Zo, weer even bijgelezen. Hier nog geen menstruatie, maar ook nog volledig bv. Met 4 wkn al begonnen met oefenen met een flesje, ging meteen super. Maakt hem niet uit, zolang hij maar melk krijgt lijkt het wel. Is ook wel te zien aan hem hahaha. Werk... Hier helaas werkloos, nu langzaamaan al vacatures aan het bekijken en opslaan, ondanks dat ik nog een maand verlof heb. Eerste prikjes vandaag gehad, hij drinkt wat minder en slaapt erg veel. Vanmiddag temp 36.9 en net 37.5, nog netjes dus.
Het verbaast me ook zo dat ze met 2 maandjes al zo'n ontzettend eigen willetje hebben. Ik gebruikte de puckababy Tot gisteren. Ik dacht dat ze weer een sprongetje had. Ze lag echt te worstelen in bed en was dodelijk boos. Trillen en brommen en adem inhouden. Het was duidelijk dat ze met al haar kracht haar armpjes uit de puckababy wilde. Nu slaapt ze ineens prima zonder. Niet meer boos en adem inhouden Succes met solliciteren Noid!
wat leuk die koekjes mamajadebo, ga ik ff onthouden voor volgend jaar succes met solliciteren noid! Hopelijk heb je snel iets. nog geen prikjes hier, heb gezegd dat ik daar wat langer mee wacht, vind 2mnd nog veel te jong. Er zit ook allemaal troep bij in aan conserveringsmiddel enzo, vind dat niet zo'n fijn idee. dus wil me eerst nog even goed inlezen of hij alles wel gaat krijgen. Vond het ook een behoorlijke stapel entingspapieren dit keer! Bovendien heeft lars vanaf week 1 op en af snotneus, niet stromend, meestal wat harder stukje hoog in zijn neus waar hij vooral met plat liggen last van heeft... liever dus maar even wachten. Nog 4 weken verlof... collega;s zijn van de week langs geweest en leuke buggy en wat bad speelgoed gehad. Werken kwam ineens wel weer heel dichtbij, alles met roosters doorgesproken etc. Had ze eigenlijk liever vroeger gehad na de bevalling, dan had ik nog wat maanden voordat ik moest beginnen.
Ik vind het ook erg jong eigenlijk... Maar kan het ook later nog? Nou ja, je wil ook niet dat je kind ontzettend ziek wordt omdat je haar niet laat enten... Moeilijk. Heeft iemand van jullie Paracetamol gegeven na de vaccinaties?
Ik heb geen PCM gegeven, maar temp kwam niet boven 37.5 uit bij Daan. Heeft wel erg veel geslapen gisteren en is vandaag ook nog erg tam.
K heb het ook niet gegeven... Hier was hoogste Temp 38.7 ... nu helaas verkouden maar verder lekker vrolijk mijn kleine moppie ♡. Zit nog te 'wachten' op ongi benieuwd wanneer t komt... gezien k geen bv geef... mag nu toch wel dan is t iig duidelijk maakt me toch wat onzeker af en toe.
Even bijgelezen. I doet het nog steeds super. Is wel n echte slaápkop. Gisteren om 18.00u gedronken, om 21.00u in slaap gevallen en pas vanmorgen om 6.30u werd ze pas weer wakker. Oeps dus maar 4 voedingen op. Ach, ze heeft dat vandaag weer bijgedronken door 150cc te drinken. Verder afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld geworden. Viel me niet tegen, beetje evenveel als voorheen, gelukkig zonder migraine, wel met lage rugpijn. De vakantie van de twee oudsten zit er weer op. Morgen ook intake bij t Kdv voor I. Nog n paar weken en dan mag/moet ik weer gaan werken. Vrijdag haar tweede prikjes. Hopelijk reageert ze niet te heftig. Verder z'n gangetje hier. Sinds dinsdag weer n pup in huis. We misten echt ons maatje. Dit is ook n leuke lieverd en hij doet het goed. Gezellig druk dus bij ons 😄 Groetjes
Oh een pup! Wat gezellig Weer! Wat voor 1?Wij missen het ook maar denken dat we Nog een jaartje willen wachten voor we weer een hond nemen. Dan kruipt het luierkontje hopelijk niet meer dat leek ons handiger met een pup. Maar jij vind het wel goed te combineren? Net de eerste vaccinaties gehad. Och zo huilen! Erg sneu hoor! Nu maar hopen dat ze er niet heel ziek van wordt.
Hier op het cb zeiden ze dat ik best PCM 120 Mg mocht geven. Maar heb ook zetpillen van 60 Mg in huis. Ben ook niet zo van de PCM. Mijn oudste mocht al 240 Mg maar heb ii heel lang nog 120 mg gegeven. Wat leuk een pup!
Ik heb haar idd 120 gegeven. Staat nl ook op de die van de RIVM. Ze had 38.9C en dat vond ik net wat hoog. Ze was ook echt niet lekker. Vanmiddag had ze 37.7C en niet lekker. Nu met Paracetamol is ze weer blij. Ik leg haar wel steeds op tijd in bed. Ze slaapt ook als een roosje.
Wat leuk van jullie puppy Tiniedice! Veel geluk ermee! Mooie traktaties mama jadebo! Waar haal je de tijd en energie vandaan? Knap hoor! Noid succes met het vinden van een leuke nieuwe baan! Hier nog 2,5 week verlof. Of eigenlijk nog maar een paar dagen maar ik plak er 2 weken vakantie achter. Ik heb nu de griep te pakken met flinke koorts. Gister was het wel 40.5. Echt vervelend. Mijn weerstand is echt niks deze winter. Met de kleine gaat het heel goed. Ze groeit goed en is tevreden. Geluk. Zo leuk ook dat ze nu contact zoekt en dan gaat lachen alfa je reageert. Heerlijk!
Ja dat is heerlijk hè? Soms gilt ze het uit als ze contact zoekt een we reageren. Zo'n enorme lach! Oh ik smelt helemaal als ze dat doet!
Ik vraag me trouwens af of jullie ook nog steeds emotioneler zijn dan voor de zwangerschap. Ik kan echt emotioneel worden van de stomste dingen. Dat had ik tijdens mijn zwangerschap en direct er na veel minder dan de afgelopen 6-7 weken. Hopelijk gaat dat nog over!
Heel herkenbaar! Tijdens mijn zwangerschap helemaal geen last van gehad, maar na de bevalling jank ik om alles, haha.
Ja hier ook emotioneler sinds ik moeder ben..maar nu is het wel erger als voor deze zwangerschap maar heeft ook meerdere oorzaken natuurlijk.