December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
  2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wmvss: sterkte en beterschap gewenst!

Hanneke23: ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben gehad en dat de krampjes weg zijn. Zo vervelend je kindje pijn te zien hebben...

Ik ben op van de zenuwen,Vannacht om 3 uur zijn flesje gegeven.zometeen mag hij nog wat suikerwater(flesje gekregen van het zh) en dan gaan we op weg. Pff,ik heb nu al koppijn,gaat leuk worden. tassen ingepakt,overlevingsvoer en zelfs een boek ingepakt.

Allemaal bedankt voor de steun, als jullie niets lezen is dat goed bericht want dan slaap ik in het zh. Heb geen internet op mobiel dus kan geen update geven.

Fijne dag en weekend allemaal!

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Succes meid!!!

Hier een WAUWWWW TROTS momentje...

Onze kanjer heeft... DOORGESLAPEN!!

19:00u 180cc en pas om 20:30u in slaap gevallen
    22:30u wakker gemaak, maar 60cc op
    06:30u kwam hij pas!

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mama40: succes en sterkte!!!!

Kirasese: wow, wat lekker joh!

@wmvss: al beetje opgeknapt?

@hanneke: zit hij in een sprongetje? Ik merk het best wel goed bij saar.

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hanneke: nog even aanvulling: ben een keer bij hap en een keer bij de ha geweest voor saar haar darmen. Het viel precies in de weken van de sprongetjes.

6. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vogeltje, hij heeft met 7 weken heel duidelijk in een sprongetje gezeten. Zouden die ook echt zo kort op elkaar kunnen komen?

Gister avond was het echt heel erg, hebben hem om 24:00 toch maar een zetpil pcm gegeven omdat hij echt erg pijn leek te hebben, zette zijn nagels in mn vingers en hij kneep ze zowat fijn.
    10 minuten daarna is ie diep in slaap gevallen.
    4:30 werd hij weer wakker en heeft 1 kant gedronken ( normaal 2) en viel toen weer diep in slaap. En nu slaapt hij nog....
    Ik hoop dat het vandaag iets beter gaat.

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hanneke: ze hebben een sprong rond 5, 8, 12 weken en daarna nog een paar keer maar die weet ik niet uit mn hoofd. Je kan op de site van oei ik groei daar meer over vinden.

Alweer twee poepluiers gehad vanmorgen die net aan in de luier bleven..

8. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier ook een bijzonder aparte avond en nacht gehad.
    Zoals gewoonlijk rond etenstijd niet willen slapen en volgens mij weer krampjes.
    Toen is ze in de wipstoel in slaap gevallen bij ons en heb ik om 20:00 de fles gegeven.
    Daarna naar bed maar weer heel erg huilen (we hadden haar weer ingebakerd want dat mocht 24 uur lang niet vanwege de vaccinaties) en weer terug gegaan om te troosten (want toen ik er was was ze ineens stil :D) En toen heeft ze nog zeker 15 minuten gehuild en is in slaap gevallen.
    Ml zou haar de fles geven als hij thuis kwam van het klussen bij de buren maar was hij het vergeten (!) maar madam werd pas om 04:00 wakker!
    Dus zeker 6,5 uur geslapen!

Ze kan het dus wel alleen op het verkeerde tijdstip :$
    Vanochtend lekker met haar gespeeld, was leuk dat ze nu begint te kletsen. Ik zei de hele tijd Ahhhhhhh en ze deed mij na :)
    Helaas geen camera bij de hand natuurlijk maar ga ik dadelijk nog een keer proberen.

@Hanneke23, het is zo sneu voor het manneke, je kan gewoon niks doen, je voelt je zo machteloos. Volgens de ka zijn de krampjes rond de 8-12 weken het ergst :x

@Mama40, ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat hij een grote glimlach laat zien als hij jou ziet

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat naar al die krampjes zeg! Ik ben vanmorgen voor mezelf bij de ostheopaat geweest (migraine). Hij vertelde me dat ze ook veel kunnen betekenen bij baby's die reflux klachten hebben of erge darmkrampen. Misschien dat dat nog een idee is als het erg is?

@kirasese Ik heb je toegevoegd op facebook!

Omdat hij op het KDV best graag in de wipper zit ga ik er toch ook maar eentje kopen. Die dingen zijn best wel duur volgens mij? Wat voor soort hebben jullie en waar moet ik op letten? Het is belangrijk dat ze plat kunnen liggen toch?

Wij hebben vannacht een goede nacht gehad. Hij heeft gisterenavond van 19:45 tot 22:15 in zijn kamer geslapen. Toen werd hij wakker en wilde hij eten. Daarna van 23:00 tot 07:00 geslapen in zijn wieg en daarna nog uurtje bij mij gelegen.

Heb vandaag vrij, dus heb weer lekker de tijd met hem. Ga zo ook maar even stofzuigen, want hij slaapt lekker nu

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@mama40 succes vandaag! Hou je haaks!

@hannekeg wij hebben een babybjorn wipper. Iets duurder maar een geweldig ding. Misschien kun je eens googlen. Word ook aangeraden door kinderartsen. Zitten drie standen op. Mijn mannetje heeft er net 1,5 uur in gepit.

