Bij mij werkt melk! Warme melk met beetje suiker, of smorgens starte met melk met cornflakes. Nee hij werkt niet (meer) in de toeristische sector. Hij werkt met groenten en fruit. Hoop dat het zal lukken voor je!
Ik neem iedere ochtend havermout met frambozen en granaatappel dat werkt bij mij goed voorzover dat kan haha
Ik las dat je extra vitamine de nodig hebt .. Hoe doen Julie dat ? Nemen jullie pillen daarvoor in of eten jullie iets wat extra vitamine de heeft
Ik neem elke dag een davitamon mama vitamine preparaat. daar zit alles in wat je iig binnen moet krijgen (verhoogd ijzer, foliumzuur etc) Weet ik iig dat ik me geen zorgen hoef te maken over hoeveelheden mbt vitamines
Ik heb ook een vitamintablet van de huisarts, en apart een foliumzuur tablet, samen schijnt het compleet te zijn.
Ik heb foliumzuur en vitamine D (op aanraden van voedingscentrum, da's mijn 'bijbeltje') en neem dat 's avonds in. Dan voel ik me het beste namelijk en weet ik zeker dat het binnen blijft.
Ik neem vitamines van zwangere vrouwen van het kV merk zit ook foliumzuur en vit. D bij in alles wat je dus nodig hebt maar daarnaast eet en drink ik ook heel gezond.
Hier de Davitamon mama met visolie erin. Zit ook alles in wat je moet hebben kwa foliumzuur e.d. Verder slik ik nog tarwekiemolie omdat ik het potje opmaak. Daarna stop ik met die te nemen. En probeer gezond te eten maar krijg op het moment weinig door mn keel, echt kieskeurig, dus ben al blij dat er wat dingen zijn die ik eet. Bananen at ik bijv. eerst erg veel. Nu moet ik daar niet aan denken. Appeltje lukt dan weer wel, wat lichter verteerbaar
He meiden! Misschien ga k gember toch maar eens proberen. Die thee klinkt toch best wel appetijtelijk hihi. Ik heb op t moment steeds bizar veel zin in pizza, friet, haha. Ik ben gister naar Italië gevlogen, dus dat zit wel goed nu ben ik alleen altijd een beetje huiverig voor vliegen, en ik heb mezelf ook echt vreselijk opgefokt gister, omdat er best wel wat turbulentie was, en opstijgen en landen vind ik sowieso altijd wel spannend. Nu lig ik wakker, omdat ik 'bang' ben voor een miskraam. Ik voel me verder prima, dus t is waarschijnlijk niet reëel, maar ja jullie weten vast wel een beetje hoe je gaat denken. Ik las op internet dat vliegen helemaal geen kwaad kan, dus dat stelt wel gerust.
Hallo dames, ik moet ook weer vitaminepillen gaan halen indd!! Vanmiddag maar even doen. Hier ook misselijkheidsvlagen de hele dag door blehh! Vanmiddag eerste echo, joepie!
Ik vlieg ook aankomende week, en ben precies zo een stresskippetje als jij ook beschrijft. Er vliegen dagelijks over de gehele wereld zwangere vrouwen, ook de eerste weken, van lange tot kortere vliegreizen en dat is allemaal geen probleem maar ook ik weet dan net in mijn hoofd weer een theorie te bedenken waarom het nu juist wél slecht zou zijn of waarom het bij mij niet goed zou zijn en blabla. Dus ik herken het Maar, niet drukmaken want het zijn echt hersenspinsels! (Zeg ik heel makkelijk hahaha) maar het is echt zo! We maken ons druk om niets. Als het goed zit zit het gewoon goed en gaat het niet fout door het vliegtuig. Dus probeer jezelf even af te leiden met je gedachten fijne vakantie meid!
Hier ook een mooie echo met een kloppend hartje! Ben wel een week terug gezet, 6 weken en 5 dagen. Konden niet heel goed meten omdat ie tegen de kant aanzat, over 3 weken mag ik weer 😊
Gefeliciteerd Char!! Echt goed hè, om dat zo te zien!! En Dee-tje, thanks voor je opbeurende berichtje!
Leuke berichten van kloppende hartjes! Zeker super fijn om een eersre echo te hebben gehad? Ik ga morgen voor uitslag van de bloedtest en hoop dan ook naar me eerste echo te kunnen gaan!
Xfifix ook gefeliciteerd! Ik snap er niks van hoe jullie die echo's erbij zetten, waarom lukte mij dat niet dan 😄
Ook al zo'n mooie echo! Wat fijn! Klopt is een hele opluchting als je een echo hebt gehad voelt het nog echter! Als je een foto wilt plaatsen Chan dan moet je naar plaats reactie gaan en dan onderaan staat beheer bijlage kan je je foto uploaden.