December 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Taraatje, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een rustige Pasen gehad.
    Hier beginnen de kwaaltjes steeds meer te komen.
    Vooral de misselijkheid word steeds erger.
    Dus ben vooral bang dat ik moet spugen op m'n werk.

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Ben zo zenuwachtig voor morgen naar de gyn.. Bloedafname intake echo... Heb altijd alleen zo hekel dat j elke controle op de weegschaal moet !! Weeg nu 93kg dus zal nu al wel weer commentaar krijgen morgen... Gezond eten he want je mag niet teveel aankomen pfffff zie t al voor me kreeg vorig jaar al commentaar dat ik 83 woog bij de vorige zwangerschap .. 10 kilo in een jaar tijd aangekomen .. Gewoon veel gesnoept.. Laten we t daar maar ophouden. Moet idd wel ff oppassen dat weet ik wel !!

3. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier net weer een echo gehad, alles was goed! 1,74 cm en het begint langzaam op een mensje te lijken.
    Ook ik ben te zwaar hoor, zag er al tegen op om op de Weegschaal te moeten. Ze vroeg nu alleen wat ik woog voor de zwangerschap, ik weet het niet eens precies want ik heb een hekel aan de weegschaal.

4. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Hallo! Ik ben vorige week naar de verloskundige geweest en ze vertelde me dat ik uitgerekend ben op 4 december! Net als de papa van het kleintje. Super bijzonder :)

5. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top Chan82!! Lijkt me echt fijn, toch wel een extra bevestiging dat alles goed gaat toch? Hoe ver was jij dan vanwege al een tweede echo? Ik moet nog een afspraak maken voor de eerste afspraak, maar ik ben n trage haha

Ik moet maar eens een weegschaal voor thuis kopen, heb ik niet. Ik hoop dat ik niet te veel aan kom, niet dat ik me dingen ga ontzeggen hoor, maar hoop dat ik n beetje gezond kan blijven eten :). Gelukkig tot nu toe helemaal geen speciale zin in snoep/ongezonde dingen. Moet eerlijk gezegd nog steeds moeite doen om iets weg te krijgen. Ok, te zwaar is niet goed, maar denk dat het belangrijker is dat je je er niet te druk over maakt. stress is volgens mij veel erger voor de kleine dan een paar kilootjes te veel!

Delina04 hoop dat de misselijkheid snel in de ochtend is weggetrokken!

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben ook te zwaar, woog bij vorige zwangerschap 86 kilo. Ben er toen maar 9 aangekomen en zat snel weer op 84. Nu zit ik op 91, waar ze vNdaan komen weet ik niet, ik snoep niet heel veel en pas al mijn kleren ook nog, broeken zitten niet strakker ofzo. Maar goed, zal het de 9e wel horen...

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb me net aangemeld voor MvM. Doen jullie ook mee?

8. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb me net ook aangemeld, bij de andere 2 niet mee gedaan, dus ben benieuwd.

9. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    net afspraak gemaakt bij de verloskundige praktijk. 8 mei mag ik voor een echo. intake een week later. Best snel eigenlijk! :)

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ik doe ook mee met mvm... net aangemeld

11. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie krijgen allemaal al echo's voor de intake, ik helaas niet.
    En ik maak me best druk om een missed abortion, m'n zus heeft er 3 achter elkaar gehad.
    Klinkt heel stom, ik ben m'n zus natuurlijk niet maar daardoor denk ik wel bij elk steekje als ik straks maar een goede echo heb.

Nou ik ben niet zozeer misselijk in de ochtend, het begint meer rond 11:30..

Ik heb me nog niet aangemeld voor mvm mijn buurvrouw is nml een hele goede bekende. En bij m'n vorige zwangerschap waren ze niet zo discreet met het plaatsen Vd flessen.

12. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vond het in eerste instantie juist vreemd. ik dacht eerst intake en dan echo, maar eigenlijk is het wel fijn idd; gelijk duidelijkheid. Ze zeiden dit bij mij ook n beetje zonder doekjes omheen te wikkelen. als uit de echo blijkt dat er iets niet goed is, hoeven we ook geen intake meer te houden.

