December 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Taraatje, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Char, was jij verder dan jezelf dacht dan? Of is je cyclus niet regelmatig?

Ja, de grootste schrik is even voorbij.
    En we moeten nog maar van hem genieten zo lang het kan, hem steunen en helpen waar hij dat nodig heeft zodat hij iig een fijn sterfbed heeft. (Voor zover het fijn kan zijn natuurlijk, weet het even niet anders te benamen.)

2. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chan bedoel je denk ik...?
    Eerst was het 2 december, maar ik heb iui gehad op 8 maart en die dag is de eicel dus ook direct bevrucht. Vandaar nu dus 29 november...

Ja inderdaad rustig de tijd nemen met elkaar en het voor je schoonvader zo comfortabel mogelijk proberen te maken, dat is het enige dat je
    (jammer genoeg) doen kunt... Heel veel sterkte!

3. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry, autocorrect.. Chan bedoelde ik idd.
    Ik ben ook benieuwd of ik straks langer of korter zwanger ben.
    Nog 3 dagen wachten :D ergens vind ik het ook spannend en blijf ik bang voor een missed abortion..

Maar donderdag 8 weken echo.. Ben heel nieuwsgierig en toch ook stiekem 'bang'

Het is idd moeilijk om met zo'n situatie om te gaan, omdat hij zelf ook vind dat je eigen leven ook gewoon doorgaat.

4. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Monique81 Nee hij neemt mij niets kwalijk hoor! Vind t alleen zo vreemd, niets voor mij zeg maar ;).
    Maar zal als de vermoeidheid verdwenen is ook wel weer bijtrekken ga ik vanuit.
    Verder prima weekend gehad. Veel geslapen idd. Probeer zoveel slaap te pakken als ik kan!

5. Apelientje

25 apr 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe zitten jullie eigenlijk met je gewicht? Ik was in die vier dagen dat ik in Rome was 1,5 kilo afgevallen, terwijl ik daar de hele dag heb lopen eten.. Ik moet echt veel meer eten dan normaal, om op hetzelfde gewicht te blijven. Als ik het Google, vind ik alleen maar site waarop diëten tijdens zwangerschap wordt afgeraden, maar dat is helemaal niet aan de orde..

6. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Bij mij is het ook een beetje verschoven. Was iets korter zwanger dan gedacht dus ipv 20 december ben ik nu rond de 25e uitgerekend. Wie weet komt de kleine zelfs rond oud en nieuw... we zullen zien :)

7. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hee dames!!

Hier de echo gehad en alles was goed. Werd geschat op 6w5dgn en het hartje klopte. Dus voor nu goed nieuws :) Over vier weekjes weer en dan hopen op mooie groei. Ik ga morgen op vakantie dus even afwezig op t forum. Meiden die ook nog echo's hebben deze week, Succes!

8. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Oke weet nu ook wat een termijnecho is haha

Ik zelf denk dat ik ben aangekomen, ontzettend, maar hou me gewicht niet zo nauwkeurig in de gaten. Andere zeggen juist dat ik wat magertjes lijk.. Ik denk dat het later erg belangrijk is om regelmatig goed aan te komen.

Een fijne vakantie dee-tje! En wat grappig dat jullie later zijn uitgerekend allemaal, ik zal het morgen hopelijk ook te weten komen!

9. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Mijn echo , helaas kon ze nog niks zeggen omdat het te klein is, moet over 10 dagen opnieuw komen voor echo. Jammer en erg spannend ook, hoop dat het wel goed groeit ook omdat ik wel vaak kramp heb in me buik...

10. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Spannend turkssnoepje. Wel een hartje zien kloppen?

11. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Nee :(
    Het was een inwendige echo dus ook niet fijn, over 10 dagen nog maar eens kijken dan, en daarna wil ik zowiezo ergens anders voor volgende echos want het is daar echt duizend keer niks.
    Voel me nu zo onzeker!

12. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jemig turkssnoepje.. Dat is wel een nadeel van de vroege echo's ik moet donderdag en ben hier dus ook bang voor.

Omdat het dus niets hoeft te betekenen, en toch zit jij nu met een verschrikkelijk gevoel.. Misschien heb je een laat eitje/innesteling gehad?

Ik ga voor je duimen dat je over 10 dagen een goede echo hebt met een kloppend hartje!

