Gelukkig Wendy, mooi afscheid scheelt toch iets. Beetje meer vrede mee zo. Arme arme kleine... zo ziekjes van prikjes... Ik verheug me niet op maandag... Kiann zijn prikjes... De paracetemol zetpillen zijn pas vanaf 3mnd he... Of is er nog iets anders zodat evt koorts en pijn verlicht kan worden maandag? Heb wel homeoparische druppels voor na de prikjes. Druppels die herstel van prikjes bevorderen. Hier is Kiann vandaag exact 2 maanden... Gaat zoooooooo snel... spekkie http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/858205_338540202917834_1492163011_o.jpg http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/857990_338653629573158_2086846886_o.jpg Nou kleine ligt op bed en mama gaat ook slapen! Truste!!!
@kirasese: hier ook maandag prikjes... Wat een stoere knaap heb jij! @theebeeb: hoe is de nacht gegaan? @wendy: fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Hier geen lekker nachtje... Om 21.30 laatste voeding toen 2.15. Om 4 uur was ze wakker en heeft ze amper meer geslapen. Ik dus ook niet. Nu maar weer aanleggen en ze drinkt alsof ze uitgehongerd is. Hoop dat het met het sprongetje te maken heeft... Ze gaan als het goed is hun handjes ontdekken en grijpen naar dingen. Wel leuk weer een nieuwe fase.
Hier een redelijke nacht. Vigo werd om 5.15 uur wakker, ik heb hembij me genomen en een speentje gegeven om te rekken en dat is gelukt, hij heeft nu net zn eerste flesje leeg, maar ik heb niet meer geslapen sinds ik hem bij me nam. Vanmiddag ga ik nog wel even liggen.
Hier gaat goedr kant op! 20:00-02:00 in kinderwagenbak en 02:45-07:00 in bedje... 11u dus met 1 voeding! Wel geef ik nu 3x 180 en 2x 150 Hij had gister zo'n honger! En idd volgende sprong is cool!!! Handjes heeft hij al ondekt. Echt zooooo poepig! Hulpeloze babytijd is poepig, maat dit is wel extra genieten! Kleine herkent me van afstand op geluid en direct op zicht. Zelf in bedje word er al gelachen als ik hem kom halen. Ook lachen tijdens drinken is grappig spelletje! Echt genieten nu dat verborfen reflux en gevoeligheid onder controle is!!
Goedemorgen @vogeltje dat is een pittige nacht. Gisteravond heeft Ie 2 x 90 cc gedronken. Temp was opgelopen naar 39 graden. Hij was heel hangerig en huilerig. Hem toch 22.00 naar bed gebracht. Alleen lakentje over. Heb 2 x wekker gezet om bij hem te kijken. Hij heeft lekker geslapen 22.00-7.00 zal zo even tempen
@ vogeltje, dat is inderdaad een zware nacht, hopelijk kan je vanmiddag nog bijslapen. Bij mij schiet dar er echt vaak bij in :x @ kirases, echt een stoere kerel. Leuk dat petje op, Wij moeten de 27e voor de prikjes. Ik heb al aan mijn moeder gevraagd of ze mee wil voor de mentale steun als ml geen vrij kan krijgen Ik zit een beetje met haar flesvoeding. Ze krijgt nu 7x 125 ml maar nu net laat ze 40 ml staan. Gisteren dronk ze deze fles wel leeg en sliep ze 5 uur. Lijkt wel of haar nachtritme pas in de ochtend komt. Geven jullie voor het slapen richting de nacht meer voeding en overdag minder? Gisteren dacht ik met de fles van 20.00 mooi uit te komen maar ze sliep tot 01.00 en toen kwam ze weer 3uurtjes later om 04.00 en om 07.00 net dus Ik zag bij de K***dv*t een lichtprojector voor 17 euro. Denk dat ik die ga halen, las namelijk in het boek van Oei! Ik groei, wie ben ik dat ze met deze leeftijd interesse krijgen in licht en schemeringen Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Temp is nu 37.2 hij is aardig opgeknapt en zn fles is leeg. Net lekker gebadderd en nu weer even slapen. @kirasese wat een stoere vent! Hoeveel woog hij ook alweer? @flientje goed idee om je moeder mee te nemen. Wij waren ook samen is wel erg fijn. Vl had zoon beet en ik ging hem over zn wangetjes strijken en kusjes geven en zo zaten de prikjes er zomaar in.wat betreft de flesvoeding; ik geef 5 x 150 ml Om de 3 a 3.5 uur overdag. Heb geen nachtvoeding meer. Hoe zwaar is Josje?
