Ik sla over voor het whatsappgroepje. Vanavond echo gehad, alles was goed! Uitgerekende datum is nu 19-12.
@Noid, wat fijn dat de echo goed was. Heerlijk gevoel. Ik heb net met de angelsound voor de 1ste keer zelf het hartje kunnen horen. Super leuk! Zo mooi om te horen
Ik heb vandaag t hartje geluisterd met mijn Dochter... zo geweldig!!! Eehm whatsapp.. kan leuk zijn, kan alleen niet continu reageren
Kon jij het al horen Miracles? Mij lukte het anderhalve week geleden nog niet. Gaan jullie allemaal weg hier? Of blijven jullie ook lekker hier kletsen?
Ik kon het tegen 8 weken al vinden.... 7.6 geloof ik.. en niemand geloofde t, maar goed ik hoor nog steeds dat wat ik toen ook hoorde... al weken. Soms zo een paar dagen niet.... en soms zo te pakken.
Leuk hè die angelsound! Ik heb t hartje vorige week gehoord bij 9 weken en 3 dagen, moest wel een half uur zoeken voor ik het vond en niet meer mijn eigen hartslag hoorde. Had m geleend van een vriendin, ga m denk ik binnenkort nog een keer lenen. Ik heb mijn mail adres gemaild naar ikke voor het fb groepje.
Ik durf niet de angelsound te kopen ben bang dat het slecht is omdat er nog niks over bekend is. En als ik het in huis heb ken ik mezelf dan maak ik me druk als ik het hartje niet kan vinden .. hihi
Ik doe wel mee met een FB groep, whatsapp niet. Wat leuk dat jullie het hartje van je kindje zelf kunnen horen kloppen!
Snap ik wel liza, daarom koop ik m zelf ook niet. Af en toe lenen vind ik prima. Ik heb trouwens de geslachtsbepaling op 5 juli gepland staan, bij 15 weken.
Ik ga waarschijnlijk 27 de geslachts bepaling laten doen 1 dag voor mijn verjaardag hihi. Bij 15 weken
Ik heb het hartje zelf nog niet kunnen vinden. Gisteren nog geprobeerd. Vanavond wel heel even gehoord bij de echo, vk wilde maar heel kort laten luisteren..