December 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door anoniemass, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    @hanneke 23 ook al zo'n mooi mannetje! Wessel kan trouwens ook zo'n gezicht trekken leuk is dat hé. Heb het zelf alleen nog niet op de foto weten te vangen....

2. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat doet saar ook... Ze willen hun ogen opendoen maar die zijn eigenlijk te zwaar :)
    Wat een leuke foto's!!!!

Saar heeft vanmiddag 3!!!! Uur geslapen. Wist niet wat mij overkwam... Kon ook nog niet rustig op de bank zitten. :)

Morgen ga ik een ledikantje kopen want ze groeit bijna uit de wieg.

Stoppen jullie beebjes ook alles in hun mond? Saar sabbelt heel vaak op haar handjes, duim, kleertjes en speelgoed.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    En eentje waar je haar helemaal opziet.

4. Flientje1980

Flientje1980 Niet meer actief

#1004 Flientje1980, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2013
    Wat een schetige foto's allemaal
    En dat pakje Hanneke23 kei schattig!
    Mijn foto's staan op Facebook dus je kan ze daar bekijken mocht je ook Facebook hebben.
    Wij hebben een druk werkend voor de boeg.
    Morgen gaat Josje bij de andere oma logeren. En wij gaan samen naar de bios en sushi eten.
    Zondag 2 kinderverjaardagen. Gelukkig ook van de buurmeisjes dus ze kan 's-middags gewoon in haar eigen bedje slapen.

@sabbelen, sinds gisteren stopt ze haar handje ineens in haar mond.
    Maar ze pakt nog niks met haar handen mits ik het er in klem

Jullie nog wilde plannen? :p

5. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Wat een leuke foto's zie ik voorbij komen zeg :)

Vigo sabbelt wel op zn vuistjes en stopt zn vingertjes in zn mond, hij pakt nog geen speeltjes vast alleen mijn vinger :D Ik ga dit weekend even kijken voor een speelkleed met van die bogen erbiven waar speeltjes aan hangen, wie weet stimuleert dat een beetje om dingen te gaan pakken.

6. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @speelboog: die hebben we een maar de eerste keer eronder was het alleen maar brullen, haha denk dat ie het nog niet zo leuk vond....

Ben vanavond eventjes alleen naar verjaardag geweest van een vriendin. Vl is met Micah thuis gebleven.

Hoe snel moet je verschil merken met dat JBPM? is dat meteen de eerste keer al of moet dat een paar keer vaker voor je iets merkt?
    Hij lijkt wel iets rustiger, maar het is echt nog niet geweldig....

7. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    @speelkleed hier hebben we er ook zo een en Wessel vind het erg leuk. Hij mept tegen de dingen die er aan hangen. En bij eentje moet je er aan trekken om muziek te horen en vanmiddag lag hij er onder en hoorde we opeens het muziekje af gaan!

@sabbelen hier is hij nog steeds hard op zoek naar zijn duim maar nog niet gevonden. Maar inderdaad wel flink op zijn vuistje aan het sabbelen en begint nu voorzichtig af en toe iets beet te pakken maar gaat nog niet van harte.

@weekend hier geen wilde plannen. Morgen eindelijk een rustig dagje en zondag een verjaardag.

@jbpm het maakt de voeding dikker dus je zou wel gelijk iets moeten merken. In ieder geval zou de voeding minder hoog moeten komen omdat het dikker is. Wiij hebben het hier ook kort gebruikt en merkte gelijk dat het spugen een stuk minder tot niets meer was.

@vogeltje mooie dame hoor!

