December 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Taraatje, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee klopt ik ben bijna 8 weken zwanger als ik m'n eerste echo heb, en dat komt omdat ik bij een gynaecoloog loop.

2. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou, ik zal het morgen wel horen van de huisarts? Zo niet, dan vraag ik het zelf idd wel.

@chan welkom! Hoe voel jij je? Ik herken je gevoel wel, maar aan de andere kant voel ik nu zoveel dingen die ik nog nooit ervaren heb, dat het voor mij zo duidelijk is dat ik zwanger ben (dit is ook mijn eerste).

3. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het goed gekomen is :)

4. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel me eigenlijk goed, wel minder energie en pijnlijke ()() maar verder mag ik niet klagen. Vooral heel onzeker en emotioneel, het is maar goed dat het 9 maanden duurt, dan kan het landen.

5. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken dat onzekere gevoel ook wel.

En ik ben ook wel bang voor de reactie van m'n ex schoonmoeder, de oma van mijn eerste kind.
    Mijn zoontje heeft een negatieve ervaring met zwangerschap omdat de vriendin van mijn ex en mijn ex hem links hebben laten liggen en hij de gehele zwangerschap daar hooguit 3x heeft geslapen.
    Daar heeft hij best een knauw van gehad.

Nou kijkt z'n vader sowieso alleen maar naar hem om als het hem uitkomt hoor, zijn prioriteiten liggen nogal verstrooid ;)
    Maar z'n vriendin stimuleerde hem wel voor de zwangerschap, ze moet nog een weekje en beloven beterschap maar stiekem geloof ik daar niet zo in.

En tja dan kom ik erachter aan dat wij ook een kindje krijgen, ik maak me daar dus best druk om.
    Haar reactie zal niet leuk zijn, en het zal me niets verbazen als ze zegt dat ik hierdoor niet aan m'n kind denk.

Terwijl ik geen eerlijke kans krijg omdat een ander dat al verprutst heeft.

Even vooropgesteld, mijn kind staat op een en heeft voorrang op alles en iedereen hoor ;)
    Ik baal ervan dat ik mezelf nu dus alweer zitten verdedigen door een situatie waar ik niets aan kan doen.

6. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb het hele topic al gelezen en ook ik mag me hier melden!:)
    Het word ons eerste kindje en de voorlopige uitgerekende datum is 19 december! Eerste echo 14 mei en intake + 2de echo 28 mei, (wat nog een eeuwigheid lijkt te duren...:x)

Afgelopen weekend ahum meerdere testen gedaan maar mijn gevoel, onderbuik en borsten zeiden al genoeg;)

Allemaal super gefeliciteerd!!

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd en welkom!

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    #108 Noushka, 16 apr 2014
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
    Hallo Dames
    Mag ik erbij? :D
    Ik ben 25 jaar (nog net geen 26 :p) en vandaag vroeg positief getest. Morgenochtend nog maar 1 doen, maar mijn boobs zijn al een halve cupmaat onderweg dus denk dat het wel snor zit :cool:.
    Ben dan 28 december uitgerekend. En het grappige is dat mijn zoontje (5) op 30 december jarig is haha. Niet zo gepland gepland natuurlijk (druk genoeg in december ;)), maar wel heel toevallig en grappig.
    2e kindje dus :)

Oja, lees dat er hier meer caffeinejunkies zitten?
    Ik drink al 2 jaar lang elke ochtend 1 blikje red bull. Ondanks dat ik er soms zelfs misselijk van word kan ik er niet vanaf blijven.
    Nu al 2 dagen niet meer gedronken. En het valt me zwaaar :(. Koffie lust ik overigens niet. Wel een wiener melange ofzo, maar daar zit zo weinig caffeine in :). Dit word echt afkicken dus..

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het word steeds gezelliger hier!
    Maar ook jij welkom en gefeliciteerd!
    En dat is wel erg leuk straks krijgt je zoontje misschien wel een heel mooi verjaardagskadootje! Ik ben geboren op de verjaardag van mijn oudste broer blijft speciaal!

Nieuwe dames als jullie willen mogen jullie je toevoegen aan het lijstje

10. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dankjewel :) zal mezelf zo ff toevoegen.
    Bijzonder zeg! Ben benieuwd hoe ver hij of zij van zijn broer zijn verjaardag af zal zitten :).

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    ♡ Uitgerekend ♡ :
    2 december
    Chan82| 31 jaar | 1e kindje | J/M?
    9 december
    Niandra | 23 jaar | 1e kindje | J/M?
    10 december
    MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje | J/M?
    13 december
    Char1983 | 31 jaar | 2e kindje | J/M?
    15 december
    moniq1981 | 33 jaar | 1e kindje | J/M?
    16 december
    Miesie86 | 28 jaar | 1e kindje | J/M?
    17 december
    Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J/M?
    20 december
    Delina04 | 26 jaar | 2e kindje | J/M?
    23 december
    Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J/M?
    28 december
    Noushka | 25 jaar | 2e kindje | J/M?

