gister om 19.00 in bed gelegd maar het was echt zwaar brullen niet normaal net alsof ie boos was. Uiteindelijk is hij 20 min stil geweest en 20.15 maar weer opgehaald. Over het algemeen zijn de ervaringen wel dat de avonduurtjes wat onrustig verlopen. Wij doen ook wel eens badje savonds maar dat is ook niet eerder dan 19.30 want we moeten koken eten en afwassen. Vind het lastig die avonden. Ik heb een leuk kaartje gekocht voor valentijn! En net geschreven. Wilde wel wat kopen maar wist niet wat haha. Vanmorgen weer begonnen met hardlopen. Mn conditie is beneden het nulpunt gedaalt, maargoed de start is weer gemaakt. Toen ik 15 weken zwanger was heb ik nog een marathon gedaan van 41 km. Weliswaar gewandeld (stevig) maar toch. Dus twee marathons gedaan. Eentje gewandeld, en die andere was de bevalling.
@wmvss wat vervelend dat hij eczeem heeft! Hopen dat het snel over is! @vogeltje wat gek zeg die bloed sliertjes. Wel goed daar de huisarts overlegd heeft. Nu maar afwachten dus. Hier een rot dag vandaag. Die kleine wilde helemaal niets alleen bij mij zitten, veel laat van krampjes niet willen slapen heel onrustig. Werd er zelf erg gefrustreerd door en voel me nu wee schuldig tegen over doe kleine want hij kan er natuurlijk niets aan doen maar kon het niet goed hebben vandaag. Nu net zijn fles gegeven en hij is vertrokken. Zo naar mijn schoonzusje die heeft vandaag 20 werken echo gehad en verteld vanavond wat het gaat worden hopen dat ik het dan even los kan laten en kan ontspannen.