December 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door ikke142, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaiike

    Maaiike Actief lid

    3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal hoor. Steeds ziek zijn met de verantwoordelijkheid voor een kindje(s) kan eigenkijk gewoon niet. Ik heb ook overwogen te stoppen maar gelukkig toch niet gedaan. Lijkt nu goed te gaan.

    Mamajadebo, wat rot zeg. Maar ze is in het ziekenhuis in goede handen (weet ik uit ervaring;)) hoe moeilijk ook om haar daar te laten.
     
  2. Tiniedice

    Tiniedice Bekend lid

    4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Jadebo met je ziekenboeg. Hopelijk is je kleine meisje snel weer opgeknapt.
     
  3. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Oeh dat is naar mama jadebo! Bah! Sterkte!
     
  4. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Bloeduitslagen zijn allemaal goed... vanmiddag infuus eruit gehaald en monitor alleen net slapen. Als morgen alle onderzoeken (ook bloed) goed is mogen we naar huis! Dus gelukkig heel positief nu.
     
  5. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat zou fijn zijn!
    Sneu hè, infuusje aan dat kleine handje...
    Vind je het lastig weg te gaan bij haar? Het moet natuurlijk wel ivm je andere kinderen en zij krijgt er wrs weinig van mee, maar toch, je eigen gevoel hè?
     
  6. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Opvang voor andere kindjes is geregeld dus ik kon en ben in het ziekenhuis gebleven. Ik kan haar niet alleen laten. .. en idd geel zielig infuus in dat kleine handje... Arm poppie... Gelukkig is hij er weer uit.
     
  7. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh fijn dat je bij haar bent.
    Ik was ook zo blij dat ik kon blijven toen ze op genomen werd!

    Hopelijk snel naar huis dan!
     
  8. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat fijn dat je bij haar kunt blijven. Duimen dat ze snel mee naar huis mag!
     
  9. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Alle uitslagen waren goed dus sinds vanmiddag weer lekker thuis. Net me moppie lekker in bad gedaan en nu ligt ze lekker in de eigen wiegje te slapen. Heerlijk om weer thuis te zijn!
     
  10. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn! Genieten meis!
     
  11. sznne

    sznne Actief lid

    19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    wat fijn dat ze weer mee naar huis mocht mamajadebo.. weten ze ook wat er was of had ze '' gewoon'' griepje ofzo?
    Hier hoor ik het om me heen ook veel bij kindjes, ineens spugen met koorts en dag erna weer redelijk op de been.. ikzelf nu ook koorts en keel met snot enzo.. zal wel het weer zijn ofzo, lente winter lente word er niet goed van. Mja we moeten het er maar mee doen he.

    Gelukkig gaat kleine man goed door, hij is vanochtend op 5,8 gewogen dus heeft wat reserves opgebouwd mocht ik hem ook nog aansteken.
     
  12. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Waarschijnlijk griep virus van broer gepikt... geen duidelijke oorzaak gevonden... Zijn blij weer thuis te zijn!
     
  13. annebon1986

    annebon1986 Actief lid

    22 jul 2014
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een verhaal mama jadebo! Super fijn dat ze weer lekker thuis is nu! Zo zieligals die kleintjes ziek zijn!

    Ook ik ben vanaf een paar dagen uitgekolfd. Voelt van de ene kant raar, maar geeft zoveel meer rust! We hadden nog een voorraadje in de vriezer, die is nu ook op. Dus vanaf vandaag zit ze helemaal op kv. Ze zit ondertussen ook rond de 5 kilo en sommige kleertjes al maat 62. Groeit goed dus! Vorige week eerste spuitjes gehad, maar gelukkig bijna geen last van gehad.

    Hoe maken jullie de voeding aan als je weg bent? Dus op visite ed? Is een flessenwarmer handig?
     
  14. Maaiike

    Maaiike Actief lid

    3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een goedkope flessenwarmer van alecto, werkt voor geen meter.
    Ik warm het gewoon in een kommetje heet water (au bain marie).
     
  15. Miss32

    Miss32 Lid

    28 sep 2013
    91
    0
    0
    Wij gebruiken gewoon warm water uit de kraan voor het aanmaken van de flesjes. Ook thuis. Dit deed de kraamhulp al in de kraamweek.
     
  16. Tessy1985

    Tessy1985 Actief lid

    6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Flessenwarmer vind ik echt een onding.
    Voor onderweg gewoon een thermosfles mee.
    Maar als ik bij iemand op bezoek ga/horeca etc neem ik niets mee, daar hebben ze ook water :)
    Uiteraard wel poeder ;)

    Wij maken de fles half koud water uit kraan, half kokend en dan met vork roeren tegen luchtbellen
     
  17. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb een baby espresso. Ideaal.
    Warm water uit de kraan kan wat meer bacteriën bevatten hè? Komt omdat er in de cv en sorry reservoir zit waar kalkaanslag in zit. Het wordt iig afraden. Koud water kan geen kwaad. :)
     
  18. Tiniedice

    Tiniedice Bekend lid

    4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn mama Jadebo dat jullie allemaal weer thuis zijn. Is ze weer helemaal opgeknapt?

    Hier hebben we lekker schoolvakantie. Lekker zo'n weekje dat niets moet.
    Verder is onze dame een echte slaapkop. Heerlijk.
    Wel drinkt ze erg langzaam, ze kan rustig 3 kwartier over een fles doen.

    Jullie al weer ongesteld geworden? Ik heb het gevoel dat het er nu aan zit te komen voor de eerste keer. En nu nog gaan bedenken welke anticonceptie ik ga gebruiken.
     
  19. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Och Ik loop leeg echt!
    Ik ben heel benieuwd hoe jullie menstruatie geweest is of gaat zijn. Mijn menstruatie was altijd wel heftig. Nu extra lijkt wel.
     
  20. Tessy1985

    Tessy1985 Actief lid

    6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Bij mij lijkt het er ook weer aan te komen. Weet nog van vorige keer dat het de eerste keer echt heftig was en ook lang duurde. Gelukkig werd het daarna weer normaal.

    Ik dacht altijd dat ze niet langer dan een halfuur over de fles mochten doen, dat je dan over moest stappen op een grotere speen.

    Hier gaat het verder super. Gisteren van 5 tot 10 en toen weer tot 4 geslapen, heerlijk.
    Dinsdag gaat Faas voor zijn eerste wenochtend. Spannend, maar kan de rust wel ev gebruiken. Lekker een paar uurtjes bijtanken.
    Maar de groep en de juffies zijn me heel bekend, want Olle zit ook nog op die groep, dus ik laat hem wel met een gerust hart achter.
     

Deel Deze Pagina