We zijn met Micah al 2 keer eerder bij de osteopaat geweest. 1 keer omdat hij toen hij 2 weken was al 7 dagen niet had gepoept. Dag na de osteopaat kwam heel de boel er in bad uit...lekker zooitje was dat zeg. En daarna ook voor zn onrust. toen zei de osteopaat al dat hij iets voelde bij zijn maag/slokdarm en had hij het over reflux. Hij heeft Micah de eerste keer gewoon helemaal nagelopen en vandaag dus alleen maag/slokdarm behandeld. Is een hele zachte manier van behandelen. Niet kraken ofzo . Hier heeft hij vanochtend 2 uur geslapen na de osteopaat, ik dus helemaal blij.....maar vanaf toen heeft ie 1 keer een half uur geslapen en 1 keer 45 min. En vanaf 17:00 is het alleen maar brullen/gillen. Dan weer even stil om vervolgens weer te beginnen. Vl is nu rondjes met hem aan het lopen maar hij is echt niet te kalmeren. Vind het zo erg! Mogen dinsdag naar de kinderarts. Hoop echt dat die iets kan.
Mooie foto's kwamen er voorbij! @hanneke23 wat vervelend allemaal met Micah! Dat huilen en brullen is zo zielig. Hier gaat het goed. Medicatie lijkt aan te slaan bij mij en de bijwerkingen nemen af. Met mn zoontje gaat het ook goed. Hij doet in de ochtend nu sinds 3 dagen ook een slaapje van ongeveer 1.5 uur. Zo kom ik ook even aan mezelf en het huis toe! Smiddags in bed vind ie niks..
@hanneke hoop de kleine zich snel beter gaat voelen. het is niks als ze zich zo ellendig voelen. wat doet zo'n osteopaat eigenlijk precies? @theebeeb fijn dat de medicijnen eindelijk hun werk lijken te doen. en ook fijn dat je in de ochtend toch even tijd voor jezelf hebt wanneer de kleine slaapt. hier erg druk geweest en wel als gelezen maar de helft weer vergeten, sorry wanneer is dus niet op iedereen reageer. met de kleine gaat hier alles zijn gangetje. de slaapjes op de dag lijken steeds beter te gaan al zijn ze nog niet erg lang. is al heel wat dat hij zonder huilen in zijn bedje wel slapen. de nachten gaan ook nog steeds goed. alleen kwam hij voorheen een tijdje pas om half 8 heeft hij dat nu weer vervroegd naar 6 uur. maar ach mogen niet klagen, allang blij dat hij door slaapt en hij gaat 's avonds om 8 uur al zijn bedje in. nou kleine slaapt nu dus ga maar even snel de regen trotseren wat een smerig weeris he zeg. zo jammer na die lekkere dagen had ik helemaal zin in de lente.
He meiden, ik heb alles wel gelezen maar niet de fut om te reageren, ik ben nog steeds ziek heb het zo benauwd en hoest mezelf een ongeluk, ik plas er gewoon steeds van in mn broek. Heb wel woensdag, donderdag en vrijdag gewerkt en Vigo is bij zn oma's geweest, dat is helemaal goed gegaan
Mijn kanjer heeft vanacht een SPRONG gemaakt!!! Hij heeft vandaag voor eerst gelachen door keihard te schateren... Dan staat de tijd toch ff stil... wauw... Hij kan nu hele hoog pretgilletje maken tijdens brabbelen. Nieuwe brabbelgeluidjes. Zijn handen kunnen ineens meer en als reactie lacht hij erom Etc etc.... dus vanacht had hij het daarmee zwaar! En terecht! Hier foto van ons knap kindje Lekker met pap & mam mee
@kirasese oooh wat leuk! Lijkt me zo geweldig om je kleintje te horen schateren. Kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van word. Hier eigenlijk het idee dat hij een beetje stil staat maar dat zal vast maar tijdelijk zijn. @wmvss balen dat je nog steeds zo beroerd bent. Hopen dat je het weekend een beetje opknapt.
@mama40 Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de oppas! @hanneke23 leuke fotos zeg! Stoere vent is Micah. Gaat het al wat beter met het huilen? @theebeeb Gelukkig dat het beter gaat met je medicijnen @wmvss hopelijk ga je je snel beter voelen, je bent al lang niet fit zeg @kirasese wow, wat ontwikkelt hij zich snel. Luc begint wel steeds iets meer te lachen, maar schateren doet hij echt nog niet. Hij maakt sowieso erg weinig geluid Luc begint steeds meer te doen met zijn handjes. Hij pakt dingen vast die ik voor hem hou. En wrijft in zijn ogen als hij moe is. Ik heb net een fles 180/6 gegeven. Hij heeft die niet op gekregen en daarna ook nog veel gespuugd. Niet echt een succes dus. We moeten van de arts nog even een maandje wachten met eerste hapjes. Ik baal wel dat het weer koud gaat worden. Heb vrijdag nog wel even lekker ver gewandeld en even lekker op een bankje aan het water gezeten, heerlijk!
