December 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Taraatje, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi monique! Wat leuk :)

Ik zal me ook nog even voorstellen.
    Michelle, 28 jaar, met mijn liefde samenwonend in t mooie amersfoort. Ik werk als jongerenwerk en qua hobbys heb ik lezen, gezellig met vrienden, motorrijden en lekker koken en sinds kort ook eigenaar van een naaimachine dus daar wil ik komende tijd maar mooie creaties op maken.

Heb 16/5 de eerste echo en 20/5 de intake bij de verloskundige :) spannend.

Donderdag komt de dame van moeders voor moeders langs. Nog meer dames hier die zich daar al voor aangemeld hebben. Je kan t besre aanmelden voor 7 weken... dan draag je t meest bij :)

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zal mezelf zo ook op lijstje zetten goed gedaan dee tje! Alleen misschien beter om alleen de datum neer te zetten die wij zijn uitgerekend anders word het lijstje zo lang Hihi en afsprakenlijstje misschien?

En betreft opgeblazen gevoel hebben dat heb ik ook maar ondanks ik al een zoontje heb, heb ik nu ook kwaaltjes die ik bij hem niet had. Voel me gewoon zwanger haha maar snap ook dat alles wat je wel en niet voelt je erg onzeker kan maken.

Maar meiden we zijn zwanger dus moeten we ook genieten!

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Meiden idd die eerste 12 weken zijn killing... Probeer te genieten ik ben te onzeker geweest en heb de eerste twaalf weken vergeten om als eerst te genieten...
    Geniet geniet geniet!!!!

Goeds zwangerschap dames t gaat zo snel ook al wil je nu t liefst al 12 weken en een goede echo gehad hebben...

Heerlijke tijd gewenst!

4. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey miesie86, wij wonen bij elkaar in de buurt!
    Ik woon in nijkerk!

5. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ben blij even wat ervaringen te kunnen checken ook... snel maar eens een 'zwangerschap voor dummies' boek gaan kopen :) hahaha

ik geniet er ook zeker van, zo apart om voor eigenlijk het eerst in mijn volwassen leven zo'n bijzondere ervaring te hebben. gevoelens en 'klachten' die ik niet thuis kan brengen, maar om een super reden! Ik zou er alleen het liefste de hele dag met iedereen over willen hebben, maar dat gaat dus niet.... Zo vreemd om ook al een buik te hebben (ondanks dat dit dus de darmen zijn) Als jullie n fotootje willen zien, kan ik die nog toevoegen... :D

Maar dat je na zo'n korte tijd zwanger al zulke duidelijke symptomen hebt vind ik echt heel bijzonder!! Voel me dus ook wel erg hyper en jubelig (zoals jullie misschien wel uit mijn enthousiaste berichten kunnen lezen :-D haha)

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Char1983, Haha is goed hoor :D Heb nog nooit eerder zo'n lijstje gemaakt dus ik heb maar wat gedaan :p maar dan korten we hem gewoon ff in toch :cool:

7. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow en miesie84, spannend al die eerste echo! Ik heb donderdag even een belafspraak met de huisarts. Ik gebruik namelijk medicijnen voor mijn astma, dus wilde ik even met haar bespreken en ik neem aan dat zij mij ook wel weet te vertellen wat en hoe mbt echo/afspraak e.d.
    zo, nu maar weer even plassen :)

8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend ♡ :
    23 december
    Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M?

♡ Afsprakenlijst ♡ :
    5 mei Dee-tje | Eerste echo
    20 mei Dee-tje | Intake

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Zo heb hem een stukje ingekort haha @char1983. Idd een stuk korter en overzichtelijker! Dus dames, jullie kunnen jezelf erop zetten dat is denk het makkelijkste.

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ♡ Uitgerekend ♡ :

13 december
    Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M?
    23 december

♡ Afsprakenlijst ♡ :
    1 mei Char1983 | Eerste echo gyneacoloog
    20 mei Dee-tje | Intake

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zooooo ingevuld! Dames voeg je toe zou ik zeggen!

12. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet nog afspraken maken voor n echo :) Eerst maar eens aankomend weekend wat vrienden en familie inlichten, ook spannend!!

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    O ja dat is zeker spannend maar ook erg leuk voor de reacties! Wanneer wil je dat gaan doen?

14. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Leuk, ik vul hem ook in!

♡ Uitgerekend ♡ :
    9 december
    Niandra | 23 jaar | 1e kindje | J/M?
    13 december
    Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M?
    15 december
    moniq1981 | 33 jaar | 1e kindje | J/M?
    23 december

♡ Afsprakenlijst ♡ :
    22 april Niandra | Eerste echo gyneacoloog
    1 mei
    Char1983 | Eerste echo gyneacoloog
    20 mei Dee-tje | Intake

15. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi niandra!

Spannend ook eerste kindje zie ik, hoe voel jij je?

@char; ik heb al wel mn zusje en 1 vriendin ingelicht, dat was al erg leuk. Kreeg een hoop "waaat??" te horen :) op een positieve manier hoor! Maar wil mijn en mijn vriend zijn ouders wel ff face to face vertellen. Dus dat doen we denk ik vrijdag. Als ik zo lang kan wachten!! Mijn vriend wil het nog even voor ons twee houden. Daarna ook nog een paar echt close vrienden. Ik val anders snel genoeg door de mand door geen wijntje mee te drinken :D

Jullie al mensen verteld?

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja zijn een aantal mensen die het al weten komt ook wel omdat ik weer via het zh icsi cryo ben zwanger geworden waar hun van op de hoogte waren. De rest horen het wel na een goede echo.

17. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL

En dan een echo met 10-12 weken.

Ik vind het vooral spannend om mijn werkgever in te lichten.

18. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is ook nog spannend!

heb je en vast contract of niet?

19. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee geen vast contract, die zou ik pas over 1,5 jr krijgen.
    Ik zit nu in m'n 2de jr contract en daarna volgt nog een jaar!

Maar geloof niet dat m'n baas hierom m'n contract niet zou verlengen en anders.. Tja dan verlengt hij hem niet.

Mijn vriend is 'al' 40 en hij wilde al niet te oud papa worden.
    En we waren al even bezig met zwanger worden.

Mijn vriend heeft wel een vaste baan en een redelijk hoog inkomen.
    En wie weet word ik de eerste jaren wel een thuis mama.
    Als de kosten voor de opvang te hoog worden zit die kans er dik in :)

Dus we zien het wel hoe dat loopt!

Anderzijds reageerde mij werkgever toen ik zei dat ik graag een dochtertje had gehad om mijn paardrij ding voort te zetten, zei hij ook wat let je.

Hij zal de maanden verlof misschien niet zo leuk vinden, maar hij is echt een gevoelsmens.
    En anders heb ik hem heel verkeerd ingeschat!

Voor 2 weken terug mijn beoordeling gehad, en hij was dik tevreden dus daar zit een evt niet nieuw contract hem niet.

20. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    #60 Miesie86, 15 apr 2014
    Laatst bewerkt: 15 apr 2014
    @ monique ik heb ook mijn medicijnen omgegooid. Ook astma en gebruikte daarvoor flink wat medicijnen. Ben er gelijk mee gestopt en de huisarts gebeld.
    Heb nu helemaal geen astmamedicijnen behalve salbutal200 die ik 2 x per dag max mag gebruiken. Ben nieuwsgierig wat de huisarts jou gaat voorschrijven.

@Delina04. Wat leuk! Als je xtje kop koffie wil drinken moet je t zeggen :) we hebben sowieso wat om over te praten :p
    Wij wonen nu sinds december hier in amersfoort maar bevalt me prima. Manlief moet wat meer wat wil je als je uit Rotterdam komt. Ben vooral gek op alle evenementen die hier georganiseerd worden. Dit weekend kutjurloop en binnenkort amersfoort jazz. Zin an :)

Deel Deze Pagina