Ik snap je onzekerheid Dalina!! Lijkt me ook niet leuk en ondanks je je zus niet bent, spookt zo'n verhaal natuurlijk wel door je hoofd! Ik heb een vriendin die laatst met 8 weken bij de eerste echo erachter kwam dat t dus niet goed was, dus ik vind het ook allemaal maar spannend. maar we gaan maar van het beste uit. je kunt toch niets meer doen dan afwachten.

13. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is ook zo, heb het wel meer los kunnen laten dan net na m'n test.
    Maar toch blijft het wel in m'n achterhoofd.

En ik vind ook, als je die echo bv met 8 weken hebt ik dan ook m'n werkgever kon inlichten.
    Ik zit daar toch fulltime.. En ben toch ontzettend moe. Kan de dag wel om slapen haha.

14. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Hallo dames,

Alle nieuwe december mama's welkom en gefeliciteerd!!!

Ik ben terug van weggeweest.......
    We hadden zo'n drukke agenda dat ik geen tijd heb gehad.....
    Ook wel handig, want de week is voorbij gevlogen.....
    Daarstraks in het ziekenhuis geweest en zie het resultaat!
    Ons wormpje van 8 mm met een mooi kloppend hartje!
    Mijn onzekerheid is nu een stuk minder geworden, al zijn we er natuurlijk nog lang niet.......... Maar voor nu heel happy aan het wezen.......
    Op 13 mei weer terug voor nog een echo, en als dan alles goed is kan ik gewoon onder behandeling bij de vk. Dan moeten we ook al nagedacht hebben over de combinatietest......... Lastig! Maar we hebben nog 3 weken de tijd......

Ik voel me verder prima en heb verder eigenlijk nog steeds nergens last van, hopelijk blijft dat zo.......

Ik doe ook mee aan MvM! Ze hebben vandaag de eerste lading bij me opgehaald!

Fijne dag allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,9 KB
      Weergaven:
      3
  15. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik heb eigenlijk al 3 echo's gehad nu, ik was onder behandeling bij de gynaecoloog. Bij 5,3 weken had ik steeds erge buikpijn, hebben ze een echo gemaakt o te kijken of het niet buitenbaarmoederlijk was. Anderhalve week later bij 6,5 weken stond mijn 1ste afspraak gepland bij de verloskundige en was er gelukkig een vruchtje te zien met kloppend hartje. Vandaag was de eerste echo bij de verloskundige, nu mag ik 5 mei komen voor het verdere intake gesprek.

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi hoi meiden wat word hier toch gezellig gekletst!
    Heb vandaag een zware dag erg moe en pijn.

Betreft mvm daar ben ik al druk mee bezig.
    Goed dat jullie je aangemeld hebben!
    Ik heb namelijk dat medicijn ook gebruikt. Dus erg dankbaar!

We moeten het lijstje ff updaten denk ik want weet zo niet wie wanneer een echo heeft ik volgende week donderdag!

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooie echo femsie!

18. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Leuk ik meld me aan! :)

We zijn er net van het weekend achter gekomen dat ik zwanger ben en uitgerekende datum 25 december 2014 :)

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom Niki en gefeliciteerd leuk dat je mee komt kletsen!

20. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Dank je!

Ik heb morgen en afspraak bij de huisarts om het één en ander door te spreken. Mijn internist had me een lijstje gegeven om bloedwaardes te controleren mocht ik zwanger zijn (met name schildklierwaardes). Ik ben benieuwd.
    Daarnaast wil ik graag ook op tijd het één en ander laten controleren door een gynaecoloog ivm mogelijke afwijking in de baarmoeder, zoals mijn moeder (en mogelijk ook oma) heeft. Daardoor ben ik klem komen te zitten in de baarmoeder en heb daardoor 2 klompvoetjes gekregen en ben met 30 weken geboren. Gelukkig zijn mijn voeten wel beter recht te zetten geweest door mijn vroeggeboorte.
    Ik zou wel graag willen weten of ik dat ook heb, want de huisarts zei dat daar tegenwoordig meer aan te doen is als het op tijd geconstateerd wordt tijdens de zwangerschap.

Hebben jullie misschien nog tips voor me? Hoe snel hebben jullie een afspraak bij de gyn of vk gekregen?

Deel Deze Pagina