welke smoesjes gebruiken jullie om drankjes af te slaan .... help #feestdagen #feestjes.. ben normaal echtwel eeen zoeperd haha
Ik ben net al bijna door d'r mand gevallen. Ik denk zelfs dat ik net al niet geloofd werd. Was bij vrienden en had als smoes dat ik n beetje hoofdpijn had en koud. "Dus doe maar n theetje" later na kopje nr twee zei die vriendin. Je bent toch niet zwanger want ik vind het zo gel dat jij geen wijntje drinkt. En ik heb n hekel aan liegen maar heb t toch op t hoofdpijn verhaal gehouden. Moeilijk hoor. Extra tips voor smoesjes zijn hier ook welkom!
Hallo!! Mag 29 Dec hier zich ook aanmelden of gaat de groep splitsen? (Al vaker gezien vandaar) Gister een mooie positieve test gehad! Ik ben 29, heb 1 dochter uit een vorige relatie en heb met mijn lieve man al 2 Ma's mee gemaakt. Ben hier vlak daarna ook van t forum gegaan en nu gelijk zwanger nadat ik bedacht dat ik m nuva niet meer moest! En aangezien we het stil willen houden vind ik het wel fijn om hier dan een beetje mee te kletsen... Vind t zo spannend weer...
Hi miracles. Gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie. Moeilijk he om je mond te houden! Hier kun je tenminste lekker je ei kwijt (leuke woordspeling zo met Pasen ) Fijn weekend!
Haai dankje... Alle meiden hier ook gefeliciteerd!! T is idd heel lastig maar denk dat dit wel helpt. Mij vader en stiefmoeder weten het en ik heb net een bericht gestuurd naar mijn trainer of het handig is om door te gaan met bootcampen
Ik ben geen hele grote drinker, dus bij mij valt het niet op als ik niet drink. Maar vaak hoor ik smoesjes als een kuurtje en daardoor niet mogen drinken. Of zeg dat jij de Bob bent. Pas gingen wij uiteten met m'n zus en ik at ineens m'n geliefde carpaccio niet meer. Dat riep ook vraagtekens op, en toen heb ik ook moeten liegen.
Ooh lol!! Ik zeg gewoon dat ik een tijdje stop ivm hardlopen... Heb namelijk een run 18 mei... En anders voel ik me gewoon niet zo lekker
Haaaha lijkt me vooral druk zo vlak na kerst en vlak voor oud&nieuw maar we gegarandeerd vrij!! Hahaha
Ik zeg meestal dat ik gister al genoeg gezopen heb en n dagje oversla. Is voorij het meest geloofwaardigst gezien ik over t algemeen alleen vliegen afsla haha
Smoezen smoezen . Insert issei weten best wat mensen in onze omgeving het wel dus dat scheelt. Alleen close vrienden en ouders en zus/broer. We dachten, mocht het fout gaan dan kunnen we dat ook delen. Hoe voelt iedereen zich eigenlijk? Hier gaat alles z'n gangetje. Nog steeds krampen vergelijkbaar met ongesteldheid en helaas nog steeds n opgezette buik na elke maaltijd. Verder niet moe/duizelig/misselijk dus ik teken hiervoor.
Hoi hoi ben weer terug van weg geweest! Heerlijk weekendje België gehad! Wel een erg hard bed dus dat was wat minder voor mijn rug en bekken. Hoe was jullie weekend en Pasen?
@ moniq1981 gaat peima hier. Vaag want veel symptonen zijn verdwenen waardoor je je bijna gaat afvragen of je wel zwanger bent .. kan nie wachten tot de echo en ik het hartje kan horen en weet dat alles goed komt! En jij?
Ja heerlijk zo'n weekendje!! Deze week Ben ik toevallig de vrijdag ook vrij dus das helemaal luxe! Minder dat bed voor je rug Char. Vanavond weer lekker in eigen bedje Ik herken wel wat je zegt Miesie. Het eerste hyper gevoel is bij mij iig weg dus soms ga ik ook wel twijfelen. T'is dat ik dan weer n krampje heb en dan ben ik best wel bang dat ik echt ongesteld wordt. Maar so far so good. Deze week afspraak maken met de verloskundige
Iedereen de Pasen verder goed doorgekomen? Hier gaat alles ook goed, dat gevoel van je afvragen of het echt zo is herken ik wel, weinig symptomen en je ziet verder ook nog niks... Dus erg onwerkelijk....
Heey ja... Hier wel! Ben moe.... Maar heb ook gewoon gesport. En me borsten zijn weer veel minder gevoelig.. Dus lichte paniek gevoelens hier. Maja t is nog vroeg en t zal vast een beetje op en af zijn. Dat zeurende gevoel in me buik.. Wat dat betreft gewoon zwanger Nog leuke dingen gedaan??
Iedereen leuke dagen gehad. Hier zaterdagavond uiteten geweest met mijn ouders en zus met gezin. Gisteren verjaardag van vriendlief en vandaag een lekker relax dagje. Hier nog aan helemaal niemand verteld. Mijn moeder zit wel geregeld te vissen of er nog een kindje gaat komen...komt ook vooral omdat mijn jongste dochter sinds 3/4 weken roept dat mama een baby in buik heeft?? Haha toen wisten wij zelfs van niks.. Dus maken er een mooi verhaal dat we het echt nog niet weten en dat het nu ook wel weer wat makkelijker wordt nu ze groter worden We willen sowieso wachten tot de eerste echo, ik hoop dat ik die rond 8/9 weken krijg. Heb namelijk tussen de meiden in een mk gehad, dus nu ook wel wat onzeker of het wel goed is. Daarnaast wil ik ook wel genoeg zekerheid hebben voordat we het de meiden vertellen..en die wil ik het eigenlijk als eerste vertellen, zodat we het met z'n allen verder kunnen vertellen. Morgen maar eens vk bellen. Ook nog niet gedaan..meer omdat ik vorige maand ook 2 positieve testen had en na 3 dagen ongesteld werd Daardoor nu ook wat later getest en inmiddels 3 overduidelijke testen (vorig maand waren ze vaag).
Hier drukke paasdagen gehad, maar wel goed doorgekomen. Wel blij dat het nu weer voorbij is. Kwaaltjes komen hier ook opzetten, vooral met vlagen misselijk. Irritant