@hannekeg: jammer dat je nog even moet wachten met de eerste hapjes, lijkt mij zo leuk om te geven! @theebeeb: fijn dat de medicatie nu goed gaat en fijn dat joep nu een slaapje doet. Als je vergelijkt met hoe het in het begin ging ben je alweer ver vooruit! Vandaag ledikantje in elkaar gezet. Echt een megading in vergelijking met het wiegje! Morgen gaan we het uitproberen. Saar is de laatste dagen superveel met haar handen bezig. Ze ziet ze nog niet maar ze heeft ze constant in haar mond of wrijft ermee over haar gezicht. Ze is er maar druk mee!
Ik denk dat wij ook bijna over moeten naar het ledikant, maar dat is inderdaad zo groot! Moet ook nog even kijken hoe ik dat ga opmaken. Hij is de laatste tijd ook zo druk met zijn handen en voeten dat ik een slaapzak wil kopen voor overdag. S nachts laat ik hem nog wel in de puckababy
hier slaapt de kleine al van begin af aan in een ledikant. wilde wel graag eerst een wieg even hij zou in de 'familie' wieg komen te liggen maar dat is uiteindelijk door mijn tante verpest (lang verhaal) maar zal voor jullie dan wel flink wennen zijn. vind het hier nog steeds aandoenlijk omdat kleine ventje in dat grote ledikant te zien liggen. hij maakt nog niet eens voor dehelft gebruik van het bedje. @hanneke jammer dat je nog moet wachten met de eerste hapjes. lijkt mij ook echt zo leuk om daar mee te kunnen beginnen maar duurt hier nog wel eventjes. @vogeltje hier is hij ook wel druk met zijn handjes maar echt ontdekt heeft hij ze nog niet. vorige week was hij nog druk opzoek naar zijn duim maar dat heeft hij nu weer opgeven geloof ik want heb het hem al een tijdje niet meer zien doen.
Nou niet te hard roepen maar ik geloof dat ik me iets beter voel @ledikant: hier ligt Vigo ook al vanaf het begin in het ledikant, we hebben wel zo,n aanleun wiegje van babybay maar nooit gebruikt dus. @ handjes: hier ook alles vastpakken en in zn mond stoppen, wel wordt hij er na een kwartier wat gefrustreerd van heb ik het idee
Wij hebben heerlijk een luie zondag. Hier en daar doe ik wat in huis. Vigo en papa liggen op de bank wielrennen te kijken. Sen speelt met een vriendje in zn kamertje en ik ga zo een broodje shoarma bakken. Voel me gelukkig iets beter. Vanavond op tijd naar bed, vl doet de laatste fles. Vigo en ik zijn net lekker samen onder de douche geweest en hij ligt nu al 1,5 uur lekker op de bank te dutten
Hier ook een lekkere rustige zondag. Beetje tv kijken, computeren en met Luc spelen. Vanmorgen ook lekker lang in bed gelegen met zijn allen. Vanmiddag heeft Luc 1,5 uur in zijn ledikant geslapen. Wel tussendoor 2 keer even boven geweest, maar een goed begin. Hij kan wel meer om zich heen kijken dan in de wieg, naar de schilderijtjes en de lamp bv, maar 's nachts ziet hij dat toch niet. Hij is wel weer best verkouden, moet veel hoesten. Vannacht ook in zijn slaap maar gelukkig sliep hij dan telkens vanzelf door (alleen ik werd er wel wakker van!) Fijne avond allemaal nog
Hoi allemaal Hier slaapt J al vanaf zn tweede week in zn ledikant. En dat gaat prima. De laatste week gaan de slaapjes overdag ook beter. Ik wil hem sws 2 x per dag in zn ledikant hebben te slapen, ipv in de wipper en box. Hoe zijn jullie schemas nu qua flesvoeding? Ik merk trouwens echt dat de krampjes afnemen nu hij bijna drie maand is. Heel fijn! Hieronder mijn schema; 7.00 150cc 11.00 150cc 14.30 150cc 17.30 150cc 20.15 150cc 20.45 naar bed en slapen tot 7.00