Zo leuk om die foto's van die kleintjes te zien. Als ik een keer achter de laptop zit zal ik een foto van de fotoshoot laten zien. Die zijn echt super schattig geworden. (Op mijn fb staat er overigens ook eentje )

8. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    De operatie schijnt goed te zijn gegaan maar door een fout met de telefoonnummers hebben wij de arts niet kunnen spreken!Wij zaten op de afdeling te wachten,mijn telefoon stond aan, hebben ze alleen mijn man gebeld en die telefoon stond niet op geluid.
    Er was ineens iemand helder en die bedacht dat wij weleens netjes op de afdeling aan het wachten waren.
    Lucas was inmiddels naar de high care gegaan en eenmaal daar aangekomen was de arts weg.
    Kereltje heeft mooie oogkapjes op en ligt aan de zuurstof omdat de saturatie daalde. Is niet zo'n probleem,daar komt hij wel weer bovenop want dat heeft hij steeds nodig gehad in het zh.Hij heeft zijn flesjes goed gedronken,leek om zich heen te kijken en vanaf een uur om 19 is hij goed gaan slapen.
    Ik ben maar naar huis gegaan,kon daar niet blijven slapen(alleen op een andere afdeling dus dat hadgeen meerwaarde).
    Zometeen in de kleren springen en naar het zh,de arts komt in de ochtend langs.

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Blij dat goed gegaan is!!!
    Jammer dat misgelopen is... altijd jammere onnodige dingen.

Lekker naar je ventje toe en knuffelen!!!

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@mama blij te horen dat de operatie goed is gegaan! Er gaat straks een wereldje voor hem open. Wat een mooi idee he? Hoe gaat het nu? Hoe was Lucas zn nacht? En heb je al een dokter gesproken?

@vogeltje wat een poppie jullie Saar! Zon lekker eigenwijs koppie. Hoe gaat het nu met de FV?

Wij hebben heel toevallig gister een babygym gekocht bij bart smit. Zon boog erboven met speeltjes eraan. Met muziekjes. En een spiegeltje hihi. Abnormaal wat er allemaal aangeschaft word voor zon dreumes vinden jullie niet ?

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mama40: Wat fijn dat het er nu op zit! Ben erg benieuwd of je aan hem gaat merken dat hij iets kan zien. Misschien is hij juist ook wel even van slag van al die nieuwe dingen!

@theebeeb: Dankje! Het is inderdaad een poppetje om te zien maar ze weet erg goed wat ze wil en hoe ze dat duidelijk moet maken :)

Flesvoeding gaat goed! Het geeft mij erg veel rust. Gisteravond om half 11 fles gegeven en vanochtend werd ze om 5 uur wakker. Dat wordt ze elke ochtend maar dan heeft ze nog geen honger. Ze heeft tot half 7 bij ons gelegen en toen ben ik gaan voeden. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat!

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik ga vanmiddag even reageren, heb wel al alles gelezen!
    Ik zag een paar hele leuke foto's voorbij komen!

Gisteren hebben we een babybjorn wipper gekocht, hij vindt het erg leuk. Moet nog wel even zelf uitvinden hoe hij zelf kan bewegen.
    Als ik een speeltje of doekje in zijn handje doe brengt hij het ook naar zijn mond. En hij blijft druk met handjes en vingertjes in zijn mond stoppen. Grappig!
    Ik heb nog niet kunnen ontdekken dat hij zelf speeltjes kan pakken

@mama40 Gelukkig zit de operatie erop en lijkt het goed te gaan! Hoop voor je dat hij snel naar huis mag

Hebben jullie kleintjes ook zo'n mooi kale plek op het achterhoofd?

13. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @mama40: superfijn dat de operatie goed is gegaan!

Hier gisteren voor het eerst wezen douchen met Vigo. Groot succes, hij vindt het heerlijk :) Ik ga zo even naar de Action voor een fotolijst, daar ga ik een foto in doen van vigo met het kikkerpakje aan en dan geef ik het aan de nicht waar we het pakje van hebben gekregen. Vanavond hebben we een verjaardag en daar is zij ook :)

Vl is nu boodschappen doen en Vigo zit volgens mij te poepen ;) Senna zit even op de xbox te spelen en ik ga mezelf zo maar eens aankleden.

14. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama40: Super dat de operatie goed gegaan is zeg! ben er benieuwd hoe hij straks gaat reageren op wat hij allemaal ziet. gaat een hele wereld voor hem open. Spannend hoor!

@ vogeltje: Fijn dat Saar het zo goed doet op de flesvoeding!

