Betreft werk ben ik niet zo zeker van mijn verlenging van contract, Niet omdat ik zwanger ben maar vanwege bezuinigingen.mijn contract en die van nog 2 collega's lopen eind mei af dus vrees voor onze banen.zou jammer zijn maar niet de einde van de wereld.lijkt me alleen niet echt leuk om maanden lang thuis te zitten. Scheelt ook dat mijn man een goede baan en functie heeft.
Ik ben ook geen type om lang thuis te zitten hoor! Maar zo dacht ik dus ook, stel je voor ik zet m'n wens opzij voor m'n contract en dan gaat het hele boeltje failliet. Dan heb ik mijn eigen leven nog jaren aan de kant gezet terwijl je dan ook zonder baan zit! Vervelend is het wel! Ik ben 1,5jr geleden m'n baan ook verloren door de crisis!
Ja precies zo denk ik dus ook! Ja bah crisis helaas zijn veel mensen hier de dupe van... Toen ik zwanger was van zoontje ben ik m'n baan verloren ivm zwangerschap maar toen is het ook goed gekomen. Ik heb hiernaast gelukkig ook een leuke betaalde hobby maak namelijk ook bruidjes op.
♡ Uitgerekend ♡ : 13 december Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M? 16 december Miesie86 | 28 jaar | 1e kindje | J/M? 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M? ♡ Afsprakenlijst ♡ : 1 mei Char1983 | Eerste echo gyneacoloog 5 mei Dee-tje | Eerste echo 16 mei Miesie86 | Eerste echo 20 mei Dee-tje | Intake Miesie86 | intake
Ik ben ook van mening dat het dan wel goed komt. Ook al tref ik zo'n baas/baan als nu nooit meer. Maar om daar nou m'n eigen geluk voor te laten liggen.. Ik ben nog jong, dus er zijn vast zat kansen genoeg dan!
Oohh ik ben daar ook helemaal niet handig in en heb dr geen geduld voor hahaha Sowieso ben ik aan t afkicken van de koffie want was echt een caffeine junk. Dus koppie thee klinkt goed. Ga nu ff de keuken in maar zal proberen snel die lijst aan te passen en een date te prikken. Leuk Oohja weet iemand of die 8 weken echo ook gewoon vergoed wordt door je verzekering? Want is volgens mij niet verplicht....
Ik was echt een redbull junkie, maar vanaf de posi test geen slok meer gehad! Dronk eerder altijd een blikje na mijn werk. Verder alleen thee en water, ben echt een theeleut. Ik heb geen idee, ik heb eerst een intake en dan pas een echo met 10-12 weken..
♡ Uitgerekend ♡ : [/SIZE] 9 december Niandra | 23 jaar | 1e kindje | J/M? 13 december Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M? 15 december moniq1981 | 33 jaar | 1e kindje | J/M? 16 december Miesie86 | 28 jaar | 1e kindje | J/M? 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M? ?? december Delina04 | 26 jaar | 2e kindje | J/M? ♡ Afsprakenlijst ♡ : 22 april Niandra | Eerste echo gyneacoloog 1 mei Char1983 | Eerste echo gyneacoloog 5 mei Dee-tje | Eerste echo 6 mei Delina04 | Intake 16 mei Miesie86 | Eerste echo 20 mei Dee-tje | Intake 20 mei Miesie86 | Intake
Hier nog een koffiejunkie..... Ik heb de senseo weer van zolder gehaald, en drink dan eerst een bakje echte koffie en de rest van de dag cafeïne vrije uit de senseo. We hebben namelijk een bonenmachine en om vriendlief ook aan de cafeïne vrije koffie te zetten vind ik ook zo wat.......
Zo klopt ie weer! Delina wanneer ben je uitgerekend? Ik had overdag denk ik zeker wel 5 tot 10 koppen koffie. En savonds op me werk idd ook meestal een red bulletje. En nu terug naar 2 koppies per dag :-/ dat wordt nog wat. Ben zo blij dat dit het enige is wat ik hoef te laten staan (naast me wijntje dan). Ben een jaar gelden al gestopt met roken
dat word afkicken dan succes! Maar je mag dus helemaal geen koffie? Lus zelf geen koffie dua dacht altijd dat je met mate wel mocht drinken
♡ Uitgerekend ♡ : 9 december Niandra | 23 jaar | 1e kindje | J/M? 10 december MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje | J/M? 13 december Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M? 15 december moniq1981 | 33 jaar | 1e kindje | J/M? 16 december Miesie86 | 28 jaar | 1e kindje | J/M? 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M? ?? december[/B] Delina04 | 26 jaar | 2e kindje | J/M? ♡ Afsprakenlijst ♡ : 14 aprilMamaFemsie | Eerste echo gynaecoloog -> echo te vroeg, volgende week terug 22 april Niandra | Eerste echo gyneacoloog 22 april MamaFemsie| Tweede echo gyneacoloog 1 mei Char1983 | Eerste echo gyneacoloog 5 mei Dee-tje | Eerste echo 16 mei Miesie86 | Eerste echo 20 mei Dee-tje | Intake 20 mei Miesie86 | Intake Zo ik heb mezelf ook aan de lijst toegevoegd..... Dat hoop ik ten minste want weet niet zo goed hoe het werkt.....
Jah je mag 2 bakkies ongeveer. Ligt een beetje aan het soort koffie. Thee mag je iets meer maar ook weer afhankelijk van wat voor thee. Maar qua caffeine gehalte is het zwaar downsizen zeg maar
♡ Uitgerekend ♡ : 9 december Niandra | 23 jaar | 1e kindje | J/M? 10 december MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje | J/M? 13 december Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M? 15 december moniq1981 | 33 jaar | 1e kindje | J/M? 16 december Miesie86 | 28 jaar | 1e kindje | J/M? 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M? ?? december Delina04 | 26 jaar | 2e kindje | J/M? ♡ Afsprakenlijst ♡ : 14 aprilMamaFemsie | Eerste echo gynaecoloog -> echo te vroeg, volgende week terug 22 april Niandra | Eerste echo gyneacoloog 22 april MamaFemsie| Tweede echo gyneacoloog 1 mei Char1983 | Eerste echo gyneacoloog 5 mei Dee-tje | Eerste echo 16 mei Miesie86 | Eerste echo 20 mei Dee-tje | Intake 20 mei Miesie86 | Intake
Zo, jullie zijn al flink op dreef met de gesprekken zeg haha! Ben een paar uurtjes weggeweest en moet nu al flink terug gaan lezen hihi. @vertellen, Hier aan ouders, schoonouders en zussen verteld. Verder een hele goede vriendin. Bij de eerste heb ik het langer voor ons zelf gehouden maar omdat mensen nu al wisten dat we er mee bezig waren mede door mn vm.k, dacht ik, het is toch al niet zo een verrassing meer en met mn naasten wil ik het ook wel graag delen zodat ik niet moeilijk hoef te doen met het verzwijgen! Moet ik constant smoesjes verzinnen waarom ik dat wijntje niet hoef of die overheerlijke biefstuk en carpaccio opeens afsla terwijl ik het normaal heerlijk vind . @koffie, Ook ik heb de decaf padjes weer in de senseo nu. We hebben ook nog een nespresso machine maar die cupjes kun je alleen op bepaalde punten halen dus nog geen tijd gehad die decafs te kopen. Dus voor nu even senseo.
Wow veel geschreven zeg! Ik ben ook meer een thee mens, maar ook niet heel erg haha. Hebben jullie al trek in bepaalde dingen? of juist afkeer? Ik heb meer trek in hartig, vooral haring mmmmm