Krampjes is zo Waardeloos! Hier ook nog steeds, word wel wat minder nu. Rond week 8 en 9 was het heel erg en stond ik op het punt om over te gaan op Omneo voeding. Maar omdat het toen op zn hoogtepunt was (zegt cb) zou ik beter gewoon de huidige voeding voortzetten.

Hier geslapen van 21.15. - 7.15

11. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ osteopaat: zijn we al 3 keer geweest met Micah. Maar die kan verder niks meer doen.

@wipstoeltje: die hebben wij een van chicco. Micah ligt er ook heerlijk in.

Ga vanmiddag toch maar ff met hem naar de huisarts. Collega's waren toenstraks hier en hij was weer niet te kalmeren. Ze vonden echt dat ik met hem naar de HA moet omdat het duidelijk is dat hij pijn heeft. Ook viel hun op dat hij begint te huilen nadat hij vanalles terug heeft geslikt. Was mij ook al opgevallen maar op CB zeiden ze dat alle baby's wel wat terug slikken en daar is niks mis mee. Maar ben nu eens gaan zoeken op verschijnselen van verborgen reflux en zo ongeveer alles wat daar staat heeft hij. En de laatste dagen steeds erger. Dus toch maar eens overleggen met HA.

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Goed dat je naar de huisarts gaat denk ik. Succes!

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Heel goed dat je gaat!

Hier ook verborgen reflux, na medicatie en 24/7 schuin houden is het 80% beter :D

14. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

@reflux, hier ook hoor!
    Begonnen met jbpm en idd rechtop houden na de voeding en ook bedje schuin. Ik merk al hele verbetering.

kinderarts zei eergisteren, zolang het kindje goed groeit, plast en poept kan ik niks betekenen anders dan jbpm toe te voegen en mocht dat niet helpen kunnen we altijd nog over medicatie praten.
    Gelukkig is het maar een fase :(

@Wipper, hier ook eentje aangeschaft. We hadden er een te leen van de Prenatal maar die vond ik echt niet fijn, daar lag ze niet met haar kontje in waardoor ze steeds naar beneden gleed.
    Nu hebben we een goede, kan je in veel verschillende standen zetten en ook bij de voeten omhoog of laag.
    Gisteren heeft ze er ook even in geslapen.

15. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gelukkig een fijne huisarts :).
    Idd eerst proberen met JBPM en mochten we niet snel verandering zien dan schrijft hij iets maagzuurremmends voor.
    Vl gaat straks JBPM halen dus hoop echt dat het helpt.
    Bedje hadden we al schuin en rechtop houden na voeding deden we ook al...dus nu hopen dat dit dan iets doet.

16. Theebeeb

Wij gebruiken ook jbpm. Dacht eerst dat jet niks hielp, maar het werkt hier wel degelijk. Voeding komt veel minder omhoog. Duurt vaak maar een paar minuutjes. Groot verschil!
    Helaas zorgt het wel voor krampjes hier.

Wat vinden jullie van deze spetter ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,6 KB
      Weergaven:
      7
  17. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Zo kom me ook weer even melden.... gister en vandaag flink druk geweest en nu eindelijk even lekker samen met mijn mannetje op de bank.

@theebeeb wat een leuke foto, mooi mannetje hoor!

@krampjes het blijft een ellendig iets. Hier is het nu met de nieuwe voeding en infacol wel redelijk onder controle. Nog wel last maar niet zo lang en heftig meer. Hoop dan ook voor iedereen dat die fase heel snel voorbij gaat.

@hanneke goed dat je naar de ha geweest bent. Hopen dat je snel verschil gaat merken.

@wipper hier hebben we die niet. Wel een zitzak van doomoo wat hij erg lekker vind liggen en de schommelstoel. Vind dat wel genoeg in de woonkamer hahahaha

Gister voor het eerst lange tijd zonder Wessel geweest maar vond er niks aan. Was veel te stil en leeg in huis. 'S avonds vond ik het op een gegeven moment wel echt mooi geweest maar morgen toen nog wachten op het toetje.... Maar de kleine heeft het goed gedaan en mijn zus 2 mega poepluiers tot aan zijn nek en een onder geplast bed gegeven dus ben trots op hem hahahaha

18. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Wow theebeeb wat een kanjer zeg :) echt een poppie!!

@reflux: hier ook verborgen reflux' bedje schuin en rechtop houden werken wel goed. Gelukkig heeft Vigo een milde vorm.

19. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @theebeeb: wat een knap manneke!

Nou bij deze dan ook eens een paar foto's van ons ventje :)

SAM_0210.jpg

SAM_0171.jpg

Foto 1 dat shirtje had ik voor mn zus dr bruiloft gekocht, nu toch nog maar een paar keer aandoen dus...

En foto 2 is alweer een paar weken geleden maar vind dat snoetje dat ie trekt zo schattig

20. Theebeeb

@hanneke23 wat een poepje!! Dat snoetje idd.. Dat kan mijn kereltje ook doen.

Deel Deze Pagina