December 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door ikke142, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier nog volledige borstvoeding en dus ik geen menstruatie. Ik dacht even van wel, maar dat was nog een kleine nabloeding. Gelukkig maar! Ik zit nog niet op een menstruatie te wachten.

    Vandaag is onze dame ook alweer 8 weken. De tijd vliegt!

    Binnenkort maar eens oefenen met ut de fles drinken want over een maand moet ik toch weer aan het werk. Ze krijgt dan ook kunstvoeding omdat ik niet kan kolven. Hopelijk gaat het allemaal lukken.
     
  2. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Meisje is goed opgeknapt, gelukkig!

    Geen bv en geen menstruatie nog... vk zei dat het zo'n 6-8 weken na de bevalling op gang komt. T lijkt wel in aantocht af en toe maar breekt nog niet door.

    Druk weekje komende week. Vandaag vieren we D zijn verjaardag, morgen traktatie maken, dinsdag is hij echt jarig en mag dan trakteren, dinsdagavond geven beide Kids circus voorstelling in de kerk, woensdag kinderfeestje en donderdag krijgt me kleine moppie prikjes... Druk Druk Druk dus hihi

    Fijne zondag meiden
     
  3. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Och Ja...
    mijne maandag over 1 week.
    Zie nu al tegen de prikjes op. Krijg ze liever zelf :)
     
  4. T84

    T84 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier eerste menstruatie al gehad.. Was idd heftig en veel en lang.. over 2 weekjes laat ik een spiraaltje zetten...
    Eerste prikjes heeft ze al gehad.. zo zielig.. gelukkig was ze snel te troosten... En heeft ze er verder geen last van gehad...

    Hier nog verlof tot 1 mei.. heerlijk nog ff genieten..
    Alleen is mij kleine man nu beetje ziekjes... Hoop dat hij snel weer opknapt...

    Fijne zondag nog verder!
     
  5. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tot 1 mei! !!! Oh wat heerlijk!

    Gelukkig geen last van de prikjes dus!

    Beterschap voor je kleine man.

    Vandaag ons moppie voor het eerst mee op verjaardagsvisite geweest. Ging hartstikke goed. Merk alleen nu wel dat ze onrustig is, fles te gulzig leeg drinkt waardoor ze teveel lucht meeslikt en hazenslaapjes. Beetje overprikkeld denk Ik toch.
     
  6. sznne

    sznne Actief lid

    19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    hier ook nog geen menstruatie gezien, wel gevoeld. Had 1 week na bevalling al het gevoel dat het kwam en 4 weken daarna weer... maar dus niets gezien. Ook nog volledig bv dus ff kijken of ik het volgende week weer voel. Was altijd wel regelmatig. Had er vooral de laatste keer ook eetbuien bij een paar dagen wat ik normaal ook om de paar maanden heb.

    Zag in het cb boekje van mij van vroeger dat ik met 8 weken jus de orange kreeg.. met 10 weken fruit met liga en met 3 maanden groenten! :$ Wat is het een verschil dan he met hoe ze nu adviseren, zouden onze kids over 20 jaar ook raar terug kijken op de adviezen van nu? Vreemd idee vind ik het dat je nu doet zoals het ''normaal'' is, go with the flow maar die flow kan dus ook heel goed heel anders zijn, vaag in mijn hoofd;)
    Voor mij wel weer een bevestiging om het vooral te doen op gevoel en wat het kindje aangeeft.
     
  7. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh echt? Verbaasd mij ook idd!
    Ben ook zo benieuwd hoe ze andere voeding vind smaken!
     
  8. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Stond in mijn groeiboekje idd ook... hihi

    Hier vandaag jarige zoon... 5 jaar alweer. Dus vandaag getrakteerd op school. Was een groot succes aldus de juf.
    Straks naar de kerk voor cirusvoorstelling van de Kids. Morgen kinderfeestje laten, spannend hoor!
     
  9. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    En voor de leraren hadden we 'smeltende sneeuwpop koekjes' :D
     
  10. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd mamajadebo!
    Leuke traktaties!
     
  11. Patty271214

    3 okt 2014
    29
    0
    0
    Voorburg
    Ik was al een tijdje opzoek naar een topic om nog mee te kletsen. Ben dan wel in Januari bevallen, maar was in December uitgerekend, dus hopelijk mag ik me bij jullie aansluiten?! :)
     
  12. kimii

    kimii Niet meer actief

    Hallo iedereen ik ben gisteren geregistreerd op deze forum mijn uitgerekende datum was 24 december 2014 maar ik ben 10 dagen vroeger bevallen, op 14 december 2014 is mijn eerste kindje geboren en mijn zoontje noemt axel
     
  13. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat mij betreft prima! Kunnen we wat ervaringen delen :D
     
  14. Tiniedice

    Tiniedice Bekend lid

    4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL

    Nog gefeliciteerd en hard gewerkt op die traktaties, leuk hoor.
     
  15. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Meiden, hoe gaat het?
    Eerste prikjes al gehad?

    Gebruiken jullie al wasverzachter?
     
  16. Maaiike

    Maaiike Actief lid

    3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier alweer 2e prikje gehad. Ze zijn er helaas steeds een paar dagen erg huilerig van.

    wasverzachter gebruik ik niet. Gebruik ook alles van neutral. Eczeem komt veel voor in onze families.
     
  17. Patty271214

    3 okt 2014
    29
    0
    0
    Voorburg
    Ik moet volgende week met mijn zoontje voor de prikjes. Kijk er nu al wel een beetje tegenop, arme jongen.. Hij is op dit moment ook aardig goed verkouden. Blijft zielig bij die kleintjes..
     
  18. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zou wel even navragen of het handig is de prikjes te geven terwijl hij zo verkouden is! Dan is zijn weerstand al wat lager nl.
    Wij moeten maandag. Zie er ook tegenop...
     
  19. Miss32

    Miss32 Lid

    28 sep 2013
    91
    0
    0
    Haai.

    Ik gebruikte eerst ook Neutral. Maar Ariel Sensitive kun je ook gebruiken voor babykleertjes. Ik gebruik dan geen wasverzachter.

    Hier volgende week de prikjes.
     
  20. Patty271214

    3 okt 2014
    29
    0
    0
    Voorburg
    Dat ga ik inderdaad even doen RoIn. Hoop dat het dit weekend wel wat afneemt.

    Hier nog geen wasverzachter, ben wel benieuwd wanneer je dat weer mag gebruiken ?
     

Deel Deze Pagina