Het gaat vanavond gelukkig wel weer beter. voel me weer echt zwanger! Phoe, alleen nog veel kramp. Verder vanavond aan vrienden verteld, die hadden het echt niet verwacht.. (we zijn pas 2 jaar samen) Maar vonden het gelukkig wel leuk. Morgen toets op school. Nu lekker naar bed. Liefs en slaap lekker
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar geen bloedspoortje te bekennen. Test is weer donkerder dan voorheen dus ik ga vanaf nu echt genieten. Ik had bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook niet zo dat ik bang was maar nu heb ik het ook wel een beetje. Alleen houd ik mijn hoofd, 1 op de 10 zwangerschappen gaat mis maar dat betekent dus dat 90% goed gaat! Dat vind ik een hoog percentage
@lisette, dat is vervelend zeg. Ik heb wel eens gehoord dat je bij het begin nog wat bruinige afscheiding kan verliezen van de innesteling hopelijk is dat het geval bij jou! Ik voel me ook best onzeker het is nog zo pril. En ik merk ook dat als ik ga nadenken over dingen als het kamertje ofzo dat ik dan meteen tegen mezelf zeg ho ho er kan nog van alles fout gaan. Wie heeft het al verteld aan familie of vrienden? Lisette ik zag dat jij het aan vrienden verteld had, leuk he die reacties. Wij hebben het Zondag aan mijn ouders, broer, zus en zwager verteld. Omdat er op eerste paasdag niks open is had ik de zwangerschapstest ingepakt. Het duurde even voordat m'n moeder het begreep maar ze waren door het dolle heen. Ze hadden het wel gehoopt maar nog niet verwacht. En gisteren hebben we het aan de ouders van m'n vriend verteld daar had ik een boekje voor gekocht van Nijntje En m'n schoonmoeder zat echt zo van ow echt waar, echt? En m'n schoonvader legde de link nog niet helemaal tot m'n schoonmoeder zei je word opa! Hun hadden het helemaal nog niet verwacht, maar vinden het ook erg leuk. Wanneer gaan jullie de verloskundige bellen?
Hebben jullie ook van die menstruatieachtige buikpijn? Vanmorgen heb ik lekker met mijn jongste gezwommen, nergens last van en dan kom ik thuis, ga ik rustig zitten en daar is die buikpijn weer....het komt en het gaat... Ik heb de gyn al gebeld (loop daar omdat ik medisch ben) en krijg 24 april mijn intake en eerste echo
Pixel, ja ik heb soms wel wat steekjes vooral links. Soms voelt het inderdaad zoals bij m'n menstruatie. Bij mij is het vooral als ik lang sta en als ik dan ga zitten (wel een beetje onderuit gezakt) trekt het weer weg. Mijn zus is zwanger en bijna uitgerekend en die had het ook bij het begin zei ze. Herken jij het van je eerdere zwangerschappen? Ik ga volgende week denk ik naar verloskundige bellen. Staat op hun site dat je rond de 5-6 weken mag bellen.
Ja dat bedoelde ik dus met onzeker zijn, ik heb ook af en toe menstruatie achtige pijn. Kan me niet zo goed herrineren van mn eerste zwangerschap, weet wel dat ik toen tussen week 6 en 8 hele erge buikpijn had rechts onderin mn buik, was toen bang voor bbz. Ik heb al een afspraak gemaakt bij de vk en ook voor eerste echo. Heb het alleen nog aan mn zusje verteld en verder aan niemand. Mn man heeft het aan zn beste vriend verteld, hij kon t niet laten. Wij vertellen het aan de rest als ik tweede echo heb gehad dus rond de tien-twaalf weken. Tenminste als ik dat volhoud
@vertellen. Ja, ik heb het aan vriendinnen verteld. Maar die staan dicht bij. Andere komen het echt pas met 12 weken te weten. natuurlijk vader moeder broertjes en zusjes al wel. Er kan inderdaad nog veel misgaan, maar dan kunnen zij ook helpen. @klachten, ja ik heb ook menstruatieachtige klachten. maar ik had 24 maart ongesteld moeten worden, het is nu 3 april, dus nu 10 dagen overtijd. Geloof dus wel dat het goed zit. Moet me minder zorgen maken en meer genieten. Al zou ik het wel leuk vinden als je die buik snel kan zien @VK. ja, die heb ik ook al gebeld, ik mag de 22ste komen voor een intake en een echo. Verder moet ik mogen naar de dokter, waarom weet ik niet, maar die wilde met mij een afspraak maken.. We gaan het zien.
Zal ik vast ook wel hebben gehad in mijn andere zwangerschappen alleen is dat me niet zo bijgebleven Ik ben gewoon vrij onzeker heb ik in de gate.....
Die onzekerheid herken ik ook heel erg! Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, om hopelijk een bevestiging te zien! Ook omdat ik weinig symptomen heb tot nu toe, dat maakt me erg onzeker. Ik heb de vk nog niet gebeld, omdat er op hun website staat dat je rond de 7-8 weken moet bellen en ik heb nu 5.5 week zwanger. Ik zit heel erg te twijfelen wanneer ik ga bellen, omdat ik ook niet te laat willen bellen omdat ik de eerste echo graag voor mijn vakantie wil en over 3 weken ga ik op vakantie, hmmm, lastig... Wij hebben het dit weekend ook aan onze familie verteld (ouders, broers, zussen, oma´s). Voor de rest vertellen we het nog niemand voor de 12 weken.
Hoi dames, Hoe voelen jullie je? Vandaag heb ik de verloskundige gebeld en ik mag 7 Mei langskomen dan ben ik ruim 9 weken als het goed is. Dus nog 4 weekjes wachten.. Wat een spanning
Hallo dames, Wil graag met jullie meekletsen! Als het goed is ben ik vandaag 6wk zwanger. Denk dat ik 6-12 uitgerekend ben. Ik weet niet helemaal zeker hoe lang ik zwanger ben omdat ik 1 maart een vroege miskraam heb gehad (5wk). In okt heb ik ook een ma (10+5) gehad dus vind het nu wel extra spannend allemaal. Ik kan gelukkig de 22e al voor een eerste echo. Als ik maar een hartje heb zien kloppen zal ik een stuk geruster zijn. Afgelopen weekend hebben we het mijn ouders, broertje zusje en schoonouders verteld. Waren allemaal erg blij met dit nieuws. Lijkt me gezellig de komende maanden met jullie te kletsen!
@MomOf2, gefeliciteerd! Wat spannend zeg voor jou hoop heel erg dat alles goed blijft gaan. hoe is het met jullie kwaaltjes? Ik word met de dag misselijker en begin ook al aardig te spugen echt zo vervelend. Het hoort erbij maar weet soms niet waar ik het zoeken moet