@char1983 wat fijn dat je een goede echo had. Geloof dat iedereen blij is al ze die gehad hebben. @delina, mooie echo
Wat een mooie echos weer! Ik mag morgenochtend . Hoop dat alles goed is. Heb op vakantie een buikgriepje opgelopen waardoor ik nu erge buikpijn heb. Dan ga je je toch wat meer zorgen maken :-/. Maar zal vast allemaal wel goed zijn.
Ik denk dat zorgen maken er gewoon bijhoort. Totdat je dat kleine ukje straks in je armen hebt zul je (denk ik ) jezelf regelmatig afvragen of alles wel goed gaat. Lang leve de echo's Beide succes morgen.
Meting kwam op 9+4 Miesie dat buikpijn en zorgen ken ik. Ik had gister na het vrijen roze afscheiding. Dus ik vond het ook erg spannend! Ze zag idd een kleine holte met vocht tussen die vliezen waar het lichte bloedverlies vandaan kon komen. Maat blijkbaar niets ernstigs want ze zei er verder niets van.
Yeah weer een goede echo gehad. Zit nu op 10 weken en 5 dagen en ben terug gezet naar 18 december. Helemaal blij. 11 juni gaan we voor de combinatietest. Bloed heb ik vandaag gelijk maar af laten nemen in t ziekenhuis. Ik zal binnenkort ook even t schema aanpassen
Hihi jah echt he! Krijg nu al t trotse mama gevoel dat ie t zo goed doet en zo gegroeid is ♡ En Mirakels? Hoe was de jouwe?
♡ Uitgerekend ♡ : 29 november Chan82 | 31 jaar | 1e kindje | J/M? 2 december Pixie83 | 30 jaar | 1e kindje | J/M? 9 december Niandra | 23 jaar | 1e kindje | J/M? 10 december MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje | J/M? 13 december Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M? 15 december moniq1981 | 33 jaar | 1e kindje | J/M? 17 december Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J/M? 18 december Miesie86 | 28 jaar | 1e kindje | J/M? 20 december Delina04 | 26 jaar | 2e kindje | J/M? DigiGee | 29 jaar | 1e kindje | J/M? 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M? Turkssnoepje | 19 jaar | 1e kindje | J/M? Ikke163 | 28 jaar | 2e kindje | J/M? Cici86 | 28 jaar | 3e kindje | J/M? 25 december Noid| 27 jaar | 2e kindje | J/M? Sascha84| 29 jaar | 1e kindje | J/M? 28 december Noushka | 25 jaar | 2e kindje | J/M? Niki2014| 30 jaar | 1e kindje | J/M? 29 december Miracles | 29 jaar| 2e kindje | J/M? ♡ Afsprakenlijst ♡ : 14 mei Niandra | Tweede echo 14 mei Ikke163| intake en eerste echo? 15 mei Turkssnoepje | Tweede echo 16 mei Miesie86 | Eerste echo 20 mei Pixie83 | Combinatietest 20 mei Dee-tje | Intake 20 mei Miesie86 | Intake verloskundige 22 mei Chan82 | Echo 22 mei Niki2014 | 2e Echo Gyn 23 mei Dee-tje | Bloedafname 27 mei Miesie86 | Termijnecho en Bloedafname 29 mei Chan82 | Controle verloskundige 2 juni Miracles | Echo en Intake 4 juni Dee-tje | Termijnecho 10 juni Chan83 | Geslachtsbepaling 11 juni Ikke163| termijnecho 11 juni Miesie86| Combinatietest 11 juni Pixie83 | Geslachtsbepaling 17 juni Miesie86| 1e controle verloskundige 19 juni Niki2014 | Termijnecho Gyn 1 juli Dee-tje | Geslachtsbepaling
Bekijk bijlage 397563 Super!!! Dochterlief is mega happy!! Foto gemaakt van haar met de echo en op facebook geplaatst!!! Echt gaaf!! En weer een dag vooruit! Maandag de officiele termijnecho en dan hoor ik of mijn datum idd weer verschoven is.
@Miesie, Hoe kom ik ook op de lijst? Ben op 4 december uitgerekend. Mooi dat de echo's goed waren dames
Hallo allemaal, ik kom ook eens kijken hier! Ik ben zwanger van de tweede, ik heb al een zoontje van 2 jr 4 mnd. Graag hadden wij allang een tweede gehad maar helaas heeft het niet zo mogen zijn....voor deze zwangerschap had ik een miskraam en de eerste weken van deze zwangerschap waren daardoor extra spannend, maar...bij 7 weken een goede echo en vorige week weer een goede echo gehad, en nu geloof ik er in en kan ik goed genieten van deze zwangerschap! Ik ben 12 dec uitgerekend. Nu dus 11+4 wk. Sinds een paar dagen draag ik positiebroeken en jee! Ik zie er al echt zwanger uit, heb al een behoorlijke buik! Hebben meer mensen dat al zo vroeg? Groetjes!
Hoi Mirakels! Mooie echo hoor! Leuk dat je dochter er ook zo blij mee is @Ikke31 je kan op het laatste bericht waar de lijst in staat op quote klikken. Dan haal je in het bericht de quote haakjes weg en zet je je gegevens in de lijst. Ala je die post hebben we n nieuwe lijst. @Ipje bij mij nog niet zon dikke buik hoor maar tis ook mijn eerste dus dan valt dat wel mee. Maar je begint t bij mij wel te zien nu dus ga het maandag maar op me werk vertellen. Leuke mededeling voor de teamvergadering . Ik ben al n beetje begonnen met shoppen voor kinderwagens op marktplaats maar sra ervan te kijken dat je die toch nog wel redelijk goedkoop kan vinden op marktplaats. Heb er al 1 voor 25 euro aangeboden gekregen. Lijkt me geen slechte deal. Desnoods voor bij oma thuis ofzo
Welkom Ipje en gefeliciteerd!! Mijn buikje begint langzaam zichtbaar te worden. Wij hebben het al vroeg verteld dus het het is meer dat anderen er op letten @ Miesie, bedankt voor de uitleg...ben er nog niet zo handig in haha!