@wmvss: Leuk he dat douchen!

@kale plek: hier helaas ook aanwezig ja haha

@theebeeb: Ja eigenlijk wel ja. Onvoorstelbaar ook wat je allemaal al voor ze kan kopen. En het ziet er allemaal even leuk uit dus ja....moeilijk om het dan te laten liggen he ;)

Micah was toenstraks weer even ontroostbaar, maar het duurde niet zo lang als de afgelopen dagen dus ik heb het vermoeden dat die JBPM wel iets doet maar weet niet of het voldoende is.
    Nog maar een paar dagen aankijken en anders bel ik maandag wel weer even met HA.

15. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Jbpm moet wel direct werken eigelijk. Je moet in ieder geval verschil opmerken omdat je de voeding dikker maakt.

Ik ga nu even naar de kapper

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow heerlijk, lekker naar de kapper! Ik moet ook hoognodig geknipt worden. Mn haar gaat uitvallen nu na de zwangerschap. Overal lange haren. Doucheputje zit weer vol!

Wat een geld geef je inderdaad uit aan zo'n klein wurmpje. Heb deze week al weer veel uitgegeven aan de juist fles, speen en voeding... Mn etos spaarkaart gaat hard!

Straks ga ik met mn moeder naar de ikea om een ledikantje te kopen. Vannacht heeft ze voor het eerst op haar eigen kamer geslapen in haar wiegje. Maar die wordt aan de kleine kant ook al is ze zelf nog zo'n kleintje :)

17. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    @mama40 wat fijn dat de ingreep geslaagd is!! Nu hopen dat hij snel lekker mee naar huis mag en kan gaan genieten van zijn mooie mobiel!

@kale plek hier ook eentje! Roep al daar hij daarmee wel heel erg op zijn vader lijkt :D (word me niet in dank afgenomen overigens hij is dan ook nog niet kaal maar woud toch wel akelig dun hihi)

Vandaag een mijlpaal, Wessel ging gelijk slapen in zijn bedje en na 2 keer een aai over zijn bol tussendoor ligt hij nu al 1,5 uur op bed!

18. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @hanneke23 Hopelijk gaat de jbm snel helpen. Het lijkt me zo zielig als ze daar zo’n last van hebben
    Leuke foto’s! Dat snoetje op de tweede foto is echt grappig!

@theebeeb Wat een mooi mannetje zeg! Leuke foto!
    Hoe gaat het met je medicatie? Worden de bijwerkingen al wat minder? En nog belangrijker, heb je het idee dat het werkt?

@jelle28 Wat grappig dat de kleine man bij je zus alles heeft onder gepoept en geplast. Wat een boefje!

@vogeltje Jij hebt ook echt leuke foto’s. Ze heeft echt een fijn gezichtje

@flientje Gezellig dat jullie samen iets leuks gaan doen. Dat moeten wij ook maar eens gaan doen. We zijn wel een paar keer naar de schouwburg geweest, maar dat was altijd met anderen erbij.

Onze kamer staat nu ook vol met een babygym, wipper, box en losse speeltjes! Oh ja, de kinderwagen staat er ook nog. Heel het huis is overgenomen ;)

Ik heb net weer gevoetbald. Mijn vriend voetbalt ook, dus vandaag mocht ik de eerste helft bij mijn team spelen en daarna mijn vriend de tweede helft bij zijn team. Luc was mee in de wagen maar heeft bijna niet geslapen, hij wil echt alles zien en meemaken. En iedereen komt natuurlijk boven zijn wagen kijken. Nu is hij even aan het slapen in de box, maar moet hem denk zo wakker maken voor medicijn. Beetje zielig, maar hij moet het drie keer per dag en moet minstens een kwartier voor zijn voeding

Hierbij nog een foto van vorige week van Luc, hij wil graag alles in de gaten houden

19. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @hannekeG: heeft Luc gemengd bloed? Iets aziatisch? Ik vind hem veel weg hebben van onze Vigo :) mijn schoonmoeder is Chinees en mijn moeder is half Indo.

20. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0

Deel Deze Pagina