Hier een wat andere nacht dan gewend. Om 22.30 laatste fles en om 2.00 wakker vanwege een poep broek kwam alleen goed uit dat vl net op dat tijdstip thuis kwam uit zijn werk dus kon ik blijven liggen. Vervolgens om 6.00 wakker, weer een poep broek! Dus verschoont een gelijk maar flesje gegeven. Daarna heeft hij nog wel tot 8.30 geslapen. Hoop toch niet dat hij er een gewoonte van gaat maken om 's nachts zijn luiers vol te poepen hahaha. @theebeeb arm mannetje! Wel fijn dat hij de nacht lekker heeft kunnen slapen. @wmvss als hij uit zichzelf later kwam heb je grote kans dat die tijd steeds verder opschuift. Althans zo ging het hier in ieder geval. Ging van 5 naar 5.30 naar 6 naar 7 en nu meestal dus rond 7.30. @handjes ben benieuwd wanneer die hier ontdekt worden. Word wel ook iedere ochtend begroet met een grote lach, maakt de dag gelijk goed! Vandaag gaan we eren foto schoot laten maken van de kleine. Ben echt zo benieuwd hoor dat gaat. Hopelijk werkt hij eren beetje mee en krijgen we mooie foto's.
Wat leuk een fotoshoot! Gaan jullie ook samen op de foto of alleen de kleine? Josje is niet meer gewogen sinds het cb op 24 januari maar toen ik van de week met haar op de weegschaal ging staan kwam ik op de 5,1 kilo uit Er zit nog niet echt een patroon in bij haar maar ja, babies kunnen ook geen klok kijken
Wat doen jullie met de plooien? Kiann heeft een onderkin hihi en daaronder komt weinig zuurstof dus... Maar ook achter de oren. smeren jullie het in of wat?
Goeiemiddag allemaal Ik moet zeggen wij hebben best een goeie nacht achter de rug. Om 24:00 sliep ie ongeveer, 05:00 had hij honger daarna weer lekker doorgeslapen tot 08:15 en toen nog lekker bij mama in bed gelegen en hebben we samen geslapen tot 11:00! Ook hier elke keer een grote lach als hij mama of papa ziet, echt zoooooo schattig! @Theebeeb wat sneu he als ze zich niet lekker voelen. Wel fijn dat ie de nacht goed geslapen heeft en dat de koorts nu gezakt is. @kirasese Wij kregen laatst van de hp te horen dat we hem ook een halve zetpil konden geven. Mannetje was nl totaal over zn toeren, liep blauw aan van het huilen en had wat verhoging. Zijn nog naar de Hp geweest zat daar een arts die vertelde dat we gewoon n huilbaby hadden......nou meneer zo is hij normaal nooit hoor @Vogeltje Hier zijn we net het sprongetje achter ons aan het laten denk ik. Hebben een paar dagen gehad dat hij maar bleef huilen, niet weggelegd wilde worden en zo ongeveer op ons leefde. Het gaat over Wij hebben vandaag de verjaardag van mijn vader, maar omdat hij en mijn moeder allebei niet fit zijn gaat ons menneke niet mee.....dus straks ff wat kolven en dan ga ik alleen en mag papa t ff overnemen
Welkom Hanneke! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik geef ook BV, dus snap wel beetje wat je bedoelt. Maar zolang de kleine tevreden is, goed groeit en voldoende plasluiers heeft hoef je je echt geen zorgen te maken @theebeeb Wat zielig dat hij zo'n last heeft gehad van de prikken, gelukkig gaat het nu beter. Bij ons is gezegd dat we bij 38,5 graden koorts een paracetamol mochten geven, ook bij zijn eerste prikken,maar was niet nodig. Na zijn operatie heeft hij wel pcm gehad. Hij is wel lekker gegroeid! @wmvss Wat bijzonder van die ooievaars. Bij zowel de begrafenis van mijn oma als mijn opa kwamen er vlinders langs vliegen, dat vond ik ook zo mooi. @vogeltje Dat is wel minder zo'n nacht! @flientje Wij hebben een mobiel boven zijn bedje met muziek en sterren die geprojecteerd worden. Ik leg hem er wel eens onder (hij slaapt nog in de wieg) en hij vindt het heel mooi. Weet alleen niet of hij er mee zou kunnen inslapen, vooral de