Hallo dames, Nou net een echo gehad in het ziekenhuis en ik weet niet veel meer dan voordat ik de echo had..... Het was gewoon nog net te vroeg..... Ze kon zien dat ik zwanger ben en er zat ook een vruchtje, maar dat is nog zo klein dat er nog geen hart actie waargenomen kon worden... Volgende week dinsdag mogen we weer terugkomen, hopelijk is er dan meer te zien...... En tot die tijd maar afwachten...... Ik heb nog steeds dezelfde kwaaltjes als vorige week, nagenoeg nergens last van..... Niet echt misselijk (soms een beetje raar gevoel in mijn maag), allen misschien iets eerder moe maar nog lang niet zo erg als bij mijn eerste zwangerschap. En mijn borsten zijn ietwat gevoelig als je ze aanraakt. Groetjes Femke
Hè wat onzeker is dat dan hè? Dat is de reden waarom onze gynaecoloog de echo liever laten doet. Omdat er vaak voorkomt dat jehet hartje nog niet kan zien. Wanneer moet je nu terug?
Vervelend he die onzekerheid.. Ik ben ook zo ontzettend onzeker. Ik mag pas 6-5 voor een intake bij de vk en een echo volgt dan pas bij de 2de afspraak! Had stiekem gehoopt dat ik die meteen zou krijgen.
Ik mag pas 1 mei voor de echo ben dan bijna 8 weken duurt nog zo lang! Tenminste wachten duurt lang... Die onzekerheid de eerste weken zijn vreselijk!
Ja mijn echo zal pas rond de 12 weken zijn wat ik begreep bij mijn aanmelding. Ja ik vind die onzekerheid de eerste weken ook heel vervelend! Helemaal omdat mijn zus miskraam naar miskraam heeft gehad, ik merk dat ik daardoor nu veel meer stilsta bij het feit dat er nog zoveel fout kan gaan. En dan voel je steeds van die ongesteldheid krampjes, en elk krampjes hou je in de gaten.
Dag dames! Gefeliciteerd allemaal! Hier nog 1tje Uitgerekend op 16 december. Ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Na 2 negatieve testen toch nog 1tje voor de zekerheid en die was positief. En vanmorgen ook positief Wij zitten helemaal op een roze wolk! Ik had wel last van kwaaltjes en nog steeds. Mijn borsten zijn enorm gegroeid en voelen alsof ze hevuld zijn met lood. En steken in mijn buik ongeveer een week geleden, toen niet meer en nu wel weer. Dus voel(de) echt wel dat er wat gaande was in mijn lijf.
Hallo allemaal, ook nieuw hier, ook uitgerekend in december en in blijde verwachting van ons 1e kindje. JEETJE WAT SPANNEND!! ik heb me hier aangemeld omdat we het nog aan bijna niemand verteld hebben, maar ik voel zo veel, wil het graag delen en andere verhalen lezen!! Iedereen ook gefeliciteerd!!
ow ik ben trouwens 33, 14 jaar samen met vriendlief en eigenlijk pas vorig jaar de knoop doorgehakt om voor een kindje te gaan. 1 x geprobeerd en gelijk raak
Hoi meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! 1 jaar en 1 week geleden had ik een positieve test. Was 13-12 uitgerekend maar ons meisje kwam 4-12... Meiden geniet van jullie prille zwangerschap!!! Hoop dat alles goed mag gaan bij jullie... Wilde even kijken of er al een december mama's topic was Geniet er van!
Wat gezellig nog een zwangere erbij gefeliciteerd! Vandaag is er iemand van mvm hier geweest. Mag weer volop plassen! Misschien een idee om hier een lijstje te maken
Hai meiden, Ik ben ook een aanstaande december-mama. Als het goed is ben ik zo rond 23 december uitgeteld! Ik heb al een dochtertje van nu 1,5 en die zal tegen die tijd 2 jaar en 3 maanden zijn. Omdat ik een v.mk heb gehad vorige cyclus heb ik 5 mei mn eerste vroege echo, omdat ik wat onzeker ben en een dag later ook op vakantie ga dus hoop dat dan alles goed is. Wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en dat er maar veel en gezellig gekletst mag worden hier
Ik wilde inderdaad net vragen of er al een lijstje was Is wel leuk om er even eentje te maken? Ik wil het anders wel doen hoor? Laat maar ff horen.
Welkom dee tje en gefeliciteerd kan je jou onzekerheid goed voorstellen heb zelf ook een vmk gehad dus dan blijf je angstig! Jij mag aftrappen hoor met een lijstje maken dan kan de rest zich toevoegen!
♡ Uitgerekend ♡ : 1 december 2 december 3 december 4 december 5 december 6 december 7 december 8 december 9 december 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december 16 december 17 december 18 december 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M? 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december
Ik heb even een beginnetje gemaakt van een bevallingslijstje. Heb mezelf erbij gezet met leeftijd, hoeveelste kindje en jongen of meisje maar dat is natuurlijk nog lang niet aan de orde Als jullie jezelf er even bij kunnen zetten onder de juiste dag, dan hebben we straks een mooi compleet lijstje En voel je uiteraard vrij om de lijst op te pimpen of te veranderen e.d. (Oja, voor degenen die dat niet weten, om de letters dik gedrukt en in kleur te houden enzo, zodat je alles wat duidelijker kan lezen, moet je het bericht even quoten als je hem wilt aanpassen, en dan de quote zelf weghalen, dan blijven alle codes staan ) @Char1983, Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk Ja die onzekerheid is nu wel extra omdat je nu echt hebt ervaren dat het mis kan zijn. Zal denk ook pas minder worden na de magische 3 maanden.
gefeliciteerd dee-tje ik zou 15 december uitgerekend zijn. erg spannend! omdat het mijn eerste is en er in mijn omgeving bijna geen moeders zijn, graag jullie reactie; ik voel me echt opgeblazen, echt niet normaal. Ik ben pas net 5 weekjes, dus is dat niet gek? Eten gaat moeilijk, omdat ik me al snel vol voel maar ik ben niet misselijk? Ook heb ik geen last van gevoelige borsten. wel soort van hyper gevoel en ik heb het de hele dag koud. Ik ben al een paar nachten midden in de nacht wakker geworden en dan ben ik ook echt KLAARwakker?? Oja en ik pies me een ongeluk haha En ik denk dat iedereen hier op mijn werk doorheeft dat er iets aan de hand is.. Normaal ga ik ook niet zo vaak naar het toilet, dus ben een beetje bang dat ik snel door de mand val... Maar; zijn deze symptomen voor jullie herkenbaar?
@moniq1981, Dankjewel jij ook Wat je opnoemt lijkt me héél normaal! Heb het ook steeds koud, en herinner me van de eerste keer ook dat ik het meestal koud had en ook altijd koude handen, en ook voeten. Verder heb ik ook dat hyper gevoel, beetje duizelig, onrustig en erg moe en onrustig slapen. Veel plassen ook ja haha dus allemaal erg herkenbaar. Ben nog niet misselijk maar bij mijn dochter begon dat ook pas bij 7 weken. Dus ben erg benieuwd.