haha wilde het net vragen Ik ben nog niet thuis in het zwangerschapsjargon, sorry! @Miesie in dit geval dus anwb voor moeders voor moeders dus
Ik heb het dinsdag aan mijn en schoonouders verteld. mn zusje en een goede vriendin had ik een dag eerder al verteld. nu is de 'ik wil het aan iemand vertellen' druk er voor nu wel een beetje van af blijft lastig zo op je werk en sport etc. zondag vertel ik het aan nog twee heel goede vriendinnen en dan laat ik het daar vervolgens voor de komende weken even bij. Moet het trouwens wel zeggen want ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven een wijntje afgeslagen haha en jij? En ik hoop ook dat deze uk blijft zitten!
Ik heb het mijn moeder al verteld en mijn schoonouders vertellen we t van t weekend. Me pa wacht ik mee tot na de eerste echo. Wil iets meer zekerheid hebben dan. Heb het me beste vriend en directe collega al wel verteld. Dus heb genoeg mensen om ermee over te kletsen.
Ik hoop het ook voor je cici! Wij komen uit de mmm dus daar wisten een aantal mensen al vanaf, die hebben we het dus verteld met de rest wachten we nog even mee met vertellen. Mijn zoontje van 2 is wel erg enthousiast die zingt heel hard in de Hema " mama baby in buik" waardoor mensen naar mij keken en ok dus maar gezegd heb dat hij dat altijd zegt voor het geval dat we iemand bekends tegen kwamen. Hihi
Ik heb het alleen aan een goede vriendin verteld! Ik wilde eerst een goede echo afwachten maar aangezien dat nog even duurt wil ik het m'n zus en haar vriend wel eerder vertellen. Mijn schoonouders zijn 80+ haha en zeer gelovig.. Dus dat moeten we voorzichtig brengen of eerst gauw trouwen. Mijn vader vertel ik het ook binnenkort die eet hier elke woensdag, dus dat gaat hem opvallen Mijn moeder is 5 jaar geleden helaas overleden. Dus voor m'n eigen gevoel ga ik even langs haar graf. En tja, het ligt er een beetje aan hoe gauw het buikje zich ontwikkeld. Anders kan ik het niet voor me houden tot de 12 weken. We gaan Vd zomer wel op vakantie naar het buitenland, 5 uur vliegen ik ben dan 18/19 weken. Iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring mee maar wel ff op ingelezen gezien ik in maart ook moet vliegen. Maar kan geen kwaad. Sterker nog je 2e trimester is het veiligst om in te vliegen. Ze stoppen met hoogzwangere vrouwen aan boord te laten omdat ze geen bevalling willen riskeren maar zover ben je dan nog niet. Waat ga je heen? Wij gaan lkkr een weekje naar marrakesh
Wij gaan een week naar de Canarische eilanden Heb er ook wel heel erg zin in! Maar in maart vliegen? In maart is hopelijk je baby al geboren..
Oohhhjahh duhh ik bedoel natuurlijk mei Jah dat uit de zon blijven is ook een ding. Vind t juist zo lkkr. Maar vooral je gezicht toch ivm zwangerschapsmasker. Rest maakt niet uit, Toch???
Ja maar dat is over het algemeen makkelijker dan je gezicht. Gewoon onder de parasol blijven dan moet het goedkomen.
wij gaan dit weekend alleen aan de ouders en schoonouders vertellen.. de rest hoort t na 13 weken.. wij gaan niet vliegen.. we gaan over 3 weken op autovakantie