Wij hebben vandaag feest gehad. MIjn oma werd 85 dus daar moesten we natuurlijk heen. Micah heeft over de hele dag ( tot nu ) 2 keer een half uur geslapen....niet echt ideaal dus. Maar goed we hebben hem steeds vastgehouden en rondjes gelopen met hem en zo hebben we hem wel redelijk rustig kunnen houden. Nu ligt hij net in bed, en ik ben benieuwd wat dat gaat worden want normaal wil hij 's avonds echt niet in bed... Maar ja hij moet nu natuurlijk wel bekaf zijn. Micah slaapt trouwens vanaf dat ie een week of 4 was al in zijn ledikantje op zijn kamer. En over het algemeen gaat dat erg goed. In de box slaapt hij niet want dan krijgt hij veeeeel teveel prikkels en in zijn wipper slaapt hij soms heel kort. Meestal tot zijn handjes hem wakker slaan . Nou hoop dat iedereen nog een lekker rustig avondje heeft! Ps: Micah gaat morgen ochtend oefenen op het KDV. Wat moet ik in hemelsnaam gaan doen?! haha hoop dat hij alleen niet teveel pijn heeft en daar de boel bij elkaar huilt
@hanneke23: spannend! Saar gaat morgen voor de tweede keer wennen! Ik ga ondertussen boodschappen doen met de auto. Kan ik weer meer meenemen @theebeeb: ik heb het schema 7-11-3-7-22.30 Wat lekker dat hij al zo'n lange nacht maakt!!! Kan je zelf op tijd naar bed! Woensdag mn eerste werkdag. Ik heb er wel weer zin in!
Hmz na 45 min alweer wakker.... Ik snap er niks van, hij moet toch kei moe zijn? Denk dat ik morgen even naar de kapper ga, is echt al heel lang geleden en is wel lekker ff ontspannen.... Boodschappen doet vl altijd dus hoeft ik me niet druk om te maken Ik heb woensdag een gesprek op het werk. Krijg nl een nieuwe baan en heb nog geen idee wat die precies inhoud.....ben er nu al best zenuwachtig voor....
@hanneke: misschien te moe? Ik hoop voor je dat hij snel slaapt!!! Lekker laten verwennen bij de kapper!
@theebeeb wat een lekker schema! hier echt nog wel een fles tussen tien en elf. wel gaat hij er rond acht uur in en moeten we hem wakker maken uit een diepe coma voor zijn fles. hier is ons schema 6-10-14-18-22 zo ongeveer. probeer hem ook twee slaapjes op bed te leggen. hij gaat nu wehl slapen maar meestal niet langer dan 45 minuten. @werken in mag over 2 weken weer beginnen. weet eerlijk gezegd nog niet zo goed of ik er al zin in heb of niet. vandaag hebben mijn schoonouders wat langer opgepast en dat ging goed. merk alleen dat die kleine nu soms wat eenkennig lijkt te zijn. herkennen jullie dat ook?
Pfff, wat een nacht... Ik heb gisteren de puckababy in de was gedaan. 's Avonds ben ik naar de schouwburg geweest, maar dat was ik eerst vergeten, dus moest enorm haasten. Ben toen vergeten de puckababy te drogen. Dus vannacht heeft hij zonder geslapen en dat was geen succes. Normaal verliest hij zijn speen en slaapt dan verder, maar nu ging hij telkens op zijn handjes sabbelen, de deken lostrekken of zelf de speen eruit trekken. Ben dus heel vaak wakker geweest. Hij is er dus duidelijk nog niet aan toe om zonder puckababy te slapen. Hij heeft gisterenavond wel heel lief in zijn ledikant geslapen, volgend weekend gaan we dat ook in de nacht proberen. @hanneke23 Succes om hem straks weg te brengen. Ik ben de eerste keer maar fanatiek het huis gaan schoonmaken, maar kapper is een beter idee! Wel spannend dat je een nieuwe baan krijgt. @jelle28 Ik heb nog niet zo heel veel gemerkt dat hij eenkennig is. Wel een keer gehad dat hij bij zn opa en vader ging huilen en daarna bij mij stil was. Maar dat was denk ik toeval Ik geef dan wel bv, maar we hebben wel een aardig vast schema. Dat is doordeweeks ongeveer: 07:00 BV 11:00 BV (of afgekolde melk) 15:00 KV 18:30 BV 22:00 BV Die laatste voeding moet hij nog wel even, in ieder geval tot hij 6 kilo is. Als die mag vervallen ga ik die van 18:30 denk ik wat later doen. We zitten wel altijd beetje lastig met ons eigen eten, dus soms wordt het ook 19:00. Nou, ik ga maar eens even echt aan het werk nu