December 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Taraatje, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan85

jolan85 Lid

10 mei 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #281 jolan85, 27 apr 2014
    Laatst bewerkt: 27 apr 2014
    Hallo dames,

Ik ben op 15 december uitgerekend van m'n tweede kindje. Ik heb een dochter van bijna 3. Na 2,5 jaar proberen en uiteindelijk met wat hulp van het ziekenhuis ben ik weer zwanger! Het blijft heel onwerkelijk en mega spannend. Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad met 1 kloppend hartje! Over 2 weken mag ik weer terug komen.

Het lijkt mij gezellig om hier mee te kletsen.

Fijne zondag allemaal!

2. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Welkom ,gefeliciteerd en ook een fijne zondag!

Ik wou vragen.of.iemand tips heeft tegen hoge temperaturen en zwanger zijn??

Het is hier nu al tegen de 30 graden en belooft nog een hete zomer te gaan worde, zie daar erg tegen op

3. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Nou, ik ben even terug van weggeweest. Even wat teruggelezen maar teveel om op te reageren dus ik voeg me vanaf nu weer gewoon bij :D

@Turkssnoepje, Wow, is het nu al 30 graden!? :$ Ik vlieg namelijk volgende week richting Antalya, we verblijven in Lara. Hadden de vakantie al geboekt voordat ik wist zwanger te zijn, dus gaan evengoed. Ik dacht dat het max een graadje of 25 zou zijn rond deze periode, maar niet dus ;) Ik heb er erg veel zin in maar zie ook wel wat op tegen de warmte, ben namelijk wat misselijk en moe en heb ook een kleine van 1,5 jaar mee. Word lekker er achter aan rennen in de heerlijke hete zon :D Woon je al lang in Turkije?
    Ik kon overigens bij mn eerste zwangerschap heel slecht tegen warmte toen ik wat verder was. Ik zocht echt altijd de schaduw op, en hele dag een ventilator aan, veel drinken en ijsjes. En oja, een koud badje voor je voeten. Geen donkere kleding, etc. Maar verder heb ik ook niet echt tips.

4. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Ik woon ook gewoon in Nederland hoor, maar bij ons gaat bijna iedereen naar een praktijk in België die vanaf 13 weken al geslachtsbepaling doen. Tot nu toe iedereen die ik ken wat daar geweest is was het juist, maar geven volgend mij geen 100% garantie nee. Het kost 30 euro dus dat vind ik wel meevallen 😊

5. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
  6. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    @Dee-tje
    Ja het was echt ontzettend warm al afgelopen dagen, nou is de temperatuur vandaag wat gezakt gelukkig!
    hoop voor jou dat het dan ook nog wat koeler is want het valt inderdaad niet mee.. En ook in de bussen zweet zweet gatsie! Woon sinds een half jaar nu.hier dus het is ook nog de eerste zomer dat ik 6maanden lang zulle temperaturen zal gaan zien :O ojeeee

7. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Hè meiden mag ik mer kletsen hier ik ben volgens mijn eigen berekening 18 december uitgerekend

8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @liza, Welkom, en gefeliciteerd!

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @turkssnoepje, Oke naja ik stel me maar gewoon in op hitte dan kan het alleen maar meevallen ;) en anders maar de hele dag met mijn dochtertje mee in t zwembad :cool:
    Voor jou inderdaad nog ff pittiger, straks als je verder bent en dan de zomer voor de boeg.

10. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Heerlijk op vakantie lees ik. Ben ik ook aan toe hoop toch nog ergens een weekje te kunnen gaan voordat de kleine er is hihi.

11. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Liza, geen plannen nog dus?
    Kan echt niet wachten tot mijn vakantie. We hebben dan ook net de eerste echo en afspraak met de verloskundige gehad dus hopelijk kunnen we met een gerust hart op vakantie :)

12. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe zetten jullie trouwens zon balkje onder in bericht zetten met hoe lang je zwanger bent?

13. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ja dat Is wel fijn ook even je gedachten kunnen verzetten .. ik ben echt non stop in mijn hoofd bezig met het zwanger zijn. Ik wrrk in de luchtvaartl dus is erg lastig vakantie te nemen in het hoogseizoen. Hebben jullie ook wel eens van die angst momenten of het financieel wel allemaal gaat lukken of het allemaal de goede beslissingen zijn? Ik ben 22 en mijn man en ik hebben net ons huis verkocht en zijn bezig met een nieuw huis te kopen aan zee. Hoop gewoon dat ik de juiste beslissingen maak. Ik ben echt een hormoon bom ene momen heel blij en gelukkig andere moment deze angsten . Nouja het zal er denk wel bij horen

14. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Moet je op dat balkje klikken word je doorverwezen naar een pagina en daar kun je hem zelf instellen . Dan komt eronder een code te staan die je in je handtekening moet zetten

15. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukt!

Jah van die stressmomenten heb ik ook last. Gelukkig niet zoveel omdat wij redlijk easygoing zijn maar ben ineens wel heel streng geworden qua huishouden, financieen etc. Wil gewoon alles goed geregeld hebben voordat de baby er is. Maar lijkt er soms op alsof ik eerst nog even mijn vriend op moet gaan voeden :p

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom liza en gefeliciteerd natuurlijk! Vog je maar toe aan ons lijstje al je wilt.

Miesie, boven aan zie je ook banners staan kan je erzo 1 maken en dan bij je gebruikersprofiel bij je handtekening plaatsen

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    O gelukt zie ik al haha

18. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Dankje ! Hoe voeg ik mij toe aan de lijst hihi

19. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Welkom en gefeliciteerd @liza1991

Het zwanger zijn zit er bij mij ook 24/7 in. Kan dan ook niet wachten tot woensdag voor wat meer bevestiging, informatie etc. Ook de stress hoort er denk ik bij, zo denk ik ook veel aan de financiele kant, en dat bijv. zowel mijn familie als schoonfamilie heel ver weg wonen, dat de gehele zwangerschapsprocedure hier heel anders gaat dan in nl, of ik dan wel goed wordt geholpen overal, en dus de hitte... -_-
    Maargoeddd dat zijn gewoon gezonde gedachtes denk ik, en het zal allemaal ook wel goed komen en eind dit jaar praten we dan wel anders met een klein inniemini kindje in ons handen <3

Trouwens wij willen ook graag op vakantie voor de kleine er is, in ons geval naar nl dan, hopen dat het gaat lukken uitelijk in oktober. Laatste 2 maanden mag je niet vliegen hoorde ik?

20. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Klopt idd . Ivm vroeg geboortes aan boord. Maar wat leuk je woont in Turkije dus ? Ben je ook Turks ?

Deel Deze Pagina