ik heb last van maagzuur en t word sinds vorige week steeds wat erger rennies helpen inmiddels niet altijd meer en melk ook niet... nu belde ik net de apotheek en heb ff gevraagd die raadde mij antagel aan een oud maar goed melkachtig middeltje zei ze... ben dus benieuwd of hier mensen zijn die het ook gebruikt hebben en ervaringen ermee..
Volgens mij heeft mijn zusje dat tot volle tevredenheid gebruikt... die had een literfles maar heel tevreden over dat spul.
Heb het ook gehad, maar ik ging er van over me nek. Maar moet bekennen alles wat ik vies vind smaken ging ik van kokhalzen.
Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap gebruikt en er staat nu een nieuw flesje in de kast voor wanneer het brandend maagzuur me echt te veel gaat worden (en ben bang dat dat niet lang meer gaat duren) en vanillevla niet meer helpt. Ik vond het goed helpen, het is geen wondermiddel, maar voor mij zorgde het ervoor dat ik 's avonds in ieder geval in slaap kon vallen (had/heb er voornamelijk last van als ik lig)
Ik vond het overigens ook een heel smerig goedje, maar goed, het hielp bij mij wel (even mond spoelen na die tijd en smaak is weg).
Doen! Ik gebruik het regelmatig voor het slapan gaan. Overdag heb ik het niet meer nodig. Smaak is apart, heeeele zoete pepermunt smaak ofzo, maar best te doen. Bij mij helpt het prima! xxx
Niet tijdens zwangerschap, maar wel bij eerdere maagproblemen. In combinatie met omeprazol toen, dus weet niet goed welke werking door welk middel kwam, maar samen ging het al snel beter in ieder geval. Niet heel vies, beetje pepermuntig-medicijnachtig. Goed te doen!
Hier hielp het ook goed.. De ene heeft baat bij dit middel, anderen meer bij graviscon.. Kwestie van proberen..
het hielp mij al binnen 15 min vond het wel wat vies maar als je het snel in neemt en daarna mondspoelt ofzo iets is het wel te doen. dus zeker het proberen waard
het is niet lekker, maar helpt wel goed en je kunt het tijdens zwangerschap zonder problemen gebruiken. Dat kan bij zantac dan weer niet.
ook hier staat het in de koelkast en ik vind het niet vies, zal wel per persoon verschillen. (dame bij apotheek zei, 't is niet lekker hoor... nou vind zuurbrand HELEMAAL NIET LEKKER ) werkt goed, maar gebruik daarnaast ook nog wel rennies, die ik bij me heb, als ik weg ga. heb sinds kort ook Regla PH (DA gekocht) wat ook erg goed werkt.
nou kep mijn lieve andere helft opdracht gegeven het te halen dus als t goed is is hij op tijd klaar met werk haha en haalt hij dit bij de apotheek zal dan ff de bijsluiter lezen hoe wat en waneer te nemen en hoop vanacht dan lekker geen gezeik te hebben want het word steeds erder met dingen die ik eet... als ik dingen eet heb ik erg snel last kan haast niks meer...
Voor mij is dat een wondermiddel! En vind het ook nog lekker! Helpt mij erg snel na inname.. en blijft ook vaak tijden weg!
Hier ook regelmatig voor het slapengaan gebruikt. Hielp sneller dan rennies, al pakte ik die soms overdag op mijn werk wel es, als ik het echt niet meer hield (gelukkig was dat zelden) Vond het ook niet vies, gewoon pepermunt-achtig.