December 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Taraatje, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hoi dames. Ik kom hier ook gezellig meekletsen. Ik weet inmiddels een weel dat ik weer zwanger ben. Wel heel spannend allemaal hoor.
    Ivm een ma vorige keer nu ook weer vroeg op controle bij de gyn. 6 mei mogen we... Duurt dus nog ruim 2 weken, maar het voelt beter deze keer.

2. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd! Zet je jezelf even op de lijst?

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hoi dames,

Ik ben noid, 26 en heb een zoontje van net 9 mnd. Ik heb na de bevalling trombose opgelopen en daardoor tot eind maart aan de bloedverdunners gezeten. Ondertussen thuis komen te zitten omdat mijn contract niet verlengd werd, maar daar wilde ik niet m'n wens van af laten hangen en het proberen voor een tweede kindje uitstellen. We wilden in juni echt voor een 2e gaan, maar wisten dat het eerder raak kon zijn aangezien we het niet veilig deden na het stoppen met medicatie. Als het dan zo zou zijn, dan was dat zo.

En het is zo, gisteren getest, meer zodat ik niet teveel zou stressen en hierdoor menstruatie uit zou blijven, maar binnen anderhalve minuut een dikke roze streep. Even schrikken, maar wat ben ik blij en Dankbaar dat we weer zo snel zwanger mochten raken.

Ik heb op internet uitgerekend, waarschijnlijk 25 december uitgerekend. Een kerstkindje dus :) geen last van echte kwaaltjes, misschien daarom een echte verrassing. Bij mijn zoontje wist ik het meteen, toen voelde ik veel, nu valt het heel erg mee. Vind wel dat het daardoor moeilijker te beseffen is...

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom ikke en noid en gefeliciteerd natuurlijk!

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij gaan dit weekend er even heerlijk tussen uit!
    Hopelijk zijn het wel goede bedden anders doe ik geen oog dicht door die rot rugpijn!

Jullie nog plannen voor het paas weekend?

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Wat geweldig leuk hihihi.

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wij hebben de verplichtingen... Bezoekje bij de oma's en bij onze ouders. Eerste paasdagen hebben we 's avonds een feest in onze stamkroeg. Morgen superdruk, eerst kinderfeest, dan kindermis in de kerk om de doopschelp op te halen en dan feest van collega van mijn vriend die 50 wordt.. Niet zo handig gepland, maar ach, wel gezellig!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lekker druk dus noid maar klinkt allemaal wel gezellig!

@ one of kind, haha ja moest er ook wel om lachen maar omdat we in het winkelcentrum waren van onze wijk kon het goed dat we belenden tegen kwamen. Hoe is het met jou?

9. ikke163

ikke163 Lid

8 jan 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest en een dikke streep :) volgens een reken site de 23e december

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat snap ik idd hahha.
    Ik heb het seyhan met 11 weken verteld en toen was het nieuws zo rond.

Hier alles goed, druk bezig met namen pfff kom er niet uit, had verwacht dat het nu alleen veel makkelijker zou zijn:$:D

seyhan ligt ondertussen heerlijk op mijn buik met zijn hoofd te wachten totdat zusje beweegt hihi:p

11. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het wordt nog druk in de groep!

Zaterdag gaan we de culturele kroegentocht doen door amersfoort van kultjurloop. Ik op alcohol vrij bier. Wordt leuk want mag t mijn beste vriend dan gaan vertellen :). En hebben dit weekend verjaardag van mijn vriends oma en daarna gaan we t vertellen aan mijn schoonouders. Verders vooral sleutelen aan de motorfietsen :). Kunnen we beter nog maar even van de hobby genieten.

Hadden eigenlijk in september een motorvakantie gepland naar Italië maar ben bang dat me motorjack niet meer dichtkan en ik niet meer zo lekker op de motor zit... en duurt nog wel ff voordat die baby groot genoeg is om in een zijspan mee te kunnen :-/

12. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had nog beloofd terug te komen over mijn gesprek met de huisarts ivm mijn medicijngebruik voor astma. Ik mag mijn medicijnen dus niet meer gebruiken omdat er ontstekingsremmers in zitten en dat schijnt niet goed te zijn tijdens de zwangerschap. Nu krijg ik ventolin (althans salbutamol) voorgeschreven en gaat ze overleggen met de longarts. MAAR... ik zit bij een verzekering die medicijnen alleen levert via de nationale apotheek en laat het nu een lekker lang paasweekend zijn... ik denk dat ik de andere medicijnen niet voor dinsdag ontvang en ben af en toe best wel benauwd. niet zo fijn dus... Effe zo kijken of ze toch niet voor een keer een uitzondering willen maken dat ik de medicijnen bij de apotheek bij mij in de buurt op mag halen... Mijn huisarts was verder ook niet echt doortastend door te zeggen dat ze alleen maandag en donderdag werkt en aangezien het maandag een feestdag is hoorde ik donderdag pas wat van haar... achja, sommige mensen... ik ga er zelf maar weer achteraan... to be continued...

13. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    He irritant zeg!
    Ze heeft mij ook van al mijn medicijnen af gehaald en doe salbutamol200 gegeven. Het werkt wel maar maar voor 4 uur en mag max 2 pufjes op de dag. Dus ben nog 16 uur benauwd :-/.
    En ben ook van mijn allergie pillen afgehaald met als resultaat dat ik loop te snotteren en niezen en me gehemelte jeukt als n gek.

Had al gebeld dat de salbutamol onvoldoendd werkt. Ben nieuwsgierig wat er nu gaat gebeuren.

Weet iemand trouwens wanneer je niet meer in je kleding gaat passen en aan de positie kleding moet gaan? Ben stiekem al aan t internetshoppen gegaan :p.

14. moniq1981

moniq1981 Lid

15 apr 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ga zo even bellen, hoop dat ik dei medicijnen toch voor t weekend kan krijgen. gelukkig is het niet zo heel ernstig en ik heb ook geen last van hooikoorts etc. maar is toch wel irritant. Kan iig ook niet sporten zonder medicijnen, dus alleen daarom snel een oplossing! Hoop dat je arts je iets beters voor kan schrijven Miesie.... want klinkt niet prettig om zo benauwd te zijn :(

Mbt positiekleding, volgens mij als het je eerste is duurt t wel even voordat je echt een buikje krijgt, hoewel dat natuurlijk bij iedereen anders is. Ik zit hier alleen nu wel met mn knopen van mn broek open (hoop dat niemand me 'snel' ndog heeft) want mijn buik blijft wel opgezwollen door mijn darmen. best annoying. Als ik mn broek dicht hou, knelt het vervelend en moet ik nog sneller plassen... Maarja, als ik het hierbij blijft en ik word niet misselijk teken ik ervoor :)

15. ikke163

ikke163 Lid

8 jan 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal even iets uitgebreider reageren zat vanmorgen op de telefoon... ben 28 jaar hebben al een zoontje van 19 maand en nu dus zwanger van de 2e. dinsdag even met de verloskundige bellen gezien ze nu dicht zitten. ben benieuwd :)

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hey, al 3 ikkes zwanger haha, in dat andere forum zitten we ook met 2. Lekker duidelijk he. Gefeliciteerd in ieder geval. Ik zal vanavond vanaf de pc ff se lijst bijwerken. Komt helemaal goed.
    Vervelend dat idd alleen salbutamol mag nu, ik ka. Gelukkig goed zonder tegenwoordif, maar dat is ook wel eens anders geweest.

Voor ons een druk weekend voor de boeg. Morgen jongedame halen en 's avonds een verjaardag. Zondag paasvisites bij beide families en maandag lekker dagje werken op de markt. Hopen op een beetje weer want heb er zin in! Ben alleen benieuwd hoe het met mijn energie gaat. Volgende week namelijk 3 dagen staan...maandag zaterdag en zondag. I love it, maar ben ook wel benieuwd hoor hoe get gaat.

Vandaag in ieder geval weer lekker misselijk. Bleh

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Vanochtend toch maar de verloskundige gebeld, 9mei intake en echo, hopelijk met Moederdag mooi nieuws te vertellen aan de oma's.

18. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gezellig clubje al hier, heb nog niet alles nagelezen, maar doe m'n best;)

Ik wil me graag bij jullie aanmelden en volgens de berekening ben ik op 17 december uitgerekend van ons 3de kindje. We hebben al 2 dochters van net 5 en de ander wordt in mei 3.
    Vindt het wel weer spannend, heb tussen de meiden in een mk gehad, dus ben blij als die eerste weken voorbij zijn:)
    Verder ben ik 29 jaar en werkzaam in de zorg.

19. rammetje86

rammetje86 Actief lid

17 dec 2012
    192
    25
    28
    friesland
    Wij zijn 22 dec uitgerekend volgens de berekeningen op internet.
    We hebben afgelopen 3 april een terugplaatsing gehad van een 8 cellig embryo tje.

We zijn zo super blij... hi

20. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd. Geniet ervan

Deel Deze Pagina