muziek is best hard. @jelle Fijn die poepluiers! Hopen dat dat niet te vaak 's nachts gaat gebeuren. De luiers hier stinken de laatste tijd echt, komt denk ik omdat hij nu 1 keer per dag KV krijgt Veel plezier bij de fotoshoot. Wij hebben het ook een keer gedaan en toen wilde hij niet echt meewerken . Maar zijn alsnog heel mooi geworden Ik heb vanmorgen weer een voetbalwedstrijd gespeeld, Luc is lekker bij pappa gebleven. Ik moest om half negen verzamelen, dus moest Luc echt wakker maken voor de voeding. Hij was vannacht vier keer wakker geworden, beetje jammer. Met het speentje ging hij wel weer meteen slapen, maar wel een beetje rot nacht zo. Luc wordt steeds iets handiger met zijn handjes. Hij brengt ze wel telkens naar zijn mond toe en kan ook een beetje tegen een babygym slaan. Het lachen is hier nog steeds heel zelden. Weet niet zo goed hoe dat komt en vindt het wel erg jammer. Het is niet dat hij vaak verdrietig is ofzo, maar hij lijkt gewoon heel serieus te zijn ofzo. Hij lacht wel altijd erg om de mobiel boven de box. Maar naar ons niet echt. Gelukkig kan hij me wel nakijken of aankijken, het contact is er dus wel en zijn ogen mankeert ook niets aan. Hopelijk gaat het nog meer worden, lijkt me zo leuk om een lachend kind uit bed te halen!
HannekeG: vlinders hadden wij toen Sophie (onze dichter) bijgezet werd in het familegraf. Erg bijzonder ook. Heb je gewonnen met voetbal? Hanneke23: gefeliciteerd met je vader! Kirasese: ik smeer Vigo helemaal in met zwitsal olie na zijn badje, maar ik neem wel de tijd met afdrogen hoor, ook de plooien, achter zn oren, lezen, tussen zn teentjes etc droog ik allemaal goed af! Jelle: balen zeg die popluiers midden in de nacht. Ik heb Vigo 1x een schone luier moeten geven omdat hij was doorgelekt, gelukkig ging hij daarna weer snel slapen! Theebeeb: fijn dat hij weer een beetje opknapt!
Het was echt een hangdag met saar... Na de voeding van 7 uur viel ze als een blok in slaap. Ga nu zelf ook slapen en dan zie ik wel hoe laat ze komt.
Hier zit het laatste flesje er net in. Zojuist 2 keer een flinke poep luier, ventje is flink aan de diarree. Denk dat dit nog te maken heeft met het wisselen van de voeding. Hoop dat hij er vannacht geen last van heeft. De fotoshoot ging super. Hij werd net wakker toen we aan kwamen en heeft niet gehuild! Heb de foto's nog niet gezien, krijg ze hopelijk morgen via de mail door gestuurd. Ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn. Welterusten allemaal
Was een goede zet om te wachten wanneer ze kwam. Na voeding van 7 uur nu on 2 uur. Ik lag er half 9 in en heb al ruim 5 uur geslapen! Nu hopen dat saat straks weer lekker verder slaapt...
Wat is het hier rustig vandaag! Iedereen aan het genieten van het lekkere weer?? Vanmorgen hadden we hier in plaats van een plas incident een poep incident. Kan je vertellen, is geen aanrader hahaha Ging Wessel zijn luier verschonen en toen begon hij te poepen. Had natuurlijk al net de luier weg gehaald en de andere nog niet onder zijn billen gelegd dus heel waskussenhoes onder. Nou ja, ik schoon maken, bijna klaar, gaat meneer weer poepen!! Dus een nog grotere rotzooi maar ach alles was nu toch al vies dus wat maakt het uit. Ik alles weer schoon, wil ik de luier pakken om snel onder zijn billen te doen, je weet tenslotte maar nooit. Gaat meneer in die korte tussentijd weer poepen maar dit keer niet gewoon maar nu spoot het er echt uit recht tegen mij aan en op de grond Toen heb ik vl er maar bij geroepen want nu had ik wel even hulp nodig hahaha.... heb me daar om 6 uur 's ochtends rot staan lachen. Nooit geweten dat poep zo ver weg 'geschoten' kon worden !!