December 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door ikke142, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Missen jullie het zwanger zijn ook zo?

2. Patty271214

3 okt 2014
    29
    0
    0
    Voorburg
    Ja! Had nooit verwacht dat ik die enorme buik nog zou gaan missen :) Al moet ik zeggen dat m'n schoenen wel een stuk sneller aan gaan nu ;)

3. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ja mis het enorm. .. wens is hier ook heel sterk aanwezig

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nee dat mis ik niet!
    Heerlijk dat ik weer op mijn buik kan liggen! En mijn duiken makkelijk aan krijg. Lekkerder in mijn auto zit etc etc!

5. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ik had een heel klein buikje dus niet veel last van gehad. Mis gewoon het gevoel dat er iets in je buik groeit, de schopjes, de echos, alle voorbereidingen etc. :D

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Doen moet sokken zijn!

Mijn buik was ook relatief klein hoor! Maar toch. Ik heb normaal een platte buik. Vond het vrij lastig (maar oh zo gezellig en lekker veilig). :)

7. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    hi meiden,

het is een paar daagjes geleden... Welkom uit het crisiscentrum :x
    Alles en iedereen is ziek. Voel mezelf ook beroerd, maar dat is meer de vermoeidheid dan echt ziek denk ik.
    Van de week 2x met de kleine man bij de huisarts gezeten, hij zat zo vol met slijm dat ademen amper ging.
    De oudste slaapt ook voor geen meter want hoest zichzelf elke keer wakker.

Vanochtend is voor het eerst in dagen dat het weer een beetje beter gaat.
    En het huis lijkt alsof er een veldslag heeft plaatsgevonden, maar dat is van later zorg.

Mis mijn buik helemaal niet, alleen de rust die er toen nog was :p
    Maar heb veel liever mijn kleine mannetje in mijn armen.

Nog een weekje en dan moet ik alweer aan het werk.
    Gaat hard he...

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik mis mn buik zelf niet.. wel af en toe de beweging in mn buik.
    Verder vind ik het heerlijk dat ik weer heerlijk kan slapen op mn buik en dat aankleden enzo weer makkelijk gaat..
    Hier zijn we compleet, dus geen zwangerschap voor mij meer.. ik geniet heerlijk van mijn gezinnetje..

Hier verlof tot mei, heerlijk!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo zie dat ik aardig vaak het woord heerlijk heb gebruikt, hahaha!! 😁

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Maar ja... Het is ook heerlijk! :D

11. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    i vanmorgen weer een prik gehad. So die kan krijsen :D. Ach, was natuurlijk wel volkomen terecht want die krengen doen me toch pijn. Gelukkig was het vrij snel weer gezakt. En ligt ze nu heerlijk te slapen.
    Onze pup doet het ook super, hij is gezellig aanwezig en doet zijn behoeftes keurig buiten. Hij is trouwens een labradoedel, zwart met een paar witte plukken op z'n borstje. Geen hond van duizenden euro's, maar gewoon particulier bij een boer gehaald. Ik moet wel zo'n hond, ben namelijk allergisch. Vroeger hadden we thuis poedels. Maar mijn man vindt dat geen leuk ras. We wilden weer een pup omdat onze andere hond 3,5 week geleden overleden is. Waaraan weten we niet, kwam de dierenarts ook niet achter, maar hij was pas twee. Het gemis was echt verschrikkelijk ook bij de twee oudste meiden, die hun maatje misten. En aangezien ik nu nog verlof heb, hebben we toch besloten versneld weer een nieuwe pup aan te schaffen,zodat ik hem de basisbeginselen voor de opvoeding nog uitgebreid kan meegeven.
    Het scheelt wel dat I ook een hele makkelijke baby is, anders was ik denk ik niet zo snel overstag gegaan.

Voor alle zieken tussendoor even beterschap! Echt vervelend.
    Dat emotionele herken ik trouwens wel. Maar dat is inderdaad niet alleen hormonen, maar gewoon soms ook vermoeidheid.

Even nog een vraagje: hier toevallig ook dames die bij een bekkenbodemfysio lopen? Ben ik benieuwd naar. Heb nl na deze bevalling problemen overgehouden en zoek eigenlijk lotgenotes.

12. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Faas heeft volgende week pas zijn eerste prikjes...
    Het is erg druk bij ons CB.
    Bizar hè

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis. Faas werd begin middag weer ineens ziek, hoge koorts etc. RS virus :x
    Het was op het randje of hij opgenomen moest worden. We mogen het nu nog 1 nachtje thuis proberen en hopen dat het beter gaat.
    We hebben nu een vernevelaar met medicatie en echte neusspray, dus geen zoutoplossing.

Fingers crossed!

13. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor Faas! Ik duim mee dat ie snel opknapt. Oh en bel maandag t cb om je afspraak te verzetten. Zou de entingen nu toch maar even uitstellen.

14. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hi Tinie, bedankt!
    Het gaat gelukkig al een stuk beter met Faas.
    Medicijnen zijn goed aangeslagen en hij kan weer vrij ademen gelukkig.

Ik had het CB al gemaild idd in overleg met de kinderarts. Eventjes uitstellen maar

15. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat de medicijnen aanslaan. Beterschap. Olle niet ziek?

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Pff! Gelukkig!
    Vreselijk lijkt me dat! Goed dat je bijtijds aan de bel hebt getrokken!

17. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Al ff niet hier geweest, ben meer actief in de fb groep. Maar snel eens even alles terug gaan lezen.
    Abby ligt lekker te slapen in de box, doet het harstikke goed en is morgen alweer 14 weken. Wat vliegt de tijd.

18. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ja ontzettend! Vind het nog steeds wonderbaarlijk als ik naar ons meisje kijk dat ze in mij gegroeid is... ons wondertje!
    Ik geniet volop van haar, maar denk af en toe een broertje of zusje erbij zou nog wel leuk zijn. Niet nu meteen maar volgend jaar ofzo. Ach eerst maar eens heel goed over nadenken en kijken wat ML wil.

Ongesteld ben ik hier nu al 3 keer geweest.. pfff..... eerste was minimaal, eigenlijk alleen wat bruin verlies 5 dagen. De tweede was lang en heftig. Zo erg dat ik het kraamverband maar weer tevoorschijn haalde en daar ruim 7 dagen gebruik van heb gemaakt. De laatste was zwaarder dan normal, maar wel gewoon binnen 5 dagen weer afgelopen. Ook weer erg regelmatig direct. Dus ben benieuwd hoe dat blijft gaan.

Welkom aan de nieuwe meiden!

Betreft Tattoo.... ik wil er ook een bij. voor dochterlief en mn sterretje. geen namen, maar symbolisch, dus dat wordt nog eens goed gaan denken en zoeken.

nu weer ff snel op zoek naar een leuke baan voor erbij....en over een paar weekjes weer regelmatig in de weekenden de markt op met mn Eigen wagen. Jeej!

19. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik mis het zwanger zijn ook verschrikkelijk, heb het er afgelopen week nog met mijn schoonzusje over gehad. Het is dat ik ze nooit weg zou willen doen, maar anders zou draagmoeder worden wel iets voor mij zijn, vind zwanger zijn heerlijk!

Tattoo.. Idee is er al lang, hij zou gezet worden en bleek toen zwanger. Nu even op laag pitje ivm geen werk, dan is een flinke tattoo toch heel prijzig.

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier komt ook een tattoo.. heb al een r op mn pols van mn zoontje en wil er een M bijzetten.. en dan er een geheel van maken.. met het endless love teken.. maar ik moet het nog laten tekenen of het wel mogelijk is..

Deel Deze Pagina