Op welke termijn kwam je uit? Of lees ik daar overheen?

13. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er zit toch duidelijk wat turkssnoepje, het is allemaal zo ver weg... Konden ze niet inzoomen? Mijn eerste echo was met 6,5 week en was ook zo mini hoor, maar ze konden wel dichterbij kijken...

14. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Dat zei de dokter ook, late innesteling, maargoed had tog liever kloppend hartje gezien en het termijn geweten, maar helaas ook dat heeft ze niet gezegd.

Heb echt geen idee of ze kon inzoomen, het gaat hier allemaal heel anders dan in nl en.je bent gewoon echt een nummertje, had ook maar 5minuten en me man mocht er niet bij zijn. :mad: zwaar geirriteerd

Dankje delina, hoop voor jou dat je wel een duidelijkere echo hebt !

15. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je man mocht er niet bij zijn? Dat is al helemaal vreemd!
    Vervelend allemaal, voor nu uit gaan van het goede! Ik heb een echo gehad ergens in de 5 weken en toen was er nog niets te zien, ik heb meer dan een week in de rats gezeten en de echo erna was alles goed... Ik had me voor niets druk gemaakt! Probeer dus uit te gaan van het goede, stress is ook niet goed!

16. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jemig wat vervelend dat ze je zo onzeker hebben weg laten gaan..

Zullen wel 10 lange dagen worden :(
    Terwijl het misschien wel gewoon een late innesteling is geweest.

Al snap ik dat je in de rats zit, ik zou ook niet positief kunnen denken en allerlei doemscenario's in m'n hoofd halen.

Idd wel vreemd dat je man er niet bij mocht zijn.
    Heeft dat iets te maken met het geloof en dat in combi met een inwendige echo?

17. Apelientje

25 apr 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee Turkssnoepje! Wat rot zeg! Kan t niet zo zijn ook dat je darmen overactief zijn en dat t daarom moeilijk te zien was? Volgens mij liggen die er helemaal voor, het zou ook gelijk de kramp verklaren. Het is zo lastig om al die ingewanden uit elkaar te houden.. Bij mijn echo kon ze ook niks zien doordat m'n darmen helemaal ervoor zaten. Ik heb toen ook een inwendige echo gehad en toen lukte het iets beter. Ik was 6w5, maar kan me voorstellen dat als je nog iets eerder bent geweest, dat je dan echt niks ziet. Het groeit zo snel die eerste tijd! Try to relax, het komt vast allemaal goed!:) ik zou inderdaad wel iemand proberen te vinden bij wie je een goed gevoel hebt:) sterkte meisje! Kop op!

18. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Turkssnoepje.
    Komt vast goed!

19. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Dankjullie wel allemaal,

We waren in het ziekenhuis van de overheid, omdat we dachten dat een echo daar net zo goed hoort te gaan als bij private ziekenhuizen, maar dat blijkt dus niet zo. Dat was ook de reden dat me man er niet bij mocht denk ik, het is een kamer met achter een gordijn de plek voor echos etc, maar iedereen loopt die kamer in en uit omdat ze geholpen willen worden, geen respect hebben voor andere EN hun afspraaktijdstip, dus als er dan ook nog eens mannen binnen komen, tja had ook niet echt fijn gevonden als ik daar lag en toevallig het gordijn een beetje opvliegt en daar een man staat.. Dus dat terzijde

Ik heb nu een telefoonnummer van een dokter, een wat oudere vrouw met veel ervaring, klein praktijkje, vriendelijk en legt alles goed uit, dus dan zullen we daarheen gaan en dan moet alles goed komen hoop ik.

@apelientje, dat wat je zegt over darmen dat zou ook heel goed eens kunnen, maar in dat ziekenhuis doen ze ook gewoon niet meer moeite als iets dus niet meewerkt -_-

Bedankt voor de steun, ga de komende tien dagen er gewoon niet aan denken en lekker genieten van het weer ;)

20. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Zo ik ben weer terug na een paar daagjes Zuid-Frankrijk. Hier meteen weer goed misselijk. Daar ging het eigenlijk wel redelijk.

Morgen de echo en ik kan echt niet wachten! Ik hoop dat ze wat kunnen zien, want het is natuurlijk nog vrij vroeg...

Deel Deze Pagina