♡ Afsprakenlijst ♡ :
    14 april MamaFemsie | Eerste echo gynaecoloog -> echo te vroeg, volgende week terug
    22 april Niandra | Eerste echo gyneacoloog
    22 april MamaFemsie| Tweede echo gyneacoloog
    22 april Chan82| Intake verloskundige en tweede echo
    28 april Tammie87 | Eerste echo
    1 mei Char1983 | Eerste echo gyneacoloog
    5 mei Dee-tje | Eerste echo
    16 mei Miesie86 | Eerste echo
    20 mei Dee-tje | Intake
    20 mei Miesie86 | Intake

12. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    28 mei mama2b1| intake en 2de echo

13. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! En gefeliciteerd!

14. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah gelukt! Ff kijken hoe ik dit doe.... Net nog bij de Appie geweest om decaf pads te halen en decaf cappuccino! Te erg, ik kan de hele dag koffie drinken al denk ik dat decaf zowiezo beter is nu ik ook s'nachts al wakker lig... Of dit door hormonen komt of door alle dingen die door m'n hoofd spoken weet ik niet... Of omdat ik niet meer fijn op mijn buik kan liggen door opgeblazen/ gevoelige tieten en een opgezette buik ( darmen blijkbaar)
    Nou welterusten allen!

15. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Delina hoop oprecht dat de oma van je zoontje en je zoontje net zo blij zijn met je zwangerschap als jij!
    Lekker die kleine verwennen en er bij betrekken zodat hij ook echt de ontwikkeling van zijn kleine broertje of zusje meekrijgen en een trotse grote broer kan worden.

Alle nieuwe dames: gefeliciteerd en welkom!

Ik heb het vandaag aan een collegatje verteld. Zij probeert ook zwanger te worden en hebben er een soort racr van gemaakt! Ik win :p
    Heeft ze tijdens de lunch van die innimini sokjes gekocht! Me eerste babykadootje! Zo speciaal :)

16. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij miesie! Zou ook echt jammer zijn als ze jouw zwangerschap negatief zou beivloeden. Ik hoop ook voor je dat ze leuk reageert!

@miesie; leuk! En ook wel fijn om iemand te hebben om dit nieuws mee te delen he?!

Hier net wel iets heel spannends gebeurd.. Ik rij paard en m'n beestje struikelde net in t bos waardoor ik een (gelukkig hele mooi en ronde) koprol van t paard af heb gemaakt. Jeetje schrok me rot en degene waar ik mee was zei dat ik ook ff helemaal wit wegtrok. Gelukkig dus niets in m'n buik terecht gekomen en heb nergens last van (paard gelukkig ook niet) maar ik ben natuurlijk wel flink geschrokken! Maakt je wel ff extra alert op risico's!

Pff. Maar snel richting m'n mandje!

17. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ja das wel schrikken zeg! Naar de baby zit gelukkig veilig in je buik. Je moet wel heel raar vallen wil het echt goed fout gaan. Maar kan me wel voorstellen dat je je kapot schrikt!

Nou ik heb ook mijn eerste onrustige nacht. Niets voor mij. Slaap meestal als n blok. Maar ben vannacht om 5 uur wakker geworden en kan niet meer in slaap komen. En dat op me vrije dag! Gelukkig kan ik dan vanmiddag ook nog n uurtje slaap pakken.

Om half 11 komt die tante van moeders voor moeders. Ben nieuwsgierig!

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @miesie wat lief je collegaatje hogelijk is zij ook snel zwanger!

@moniq dat was vast schrikken voor je gelukkig zit je kleintje nog erg veilig!

@ mama2be1 en kunnen slapen?

Hoe is het met de rest van de dames?

19. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was echt schrikken gister ja, bedankt voor jullie lieve reacties!

@Miesie, vervelend he, dat heb ik maandag en dinsdag gehad. Ik werd om 03.00!! uur wakker en was dan ook KLAARwakker. Gevoelg; niet meer geslapen??? nog nooit meegemaakt...Maar was die dag eigenlijk helemaal niet moe. Vannacht eigenlijk de eerste nacht dat ik daar geen last van heb en in een keer doorgeslapen :) Ben benieuwd naar het moeder voor moeder verhaal!

Mn buik is wel weer wat opgezet, echt uitkijken hier op mn werk dat ik m ff inhou als ik door de gangen loop... Wel gek want dat was twee dagen weg. Stiekem ben ik er wel blij mee, toch n soort van bevestiging dat er 'iets' van binnen gaande is...

20. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    mag ik ook mee doen ?? 27e december uitgerekend 3e kindje... (als alles goed mag gaan) en ben 28 jaar

heb 23 april me eerste echo en controle al

Deel Deze Pagina